..................................................................................................PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI SUNT ILEGALE ȘI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 16 martie 2024

W 128- Cum am întrat în comunicare cu extratereștii pleiadieni (I)

Autor Agenția Cosmică, Gosia
Publicat 04 februarie 2024
Traducere Const. Mihăilescu


Activități

* Robert (comunicare în spaniolă) - peste 1200 de videoclipuri și sute de fluxuri live, aproape zilnice, pe diverse canale, în principal: Clearing Enigmas și Cosmic Revelation Star Seeds.
* Gosia (comunicare în spaniolă - aproape 600 de videoclipuri directe, canalul Agencia Cosmica.
* Gosia, (comunicare în engleză) - încă vreo 500 de videoclipuri directe, pe canal Cosmic Agency.
* Aproximativ 70 de interviuri, majoritatea în engleză, dar și în spaniolă și poloneză.
* Peste 1700 de PDF-uri cu traduceri, încărcate pe site-ul web în mai multe limbi.
* Za'el și Arien de Erra - 30 de videoclipuri în engleză și 30 în spaniolă, canalul Za'el.
* Mari Swaruu - aproape 200 de videoclipuri în engleză, 200 în spaniolă, toate făcute într-un an și câteva luni., pe canalul canalul oficial Swaruu
.
----------
Ce sunt toate astea? De ce atâta agitație? De ce și de unde toate aceste informații? În definitiv, ce înseamnă un contact extraterestru?

Pentru a afla răspunsurile la toate aceste întrebări, vă invit să citiți acest material care vorbește despre cum a început totul și ce evenimente s-au derulat pe parcurs. Deci, aflați cum s-au derulat lucrurile până acum.

 ÎNCEPUTURI
Contactul nostru cu echipa extratereștrilor pleiadieni aflați pe nava spațială-mamă, Toleka, care orbitează de mulți ani Pământul, a început în afara Pământului, înainte ca sufletul meu să se întrupeze ca Gosia. Întâlnirea mea cu Robert și stabilirea contactului cu extraterestra Swaruu face parte dintr-un proiect.

Mă voi concentra doar pe perioada în care am stabilit contactul, noi având avatarurile (corpurile fizice) actuale pe Pământ. Contactanții sunt deci pământenii Gosia și Robert iar contactații, echipajul pleiadian aflat pe nava Toleka, navă care orbitează planeta noastră la o altitudine relativ joasă.
Totul a plecat din momentul când eu și Robert am început să ne dorim cu ardoare să fim contactați de ființe extraterestre.

Ambii studiasem ani de zile literatura metafizică și cea legată de fenomenul OZN, participasem la conferințe și ateliere pe acestă temă, și luasem legătura cu oameni care, ca și noi, erau interesați de viața și realitatea extraterestră.

În acei ani de căutări, nimic ieșit din comun nu s-a petrecut. Exista însă în ființele noastre un impuls neidentificat de a ajuta sufletele să iasă din limitările, autoimpuse sau nu, ale Matricei 3D.

Am știut întotdeauna că există mult mai mult pentru fiecare dintre noi, dar înțelegeam că forțe nevăzute ne mențineau într-o stare de neclaritate și lipsă de putere în a face ceva concret, care să ne scoată din acea situație incertă. Eram convinși de existența unor politici de manipulare a oamenilor practicate de sistemele politice de pe Pământ.

Inima mea dorea ca eu și oamenii din jurul meu să se elibereze, dar nu știam cum.
În 2011, am dat curs unei chemări interioare de a ajunge în Barcelona, Spania. Acolo l-am întâlnit pentru prima oară pe Robert și, după un timp, ne-am hotărât ca împreună să deschidem un butic...metafizic, pe care l-am denumit Agenția Cosmică. Spațiul acela era gândit a fi locul unde puteam media planurile superioare și cele pământești, un fel de punct de contact între lumi. Am decorat spațiul ca să arate așa cum credeam noi că arată interiorul unei nave spațiale, care venea să aterizeze în mijlocul Barcelonei.

Cât de puțin știam că, într-o zi, micul meu proiect de Agenție Cosmică va fi cu adevărat un loc „de mediere”, între oamenii tereștri și cei stelari !
În 2013 am decis să închidem „ buticul”  și ne-am orientat ca activitate spre domeniul imobiliar, iar când nici asta nu a mers satisfăcător, eu am început să predau engleza la o școală din Barcelona. Ca hobby, Robert și-a înființat un canal pe YouTube pe care a început să distribuie informații de la Corey Goode. În ceea ce mă privește, în timpul liber, am dat curs preocupărilor mele de a realiza interviuri de amatori cu oameni interesanți, cu preocupări în ezoterism. Spre surprinderea mea, am avut ocazia să iau interviu unora dintre cei mai importanți oameni din lumea OZN-urilor, ceea ce m-a făcut fericită.
În fiecare an, vara, eu și Robert mergeam în camping în munții de lângă Barcelona, de unde făceam invocații către extratereștri binevoitori, clamând intenția noastră de a fi contactați de ei. Îmi amintesc în mod special că am trimis mesaje mentale către toate stelele cu civilizații benefice, afirmând că sunt gata să le ofer dreptul de a-mi folosi ființa (corpul fizic) și abilitățile într-un scop superior, oricare ar fi el, care să ajute la eliminarea Matricei 3D, care ține Pământul și umanitatea izolare de universul liber. M-am plimbam pe străzile Barcelonei, simțindu-mă inutilă și strigând să fiu „folosită”. Toate acestea se petreceau cândva, între 2013-2017.
Poate termenul nu este potrivit, dar într-adevăr aveam să fiu „folosită”. Ca și Gosia, pur și simplu am oferit vehiculul meu (corpul meu fizic) să fie în serviciu. Chiar s-a întâmplat.

După cum am aflat ulterior, echipa taygetană, a trimis o femeie taygetană pe orbita Pământului, în august 2017, ziua mea de naștere, care a intrat în corpul meu fizic, Gosia.

Acela a fost momentul când aventura noastră a început. Până atunci, Taygenii fuseseră în contact cu un număr mare de oameni, înainte de a ne întâlni pe noi, așa că pentru ei comunicarea și contactul cu noi nu mai era de mult o noutate.
În octombrie 2017, la Congresul de ufologie care a avut loc în Barcelona, Corey Goode a fost unul dintre vorbitori. L-am rugat pe Robert să încerce să intre în sala în care se desfășura congresul. Nu numai că a reușit să-l cunoască pe Corey, dar i-a și luat interviu pentru canalul său. În una din zile am intrat și eu în sala de conferințe.
În acele zile, la acel congres, Robert a întâlnit o persoană căreia-i vom spune „bătrâna doamnă” care, afirma ea, stabilise și menținea un contact cu ceea ce știm acum a fi echipa „noastră” de pe Toleka. În acel moment, „bătrâna doamnă” era în contact cu Swaruu pe Erra.
Când ea și Robert s-au întâlnit la conferință, ea i-a povestit despre experiența ei care i-a stârnit interesul. Ea a explicat că era vorba de un echipaj de mii, la acea vreme, de tineri taygetani (pleiadieni) prezenți în apropierea Pământului pe nave stelare, tineri care comunicau cu oamenii de pe Pământ prin Internet.

Într-o zi din decembrie 2017, doamna mai în vârstă l-a prezentat pe Robert lui Swaruu. Și eu am stabilit un contact cu bătrâna doamnă care mi-a dat indicații cum să stabilesc legătura cu extratereștrii.Prima cu care am intrat în legătură a fost Swaruu din Erra, era în ziua 17 decembrie 2017.
Nu voi intra în detalii despre tot ce s-a întâmplat, în primele săptămâni și luni ale interacțiunii noastre - puteți afla mai multe despre asta în videoclipul meu numit „Contact extraterestră: cum mă afectează?”

Tot ce pot spune este că viața mea s-a schimbat, și nu va mai fi niciodată ca înainte. Pur și simplu nu-mi venea să cred ce se întâmplă și totuși era pură realitate.

Am început comunicarea regulată cu persoana Swaruu, o tânără taygeteană (pleiadiană) aflată la bordul navei Toleka, pe o orbită în jurul Pământului, și care a devenit rapid cea mai apropiată prietenă a mea.

În primele luni comunicările erau personalizate, deși Swaruu a abordat și teme mai universale, ceea ce m-a făcut să realizez că informațiile obținute ar fi trebuit difuzate și altor oameni. La început, Swaruu a fost reticentă față de propunerea mea de a informa și pe alți oameni, după care a devenit o adeptă înfocată a ideii.
Cam atunci am început să vorbim noi, mai ales Robert, și cu Anéeka de pe Temmer, care ne-a devenit și ea o bună prietenă.

La început, ea doar „manageria” conversațiile noastre cu Swaruu, dar, în curând, a început să ne împărtășească informații diferite, la fel de importante precum cele primite de la Swaruu de pe Erra, deși ele aveau personalități diferite. Swaruu era mai nostalgică și mai serioasă, iar Anéeka era plină de spirit, avea simțul umorului și era veselă.

În jurul lunii mai 2018, grupul format (doi pământeni și două extraterestre) am decis să împărtășim în sfârșit informațiile tuturor celor interesați. Nu știam cum vor fi acceptate comunicăile noastre, dar entuziasmul a învins teama. Împreună cu Robert, la scurt timp, am început să ne difuzăm conversațiile și subiectele, Robert, pe canalul său principal Despejando Enigmas, iar eu, pe canalul spaniol Agencia Cósmica, iar în engleză, Cosmic Agency.

Pe atunci, amândoi vorbeam cu Swaruu separat, așa că aveam materiale diferite și un sistem diferit de partajare a informațiilor. Swaruu nu ne-a spus niciodată ce și cum a vrut să facem asta, așa că amândoi pur și simplu a trebuit să ne dăm seama cum să o facem cel mai bine pe cont propriu, fiecare având propria metodologie și cunoștințe de amatori, în ceea ce privește realizarea de videoclipuri.
Spre satisfacția noastră, informația a fost bine primită și acceptată de o mare parte a comunității, publicul nostru a început să crească, iar Swaruu de pe Erra a devenit rapid adorata publicului și continuă să fie așa și în prezent. Pasiunea ei, empatia față de oameni și spiritul său de luptă au cucerit inimile multora, mai ales ale celor care ne-au fost alături de la început.
Anéeka de pe Temmer, o altă taygetană dedicată răspândirii cunoașterii în lumi, de-a lungul anilor, a captivat publicul pe măsură ce s-a implicat din ce în ce mai mult în proiect, participarea și angajamentul ei atingând apogeul în perioada „plandemiei” (mai multe despre asta mai târziu). ).
Am avut, de asemenea, oportunitatea importantă de a vorbi și de a împărtăși informații cu bărbatul taygetan, pilotul
Dhor K'aal'el, precum și cu Nai'Shara, comandant secund pe Toleka, și chiar cu Alenym Alexandra First, regina Taygetei. . . Am avut, de asemenea, plăcerea de a discuta personal din când în când și cu alți membri ai echipajului Toleka, precum Raguel, Khila, Zach, Gabriel și alții.

(va continua)

https://swaruu.org/transcripts/divulgacion-extraterrestre-taygeteana-swaruu-nuestro-contacto-camino-hasta-ahora

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu