..................................................................................................PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI SUNT ILEGALE ȘI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 20 martie 2024

W 128- Cum am întrat în comunicare cu extratereștii pleiadieni (II)

Autor Agenția Cosmică, Gosia
Publicat 04 februarie 2024
Traducere Const. Mihăilescu

(continuare)

SEPTEMBRIE 2018
În septembrie 2018, pe măsură ce ne-am văzut comunitatea crescând, am decis să organizăm o întâlnire informală, pentru ca oamenii care ne cunoșteau munca să se poată întâlni și să schimbe impresii. Am stabilit ora și data în Barcelona, ​​unde locuiam eu și Robert, și am plănuit să găsim o cafenea drăguță în zonă unde să putem discuta. Spre surprinderea noastră, când am ajuns la locul ales, erau adunați deja vreo 150 de oameni și, neștiind unde să mergem sau ce să facem cu acel număr de oameni, ne-am limitat la a ne întâlni pe o pajiște, printre copaci, unde am răspuns la întrebările celor prezenți. A fost prima întâlnire publică de acest gen, așa că a fost destul de intensă, dar toată lumea s-a dovedit a fi foarte susținătoare și prietenoasă. Mă întrebam dacă nu cumva am avut și un vizitator extraterestru?
----------
Tot în acea perioadă, la inspirația lui Swaruu, am deschis canalul de comunicare în spaniolă „Call from Planet Earth” (Apelul planetei Pământ), și astăzi funcțional și administrat de  Sirona, împuternicita mea, unde sunt încărcate videoclipuri în diferite limbi, prin care persoane, membrii comunității noastre, se adresează Federației Galactice, Cabalei, ori altor rase ET. Până acum, au fost postate, pe acel canal, aproximativ 920 de videoclipuri. 

 MARTIE 2019
Am continuat munca de publicare a videoclipurilor cu Swaruu și Anéeka, cu unele întreruperi, deoarece ele pot fi mai mult sau mai puțin disponibile, în funcție de multe evenimente care se petrec în spațiu și în Toleka. Canalul meu englezesc Cosmic Agency a atras atenția unui fost inginer NASA, Dale Harder care m-a contactat și am început să comunicăm, mai târziu eu punându-l pe Dale în legătură cu Swaruu și Anéeka, iar mai târziu și cu Dhor Káal'el, Athena și Yazhi. 

Dale a devenit un membru de bază al echipei noastre și, deși nu este la fel de activ în ultima vreme, din cauza disponibilității mai reduse de comunicare din partea echipajului Toleka, îmi este încă foarte drag mie și acestui proiect. Nu numai pentru prezența sa ca om de știință ne validează și nouă munca, ci și pentru inima lui bună și loialitatea lui enormă. BB Dale, fratele mare Dale, te iubim! 

AUGUST 2019
În august 2019, am apărut ceva nou în metoda noastră de comunicare cu echipa. Dhor Káal'el a decis să facă ceva curajos și rebel și s-a conectat cu noi pe canalul de sunet de pe nava sa care zbura în atmosfera Pământului. Atunci am ajuns să auzim vocea lui, pentru prima dată. Eram destul de nervoasă, și nu știam ce să spun, pentru că noi eram obișnuiți să tastăm. 

Vocea lui Káal'el era puternică, calmă și nobilă și a continuat să vorbească cu noi o vreme, chiar și în ciuda tulburărilor de recepție de la început. S-a mai conectat astfel de câteva ori, la una participând și Dale Harder. De neuitat!

SEPTEMBRIE 2019
În 2019, eu și Robert am fost invitați să vorbim la Congresul Mondial de Ufologie de la Barcelona, ​​eveniment la care l-am invitat și pe Dale, care a zburat din Ohio, Statele Unite. Atât eu, cât și Robert am făcut primele noastre prezentări publice, ceea ce ne-a făcut super nervoși, în ciuda sprijinului extraordinar al tuturor celor prezenți. De fapt, succesul a fost atât de mare încât ni s-a rezervat și pentru a doua zi spațiu de discuție și comunicare. Atunci l-am prezentat și pe Dale și pe noua noastră și speciala noastră prietenă, prietenă Jesika. A fost un eveniment mai special decât și-ar fi putut imagina cineva. Aceia dintre voi care ați fost acolo poate știți de ce. Pentru cei care au ochi să vadă, cum spune Mari.
NOIEMBRIE 2019
Prima sesiune live de întrebări și răspunsuri și cu prezența online a lui Dhor Káal'el  răspunzând la întrebările oamenilor din chat-ul pe care l-am transmis, toate pe tema tehnologiei extraterestre și a navigației spațiale. 

După aceasta, au fost organizate și alte sesiuni live, în principal cu Anéeka, iar mai târziu cu Athena Swaruu, dar și cu Mari Swaruu. Sesiunile sunt o mare oportunitate pentru toată lumea de a ne vedea prietenii pe orbită răspunzând la întrebări spontane, în timp real.

ÎNCEUTUL ANULUI 2020
Cândva, spre sfârșitul lui 2019, am fost invitată să vorbesc la Mega Conferința OZN din Laughlin, Nevada din martie 2020, pe care am acceptat-o ​​cu bucurie. A fost o călătorie cu totul specială, nu doar din cauza călătoriei în sine, pe care am apreciat-o foarte mult, ci și pentru că urma să vorbesc cu publicul american în direct, ceea ce m-a făcut foarte nervoasă, știind că comunitățile de limbă engleză pot fi foarte dure cu un vorbitor de limbă spaniolă. În plus, nu mai avusesem nicio experiență în a vorbi publicului, în afară de prelegerea anterioară în spaniolă. 

Acesta a fost un eveniment serios la care au participat cercetători cu notorietate precum Jordan Maxwell, printre alții; iar eu m-am simțit ca o începătoare! Cu câțiva ani mai înainte, eu eram cea care participa la conferințe făcând parte din auditoriu, iar aici trebuia să fiu prezentatoarea. Ce ciudat!
Din fericire, nu am fost singură, deoarece a fost invitat și Dale Harder, prietenul și coechipierul meu, prezența lui pe scenă mi-a dat curaj. Amândoi am fost primiți foarte bine, ceea ce mi-a umplut inima de bucurie. Nu-mi venea să cred câte informații și răspunsuri s-au vehiculat. N-am uitata acele momente nici astăzi.
Acestea fiind spuse, mai trebuie să adaug că, în ciuda a cât de bine am fost primiți, atât în ​​timpul conferințelor spaniole, cât și a celor americane, comunitățile noastre în ambele limbi, drumul nu a fost lipsite de provocări și dușmanii. Atacurile și insultele au fost multe și continuă în acea zonă până astăzi, dar eu am evitat intenționat să merg mă angrenez, deoarece, sincer, nu este ceva care să fi împiedicat vreodată munca mea, rezistența mea generală și dorința continuă de a acțiune. Uneori e obositor, desigur, dar pe termen lung este întotdeauna ceva care, într-un mod ciudat, mă determină să muncesc și mai mult. Cu cât rezistența față de noi a fost sau este mai puternică, cu atât hotărâtă mă simt să merg înainte, mulțumită că am provocat o reacție în țesătura Matricei consacrate și confortabile. Suntem aici pentru a face o breșă și nimic nu este mai plăcut decât să privim efectul acelei lovituri care face adversarii să se zvârcolească și să scuipe flăcări. Uhahaha!
----------
După cum știți cu toții, începutul anului 2020 a fost și momentul în care situația medicală globală a început să ocupe atenția și viața tuturor. Și, oricât de mult nu ne-a plăcut să ne concentrăm asupra a ceea ce era în mass-media, nu am avut de ales și am început să împărtășim informații despre asta pentru că, așa cum ne-au avertizat prietenii noștri taygetani, ceea ce se întâmpla era grav, dar nu din cauza medicilor. Problema erau vaccinurile și scopul vaccinărilor și substanțele din injecțiile care se administrau pacienților. Swaruu, dar și Anéeka, care mai târziu a preluat conducerea, au început să avertizeze oamenii despre manipulările care aveau loc și necesitatea luptei împotriva vaccinărilor.. ---

Accentul subiectelor de pe canalele noastre a trebuit să se schimbe de la informații cu privire la civilizațiile extraterestre, la cele legate de Covid și manipularea umanității în scopuri malefice.
Ca notă personală, a fost perioada în care Robert și cu mine am plecat într-o excursie de o lună în Finlanda, unde am rămas blocați din cauza situației globale privind călătoriile conturbate de restricțiile impuse de „plandemie”. Ca urmare, a decis să rămânem acolo, ceea ce a însemnat sfârșitul vieții noastre în Barcelona. Tot atunci ne-am decis să inițiem o campanie susținută anti-Covid și anti-vaccinare, în care scop am folosit canalele  YouTube și Odysee (We Are Resistance) -  unde, cu ajutorul altor doi membri ai comunității, au încărcat videoclipuri alternative, toate pentru a sensibiliza oamenii cu privire la escrocheriile și minciunile susținute de guvernanți, arătând ce se întâmplă cu adevărat. Am cules mărturii de la medicii corecți și treziți, am informat despre vaccinuri și scopul lor, atât în ​​engleză cât și în spaniolă.
Am editat, de asemenea, o mică broșură  tradusă în multe limbi pe care oamenii o puteau tipări și distribui în zona lor de interes.. Este încă disponibilă pe site-ul nostru. Eu însămi mi-am petrecut mult timp distribuindu-le în zonele apropiate din Finlanda și știu că alți membri ai comunității noastre finlandeze au făcut același lucru. Au fost distribuite atât de multe broșuri și informații, încât chiar a apărut un articol în finlandeză în ziarul local online, avertizând oamenii să-i arunce la gunoi acele broșuri dacă le parvin. Am primit și o scrisoare de avertizare de la serviciul poștal finlandez, care mă soma să le scot din circulație căci ar fi reprezentat , chipurile, o instigare; în plus, mă amenințau cu o amendă de câteva mii de euro. Evident, nu am ascultat acel avertismentul.

MARTIE 2020
Martie 2020 a fost important din multe motive, unul dintre ele fiind mutarea noastră în Finlanda, dar și pentru că atunci am întâlnit doi „followers” ​​finlandezi care călătoriseră 7 ore cu trenul pentru a ne întâlni, frații Mikko și Matias. 

Pe scurt, Matias a devenit partenerul meu, cu care sunt până în ziua de azi, iar Mikko s-a oferit în mod voluntar să ne creeze un site web, ceea ce ne dorisem de mult să avem și puteam încărca transcrieri ale videoclipurilor noastre.
Mă refer la, site-ul www.swaruu.org cunoscut de mulți dintre voi și gestionat de Mikko; toate transcrierile pe care le găsiți pe el sunt editate mai întâi de mine, apoi revizuite și încărcate de Matias. Ajutorul vostru este esențial pentru proiect, deoarece știu că mulți preferați să citiți materialele, nu să le ascultați.
----------
Tot în acea perioadă, în jurul lunii martie 2020, s-a întâmplat ceva extraordinar, și anume sosirea pe Toleka a micuței  Sophia Swaruu (Yazhi); ea venea de pe o altă linie temporală, și care tocmai își pierduse mama. Yazhi Swaruu mai este numită și Swaruu 12. Numerotarea este folosită doar pentru a înțelege cronologia fiecărei fete Swaruu (secvența lor de naștere); povestea detaliată despre aceasta potea fi văzută în videoclipul, acum eliminat de YouTube, intitulat „Untold Story”: Swaruu și Yazhi. Cine sunt ele?" 

La momentul sosirii, Yazhi avea doar 7-8 ani.
Ea s-a alăturat curând colegelor ei, Swaruu de pe Erra (9) și Anéeka, și a început să-și împărtășească cunoștințele din propria ei perspectivă spirituală, unică și mult mai extinsă. Sufletului ei a integrat perspectivele tuturor celorlalte Swaruus și a oferit o viziune metafizică și mult mai largă. Cunoașterea ei a fost foarte amplă, mistică, incredibil de profundă, învăluitoare și cu adevărat eliberatoare. Conștientizarea ei ne-a dus  călătoria dincolo de ceea ce cunoșteau Swaruu și Anéeka. Punctul ei de vedere a extins și a îmbogățit multe dintre conceptele lui Swaruu și Anéeka.
Yazhi a împărtășit marele volum de cunoaștere spirituală pe subiecte precum Federația, perspective spirituale superioare, densități, tehnologia navelor stelare, cronologie, inteligență artificială, astralul, materia întunecată, suflet, ADN, astrologie, capsule medicale, nutriție, ascensiune, vaccinuri, societate holistică și multe altele.. Ea a transmis, de asemenea, numeroase mesaje inspiratoare pentru semințele stelare în vremurile dificile ale „plandemiei” și nu numai.
Am avut privilegiul de a o auzi pe Yazhi pe canalul sonor, de câteva ori, dar vocea era distorsionată de filtre, ceea ce i-a displăcut, dar ne-a plăcut totuși pentru că îi auzeam felul de a vorbi, râsul și intonația ei. Părea dornică să vorbească și părea adorabil.
----------
Din păcate, prima jumătate a anului 2020 ne-a adus mai multe evenimente, anume  degradarea fizică lentă și moartea ulterioară a lui Swaruu de pe Erra, lucru pe care nu l-am înțeles pe deplin la momentul respectiv, deoarece ni s-a spus că ea a dispărut, pur și simplu, de pe navă, integrată de conștiința mult prea avansată a lui Yazhi, care, mai târziu, a clarificat moartea lui Swaruu.
Cu toate acestea, atât eu, cât și Robert am simțit că Swaruu a continuat să trăiască în Yazhi, căci Yazhi și-a integrat amintirile. Din  acel moment nu am trăit neapărat moartea lui Swaruu ca pe ceva tragic, deoarece Yazhi a putut să ne transmită esența ei. În același timp, a demonstrat calități distincte, unice și capricioase, tipice lui Yazhi, o fetiță de 8 ani fără griji.
Am fost confuzi, la fel ca și membrii echipajului Toleka, dar am acceptat-o ​​ pe Yazhi ca pe o nouă Swaruu dar și propria ei ființă unică, în același timp. Eram deja obișnuiți cu evenimente misterioase și răsturnări metafizice. Am acceptat ceea ce se întâmpla și am continuat să lucrăm pentru a împărtăși informațiile.
Moștenirea lui Swaruu : 

Printre nenumăratele videoclipuri dedicate informațiilor împărtășite de Swaruu of Erra, există subiecte legate de Matrix, știința de pe Pământ și cea din spațiu, istoria antică, metafizica, genetică și biologie, inteligență artificială și clonare, energie liberă, eter , moartea, ascensiunea, portalurile, 5G, Federația și multe altele, precum și faimoasele sale articole lungi despre Mecanica manifestării, dar și o serie lungă de videoclipuri despre Navigația Stelară și Timpul, Călătoria în timp și Liniile temporale. Swaruu a fost activă din decembrie 2017 până în martie 2020.

https://swaruu.org/transcripts/divulgacion-extraterrestre-taygeteana-swaruu-nuestro-contacto-camino-hasta-ahora


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu