..................................................................................................PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI SUNT ILEGALE ȘI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

Totalul afișărilor de pagină

vineri, 2 august 2013

Zone reflexogene la talpa picioarelor


Notă: în figura de mai jos, autorul desenului a făcut o eroare: figura notată cu ”piciorul stâng” reprezintă, de fapt, laba piciorului drept, și invers. (C.M.), așa cum, corect este făcută adnotarea în ultimul desen.

 Notă: de utilitate pentru cei care fac reflexoterapie (pentru ei sau pentru alții). Punctele care necesită a fi masate sunt cele pe care, prin apăsare cu un obiect de secțiune mică (un creion, de exemplu), provoacă o anumită durere. Cu cât durerea este mai acută, cu atât organul respectiv este mai puțin sănătos. Se masează până când durerea dispare sau se diminuiază foarte mult.
(C.M.)

5 comentarii:

  1. Intelegem,desigur tot... din ilustratia cu zone reflexogene mai ales caracterele asiatice ,chinezesti sau cum sunt. Daca tot mi se spune ca fac afirmatii gratuite cu prilejul lecturii unor dese reluari sau preluari...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scuze: mi-am imaginat că desenele reprezentând organele pot fi ințelese de toată lumea. Pentru cei care aveau dificultăți, am adăugat și denumirea scrisă,în alte poze.
      În general vorbind, ar fi minunat dacă ați renunța la spiritul de frondă,de încâncenare care, se pare, vă caracterizează, mai ales în cazul în care ați trecut, cumva, în partea a doua a vieții.
      Tot ceea ce postez pe blogurile mele are scopul de a ajuta pe cei interesați. O fac cu plăcere și fără interese oculte. Sănătate! C.M.

      Ștergere
  2. multumesc tare mult;aveam nevoie de poze ca o confirmare ptr reflexoterapie!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna seara ma numesc Cristian Trica si as dori o colaborare intre blogurile noastre si permisiunea d-voastra de a publica pe blogul meu http://cristiankinetoterapy.blogspot.ro/ Secretele Lumilor Astrale blog .Informatile D-voastra.Cu respect Cristian.Ps adresa mea de mail este cristian.kinetoterapy_kiropraxy@yahoo.com.

    RăspundețiȘtergere