..................................................................................................PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI SUNT ILEGALE ȘI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

Totalul afișărilor de pagină

vineri, 10 martie 2023

W8-MUZICA ÎN UNIVERS - GRAVITAȚIE, ETER ȘI CONȘTIINȚĂ

Publicat 13 noiembrie 2020
Traducere Const. Mihăilescu

Anéeka: În Taygeta încercăm să rezolvăm problemele matematice folosind tonuri muzicale imaginate în minte sau invers. De exemplu, frecvența țintă a unei nave spațiale este reprezentată de un număr matematic, dar poate fi și este adesea stocată ca o serie de tonuri muzicale. Adică coordonatele Pământului sau ale oricărui alt corp pot fi reprezentate printr-o melodie, nu prin numere seci.
(
Se prezintă un clip din filmul „Întâlniri apropiate ale celui de-al treilea fel — Tonuri”)
Aceasta este gândire holografică. O conversație. O direcție energetică folosind frecvențe și matematica perfectă între fiecare ton și notă. Relație perfectă. Cânți o melodie și nava știe unde se află și spre ce se îndreaptă.
După cum se spune, aceasta este conversație care folosește doar frecvențe, note muzicale. Se spune că limbajul universal este matematica, dar nu este chiar așa. Lipsesc lucruri. Matematică în bază 12 s-ar apropia cel mai mult, dar tonurile și notele muzicale redau cel mai bine și într-un mod mai plăcut un plan de deplasare.
Dacă melodia este frumoasă și perfectă și are o exprimare armonică între note, matematica care o guvernează este corectă. În caz contrar, un dezacord, o stridență, indică o eroare.
Dacă notele disonante,
nu sunt de acord între ele, ceea ce în muzică se numește cacofonie, atunci există o eroare în formulă. Noi utilizăm melodia pentru a ne corecta erorile mai ales când ne aflăm într-o deplasare spațială, de exemplu. Exprimată prin muzică, matematica devine plăcută și mai ușor de înțeles.
Practic, matematica este muzică iar muzica este matematică, și această relație schimbă totul.
De exemplu, o simfonie Warner poate fi scrisă cu note sau poate fi reprezentată printr-o serie de formule matematice cu o anumită înălțime, anumite frecvențe relaționate între ele.
Scrierea unei simfonii prin exprimare matematică, care reprezintă frecvențe, este mai precisă și mai exactă. 

De altfel, așa se scrie muzica în Taygeta. Folosind matematica în muzică poți merge la infinit cu reprezentarea de sunete și frecvențe din ce în ce mai subtile și mai precise.
De exemplu, luați-l pe Mozart, pun pariu că dacă el ar asculta cum este interpretată astăzi muzica lui, ar fi dezamăgit și ar spune că nu, cei de după el i-au schilodit opera. Dacă muzica lui ar fi fost imortalizată prin scriere matematică, nimic nu s-ar fi pierdut.
Pământean: Este adevărat că o mare parte din muzica noastră a fost modificată ca frecvență? Această deplasare s-a accentuat mai cu seamă în ultimii ani.
Anéeka: Da, și asta e o altă problemă. Modificare prin disonanță. De ce? Pentru a se modifica substanța și calitatea emoțiilor. Pentru ca emoțiile să fie deturnate de la valoarea lor originală. Cei interesați au încercat mereu, și în bună parte au reușit, să modifice, de fapt să altereze, calitatea emoțiilor prin interferarea în conținut a unor vibrații care rup sau diminuează emoția. La aceasta a contribuit și vaccinul. Frecvența inițială a acestuia era 432 hz și era benefică. Astăzi este 440.
Explicație numerologică:
432 = 4+3+2 = 9, în timp ce numărul 440 = 4+4+0 = 8 . Numărul (cifra) 9 este cheia, el fiind numărul perfect al matematicii și geometriei sacre; exprimă sincronizarea.
P: Ce tare! Nu mai avem nimic bun,se pare. Știți de unde poate veni pământenilor inspirația pentru capodopere muzicale (Mozart sau Beethoven sau Debussy etc.)?
Anéeka: Da, vine din planuri superioare. Acei compozitori sunt semințe stelare care mai au legături puternice cu tărâmurile superioare unde au avut vieți. Cu cât acea muzică este mai minunată, mai plăcută cu atât originea ei este în planuri mai apropiate de SURSA ORIGINALĂ.
P: Știi cam ce rase, ce civilizații sunt inspiratoare de capodopere?
Aneeka: Nu știu. Ar trebui să o investighez.
P: Voi ascultați muzică din gama frecvențelor 432, ori altele?
Anéeka: Frecvența 432 Hz este baza; este, dacă vrei, cifra 9 a geometriei sacre și a matematicii în bază 12. Observați armonia perfectă în geometria sacră. Vedem asta ca pe o reprezentare grafică a muzicii. Aceasta nu este doar ceva frumos pentru ureche ci și muzică redată vizual, motiv pentru care prin muzică se pot face vindecări. Este terapia des folosită în dimensiunea 5D, inclusiv în Taygeta.
Fiecare grup de sunete, bazate pe anumite frecvențe, are capacitatea de a modifica anumite grupuri, categorii de țesuturi, așezând acolo armonie în și în celule și în aspect. Procesul vindecării prin muzică este mai eficient, mai rapid în 5D decât în 3D.

Cunosc că în Egiptul antic existau camere de terapie pentru vindecare prin muzică. Sunetele folosesc în special în destresare, în relaxare mentală și fizică.
Acolo unde, în paralel, se folosesc sunetele împreună cu suprimarea simțurilor, rezultatele sunt mai rapide și mai profunde. Când „plutești” într-o cameră în care nu se aude nimic în afară de tonuri adecvate, în întuneric și într-o cadă cu apă, la temperatura ideală, corpul și spiritul au numai de câștigat. Apa în sine ridică vibrația corpului, mai ales dacă în ea s-au pus și cristale de cuarț.
P: Ce efecte au sunetele asupra creierului? Stimulează unele părți ale creierului? Ce modificări biologice produc sunetele în creierul nostru?
Anéeka: În primul rând eliberează tensiunile, armonizează și stabilizează neurotransmițătorii. Vă întărește conexiunea cu Sursa și cu câmpul unificat. Apoi, resetează creierul, ca în meditație. În funcție de tonuri, o parte sau alta a creierului este stimulată, rezultând rearmonizarea corpului, a organelor sale componente, o împăcare și acceptare a ființei cu sine însăși.

P: Mulțumesc Anéeka. Prin asemenea metode, s-ar putea stimula schimbarea densități unei ființe scalare?
Anéeka: Rearanjarea simțurilor în funcție de frecvențe, ajută la deplasarea existențială a ființei, mai aproape sau mai departe de un anumit plan (depinde de frecvență).

P: Cum lucrează sunetele subliminale asupra receptorilor?
Anéeka: Le reprogramează creierul în mod inconștient, așa că trebuie să fii atent la ce asculți. Prin subliminal pot fi programate lucruri (porniri) nedorite. Dar, folosită cu intenții benefice, tehnica aceasta poate fi utilă și este indicată.

P: Undele binaurale au efecte similare asupra creierului nostru și al vostru, sau este diferit?
Anéeka: Nu știu, dar la noi (în 5D și mai sus) totul se mișcă mai repede în ceea ce privește schimbările și manifestările. În principiu, diferența o face densitatea (3D, 5D etc).

P: Mulțumesc Anéeka. Aici se spune că spațiul este un vid și nu sunet. Am aflat că nu e un vid, dar există sunet?
Anéeka: Da, doar că mai întâi trebuie să descifrezi sau să înțelegi ce este, sau ce înțeleg ei prin sunet, pentru că, practic, sunetul se percepe prin simțuri, contrastând cu vibrația și frecvența.
Deci, sunetul ca atare (ca atunci când poți spune că auzi ceva) nu există în spațiu, dar există frecvență și vibrații. Spațiul nu este un vid, este considerat astfel doar pe Pământ pentru că pământenii nu reușesc să detecteze ceva cu echipamentele lor de ascultare, deoarece acestea sunt astfel realizate încât să corespundă agendei întunecaților, care țin planeta sub control și refuză progresul științei umane.
Spațiul în sine este un fluid care are o frecvență foarte înaltă; e ca o „apă” și se comportă ca apa. Chiar și în Biblie se vorbește despre apele de deasupra, poate o referire la cunoașterea interzisă.
Spațiul este apă la frecvență înaltă și se numește Eter. Se comportă exact ca un fluid, cu undele de șoc, cu valuri, cu tot.. Aceste unde se răspândesc prin spațiu, de la cele mai mici la cele mai mari unde de șoc. Această mișcare are la bază energia potențială conținută în Eter, în acest fluid.
Ca orice val de apă, acesta conține energie potențială care trebuie disipată, până când apa iazului revine din nou la echilibru perfect, adică fără valuri.

În Eter (în spațiu) sunt valuri (unde) care sunt dispersate, folosind aceleași legi matematice și proprietăți din mecanica fluidelor, sunt gravitaționale. De fapt gravitația se propagă prin unde, precum apa. Fiecare val reprezintă o armonică a frecvenței sale specifice..
Punctul în care energia potențială este concentrată și nu se mai prăbușește se numește „nod”. Energia potențială este concentrată în acest punct (nod) deoarece armonica frecvenței care controlează undele din Eter sau din apă, alimentează constant punctul, împiedicând-o să se prăbușească. Deci acest punct va rămâne întotdeauna activ ca nod.

Nodul este locul în care materia se manifestă în Eter. Materia nu este altceva decât energie potențială ținută într-un singur punct de armonicile frecvenței sale. Muzica este manifestată de materia corect alcătuită..

Revenind, gravitația este un flux sau un curent într-o mare de energie potențială, eterul. Ceea ce dă direcție energiei potențiale, ceea ce determină direcția de propagare a unei unde este gravitația; este conștiința însăși. Adică gravitația este un flux în Eter, o materializare a conștiinței observatoare. Nimic nu există dacă nu este observat. Sau, altfel spus, ceea ce nu este observat, nu există.  Acest lucru a fost verificat în anul 1909 cu experimentul cu dublă fantă (vezi videoclipul).  Swarúu 9 a spus complet și exact cum a fost realizat. Materia se manifestă din energie potențială organizată pe o armonică a unei frecvențe care ea însăși este orchestrată de observatorul conștient.
Deci spațiul nu este un vid. Doar că nu putem observa apa sau fluidul pentru că suntem cufundați în el, așa cum este și un pește în apă. El nu știe că există ceva în afara apei în care se află.. Și, ca și peștele, care percepe curenții din apă, care-l  împinge într-o parte sau alta, noi percepem acești curenți ca gravitație.

P: Una dintre temele mele preferate (după noțiunea de  timp) este cea legată de crearea materiei prin concentrarea atenției.
Aneeka: Fără atenție, fără armonica de o frecvență anume, pretabilă exprimării matematice, unda creată se prăbușește, readucând ceea ce fusese materie la energie potențială sau  Eter.

P: Deci, în spațiu, ar fi muzică?
Anéeka: Da, muzica se creează din armonici ale frecvențelor; tonurile exacte, frecvența exactă cu care nodul primește stimulul care nu-i permite să se prăbușească iar acea muzică armonică este însăși conștiința observatorului.

https://swaruu.org/transcripts/musica-en-el-universo-gravedad-eter-y-conciencia-sin-video

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu