Tehnologia navei extraterestre Taygeta din Pleiade
Autor Gosia de la Agenția Cosmică.
Publicat 01 octombrie 2019
Traducere Const. Mihăilescu
(partea a doua)
Aceasta
este nava Alcyone văzută prin telescop. Sunt fotografii reale, dar
cu contrast mărit (vezi videoclipul la
https://www.youtube.com/watch?v=9914QYRENHI):
pentru:
- nava Dieslientiplex;
- nava „Royal Draconian Ship”;
- o navă care urmărește o rachetă:
- nava taygetană de marfă
„Centauri Heavy Cruise Ship”.
Robert:
Sunt aurii sau este un efect al unei fotografii?
Swaruu:
Se văd doar punctele fierbinți ale navei, unde cad razele
solare.
Alte
nave taygetane:
Taygeta
are și nave din clasa Scimitar 'b' și Scimitar 'a'. Cele din clasa
„a”
sunt interceptoare, iar cele din clasa „b”
sunt nave de atac..
Diferența este că cele de asalt sunt mai grele.
Scimitar „b” poate transporta membrii echipei noastre, vehicule, echipamente etc.
Scimitar „a” sunt rapide, ușoare, concepute pentru a intercepta alte nave de vânătoare.
Scimitar
măsoară 60 +3 metri și poartă două reactoare; au 2,5 până la 3
TEV-uri putere; („b”)
poate purta un echipaj de 7 + 1 persoane, în timp ce în pe cele „a”
sunt îmbarcați doar doi membri ai echipajului, deși pot transporta
mai mulți.
Am descris deja aproximativ zborul cu anulatoarele
magnetice.
Senzorii,
majoritatea de tip interferometru, localizează precis frecvențele
magnetic-gravitaționale ale locului în care zboară o navă urmărită..
Informația este transmisă computerului de bord, care dă
instrucțiuni generatoarelor individuale din carena navei, activând
toate sau doar unele dintre ele, în funcție de manevra de
efectuat.
Generatoarele vor modifica exact frecvența de
ieșire a câmpului lor magnetic de înaltă energie și de înaltă
frecvență (gravitația) prin modificarea vitezei, sau diferența de
viteză între sferele umplute cu lichid supraconductor; acest lichid
nu este cunoscut pe Pământ, este special și de înaltă
tehnologie. Cel mai apropiat echivalent al său de pe Pământ
este mercurul îmbogățit sau mercurul roșu ( încă folosit la unele nave neterestre). Această diferență de viteză este
modificată cu sau folosind parametrii și instrucțiunile
computerului.
Sferele generatoarelor gravitaționale în sine
sunt realizate din material compozit nemetalic, foarte
rezistent atât la forțele dinamice, cât și la temperaturi
ridicate. În sine, proprietățile sale
au fost îndepărtate rămânând doar ca recipiente lichide, de
parcă ar fi doar sfere de lichid supraconductor, care se rotesc
cu viteze diferite și contrarotative.
Mijlocul prin care se produce rotația sferelor generatoarelor este electric,
aceleași sfere acționând și ca „motor electric”, nemaifiind necesară instalarea unor motoare externe suplimentare pentru antrenarea
mecanismului; viteza tipică de rotație oscilează
între 10.000 rpm și 200.000 rpm (rotații pe minut; n.m.).
Numai aceste motoare pot
conduce o navă la o viteză apropiată de 50.000 km/sec, a șasea parte a vitezei luminii.Acest sistem este considerat ca fiind cu propulsie sau propulsie
gravitațională.
Forța sau amperajul (în lipsa unui cuvânt
mai bun) motoarelor este direct proporțională cu masa totală a
navei, acesta fiind un factor de bază pentru dimensiunea,
distribuția și consumul de energie al anulatoarelor de gravitație
ale fiecărei nave.
Numărul minim de anulatoare de gravitație ale unei nave este de 3. Cu mai puțin decât atât, nu există nicio
modalitate de a controla în siguranță nava, iar rezultatele ar fi haotice precum cazul lui Die Glocke Nazi, care avea doar unul, insuficient pentru controlul
frecvențelor de ieșire.
Robert: Acele motoare nu impun forma navei, sau nu contează? Forma trebuie să fie
aerodinamică, nu?
Swaruu:
Nu contează, dar trebuie să știi mai întâi la ce va fi
folosită, pentru că dacă nava intră în atmosferă mai densă, are
nevoie de mai multă aerodinamică. Deși, strict vorbind, un toroid
electromagnetic, care înfășoară o navă, dă
forma aerodinamică, nu forma carenei. Chiar și așa, navele
foarte avansate, precum cele din clasa Taygetan SUZY, sunt aerodinamice
structural.
În cazul zborului supra-luminic sau în cazul
propulsiei cu jet de plasmă ori gravitaționale, dacă o navă este acoperită de toroidul ei
electromagnetic, cu o modificare a densității față de cea externă
(diferența de densitate între navă și împrejurimile sale) ...
forma carenei devine irelevantă, făcând posibil zborul cu
viteze enorme, chiar dacă nava are forma unui cub sau unei cărămizi.
Forma discoidală a multor nave, în
special a celor mici, este cea mai potrivită pentru a utiliza fluxul dinamic al undelor gravitaționale generate
de motoare relativ mici și de putere redusă. Acest flux
gravitațional dinamic se numește Fluxul navei. Însă pentru navele de
putere mai mare, forma discoidală este irelevantă.
Robert:
Credeam că majoritatea navelor sunt discoidale. Dar când am văzut
o imagine cu nava Suzy sau altele asemenea, mi-am dat
seama că nu toate sunt discoidale sau că nu este necesară această formă.
Swaruu: Cele discoidale sunt cele mai frecvent
văzute, vorbind despre cele pozitive, dar
toate formele abundă. Navele discoidale sunt cele
folosite pentru transportul de bază; sunt precum mașinile special folosite la transport pe diferite distanțe. Sunt peste tot și toată lumea are una sau mai multe. Acestea
fiind spuse, cea mai comună formă pentru o navă interstelară
este...? Spune-mi care crezi că este cea mai comună formă?
Robert:
Cea sferică.
Gosia:
Sferică, da. Sau acesta, tip Meier, nu?
Swaruu:
Nu.
Robert: Atunci?
Swaruu:
Forma de asteroid e cea mai utilizată și sigură. Nu este o glumă. Vorbesc foarte serios.
Gosia: Sunt făcute așa intenționat? Să arate ca asteroizii?
Swaruu: Dacă o navă cu echipaj explorator depistează un asteroid de formă și compoziție convenabile (de obicei din metal), îl scobesc, îi montează în spate motoare și-i amenajează în față cabina, transformând destul de repede și de ușor acel asteroid în navă spațială. Avantaje? Sunt multe: economisesc construirea unei carene care să reziste încercărilor din spațiu (ca temperatură, impactul cu alte corpuri și, mai ales, camuflarea, căci, un ipotetic observator îl va considera neinteresant, dat fiind că e un ...asteroid, ca multe altele. Aceasta este o soluție
low-tech folosită de mii și mii de civilizații, care abia fac
primii pași interstelari.
Robert: Oumuaoumua, sau oricare ar fi numele ei.
Swaruu: La o cursă de explorare, este interzisă realizarea unei carcase de titan polimorf, lung de 2 kilometri, ca cea la care te referi..
Se
folosesc asteroizi pentru că, în sine, este un obiect nerevendicat, „liber”, iar în
spațiu, forma este destul de irelevantă.
Deși această formă
este obișnuită și perfect viabilă, chestiunii cu Oumauma, nu-i
găsim nici un sens aici, pentru că nu există
doar o navă, sunt mii aflate atât în tranzit interplanetar cât și
interstelar. Așa cum am mai spus, fiind întrebată ce
este Oumauma, parcă te-ar întreba cineva dacă pe stradă
ai văzut un obiect metalic „ciudat” cu uși pe laterale și care circula pe 4 roți.
Există atât de
multe nave încât este imposibil să detectezi căreia
i-au dat numele Oumauma, sau cum este scris.Prin urmare, pentru noi
este doar o altă minciună a NASA. Ei văd doar o navă de
aproximativ 100 de metri lungime (destul de mică) și ignoră alte
357.000 care trec prin zonă în fiecare zi. De ce? Doar pentru ca oamenii
să creadă că NASA știe și detectează orice obiect care trece prin sistemul
solar. Dar mai este o problemă aici: multe nave nu se deplasează într-o
densitate observabilă din 3D, ceea ce complică și mai mult situația.
Gosia:
În teorie, n-ar trebui văzut niciuna, dacă se presupune că sunt
în 5D, nu?
Robert:
Dar, înțeleg că la intrarea în atmosferă, sub centura Van Allen, se schimbă situația.
Swaruu: Da,
puteți vedea multe, deoarece vizibilul din 3D este parte din
spectrul electromagnetic (inclusiv spectrul luminii vizibile) pe care
o emite nava. (dar, nu întreaga navă). Parțial, din cauza asta, multe nave nu
pot fi recunoaște, precum cele pe care le-am trimis noi. Această problemă e deopotrivă valabilă și pentru planetele și sorii
îndepărtați. Ei văd doar părțile 3D a ceea ce
este în afară, nu tot ce este în exterior, doar componentele 3D
ale obiectelor aflate în alte densități, deoarece o densitate mai mare,
cum ar fi 5D, include 60% din 3D.
https://swaruu.org/transcripts/stellar-navigation-2-swaruu-part-3-extraterrestrial-ship-technology-taygeta-pleiades
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu