Autor Gosia de la Agenția Cosmică.
Publicat 01 octombrie 2019
Traducere Const. Mihăilescu
Deoarece totul înseamnă frecvență și toate frecvențele manifestă materie, folosind undele staționare și nodurile ca o consecință a armonicilor lor, o navă spațială folosește aceeași metodă de inserare într-un loc nou, numit destin, ca și în cazul în care manifestăm un obiect solid folosind unda tractoare. Aceasta este pentru a urmări și a înțelege matematic nu numai frecvența exactă a destinației, ci și armonicile de frecvență ale acesteia.
Pentru
ca o navă spațială să se manifeste într-un loc, trebuie să
egalăm frecvența și armonicile materiei din care este compusă
nava noastră cu cele ale destinației, astfel încât matricea sa
energetică și toate componentele ei să o accepte ca parte a
armonicilor sale; această acceptare echivalează cu a fi integrată
locului, nava manifestându-se în destinaţie.
O navă aflată
în repaus la punctul său de plecare va avea o frecvență specifică
și în armonie energetică cu mediul înconjurător. În momentul în
care nava își modifică frecvența și armonicile se schimbă cu
cele ale destinației folosind harta frecvenței, sau harta
frecvenței stelare, ea încetând să mai fie compatibilă energetic
cu locul de origine dar devenind compatibilă cu destinația sa.
Acesta
este saltul de energie-frecvență pe care îl numim salt cuantic,
zbor supra-luminic, zbor Warp sau hiper spațiu. Este într-adevăr
un salt de la locul de origine materială la eter și de la eter
înapoi la un alt loc de destinație materială.
Așa
cum am descris în Navigația Stelară 1 putem percepe sau înțelege
harta noastră stelară a frecvențelor prin înlocuirea locurilor și
obiectelor precum planetele și sistemele stelare cu valorile
numerice ale frecvenței lor energetice. După cum am explicat
anterior, obiectele de masă mare au o valoare de frecvență
numerică mare, iar obiectele mici au o valoare de frecvență
numerică scăzută, deoarece locurilor aparent goale din spațiul
adânc nu li se atribuie o frecvență echivalentă cu zero, ci o
frecvență-energie joasă, deoarece spațiul nu este gol ci locul
în care se transmit undele gravitaționale, care vor forma
obiectele, atunci când acestea au o armonică corectă și susținută.
Vino
cu mine .. însoțește-mă la nivelurile de inginerie ale unei nave
spațiale!
Fiecare
rasă are navele sale, trucurile ei și modalitățile sale de a le
concep, construi și moderniza. Cunosc funcționarea și variantele
mai multor rase sau specii interstelare, dar mă voi rezuma la
Taygeta, nu doar pentru că este a mea și este aici cu mine, ci și
pentru că este una dintre cele mai avansate. Nu toate navele
folosesc aceleași motoare sau aceleași metode.
O navă Taygeta
folosește 3 moduri de mișcare: 2 sunt considerate moduri de
propulsie, iar a treia se bazează pe manipularea frecvenței chiar
de către navă.
1.
Prima este binecunoscută tuturor inițiaților în OZN:
Manipularea
gravitațională.
2.
A doua
este un reactor cu jet precum la rachete:
Jet
sau rachetă cu plasmă electromagnetică de înaltă energie.
3.
A treia
este cea mai interesantă și dă posibilitatea obținerii unor
viteze mai mari decât viteza luminii. (Și nu este cu propulsie ca
primele două):
Imersia
totală a navei în sine într-un toroid cu frecvențe înalte,
controlate cu precizie, de la un computer; manipularea Eterului.
Manipularea
gravitațională
Ce
este gravitația?
Gravitația nu este altceva decât un flux de
energie într-un mediu energetic potențial, numit Eter, care se
supune unei anumite frecvențe. Nu este ușor de măsurat dintr-un
plan existențial de joasă frecvență, cum ar fi 3D-ul Pământului.
În 3D, ceea ce poate fi perceput sunt doar efectele sale, atracția
obiectelor mari sau mici. Gravitația
poate fi definită ca un flux magnetic de frecvență specifică.
Ca
frecvență magnetică specifică, aceasta este proprie fiecărui loc
unde se manifestă, deoarece dinamica interacțiunii energetice
dintre obiecte, planete, sori, luni, de ex., este irepetabilă.
Gravitația este legată direct de frecvența de transformare a
energiei potențiale într-un obiect solid care primește atâta
forță gravitațională câtă masă are.
Deci, pentru a
manipula gravitația sau pentru a genera gravitație artificială,
ceea ce trebuie să facem este să detectăm mai întâi frecvența
de bază a fluxului gravitațional al acelui punct sau regiune
particulară și, în funcție de aceasta, să creăm un flux
electromagnetic de valori opuse care să o neutralizeze, folosind
principiul frecvenței distructive.
Dacă fluxul gravitațional
al unui loc este, să zicem, de 7,83 HZ, atunci trebuie să generăm
opusul acelei frecvențe adică -
7,83 Hz
și, în acest mod, anulăm efectul gravitațional al acelui punct,
reducând la zero valoarea gravitației. Dacă însă gravitația
locului are frecvența de 7,83 Hz și noi generăm frecvența de -
7,84 HZ,
rămâne o diferență de frecvență de +0,01Hz peste frecvența de
bază gravitațională a locului, care trebuie anulată, ceea ce va
da posibilitatea navei să
se deplaseze lent
în urcare.
Dacă, dimpotrivă, față de gravitația locului de + 7,83 Hz,
generăm -7 ,82 Hz, atunci, diferența de - 0,01 va face va nava să
coboare
încet.
Trebuie, deci, doar să manipulezi frecvențele pe care le generează
motoarele tale pentru a-ți manevra nava și pentru a pentru a anula
total sau parțial gravitația unui loc.
În acest scop, utilizăm
instrumente de precizie, precum interferometrele magnetice. Mai
precis, trecem un curent electric specific și stabil cunoscut
printr-o serie de bobine supraconductoare care împreună se
întâlnesc într-o altă bobină supraconductoare, izolată
printr-un spațiu neconductiv. Saltul cuantic al fiecărui electron
între cele două bobine supraconductoare va fi determinat de
prezența câmpurilor magnetice de înaltă energie echivalente
gravitației. Diferențele de flux electronic dintre cei doi poli ai
interferometrului, datorită prezenței și influenței gravitației
asupra electronilor acestora, determină, cu ajutorul computerului,
frecvența gravitațională la care este expus senzorul.
Calculatorul
va face rapid calculele necesare și va realiza un algoritm de control
asupra motoarelor care, la rândul lor, își vor modifica sau ajusta
frecvența de ieșire conform instrucțiunilor și nevoii fiecărui
moment.
Generatoare
gravitaționale
Sunt
foarte asemănătoare cu generatoarele de bază pentru fasciculul
tractor, practic fiind la fel, doar mai mari. Ele sunt plasate în
locuri cheie ale unei nave de-a lungul carenei. Prin racordarea la o
antenă, va crea un efect de învăluire totală a navei.
Totuși,
aceste mici generatoare gravitaționale pot modifica valorile
fluxului electromagnetic-gravitațional într-o locație sau zonă
specifică a navei.
După cum am descris mai sus, un
generator gravitațional poate anula efectul gravitației sau îl
poate manipula doar jucându-ne cu frecvențele sale de ieșire.
Astfel, dacă toate generatoarele sunt echilibrate, nava va rămâne
staționară în zbor. Dar dacă modificăm valorile la
generatoarele din partea frontală a navei, putem face ca gravitația
Pământului să interacționeze mai mult cu botul navei dar nu cu
coada, ceea ce va face ca nava să se încline în față. Tot
astfel, modificând valorile câmpului unei aripi, vom face ca nava
să se încline spre acea parte. Generatoarele gravitaționale
funcționează sau acționează ca suprafețe de control, precum
eleroanele și flapsurile la un avion tradițional, cunoscut vouă.
Generatoarele gravitaționale își pot modifica valorile astfel
încât o navă să se miște în direcția dorită, creând un
gradient gravitațional în fața navei. Nava se deplasează
literalmente în direcția dorită.
(Am niște imagini schematice,
sunt de pe Web-ul tău, dar pot fi de folos.. Sunt descărcate de pe
site-urile web Earth; sunt utile pentru înțelegere dar nu totul se
aplică navelor noastre).
Deoarece generatoarele
gravitaționale sunt distribuite pe tot corpul unei nave mari, dar
diferite ca număr, în funcție de mărimea navei. La navele
triunghiulare sau așa-numitul TR-3, generatoarele gravitaționale
sunt amplasate câte unul în fiecare colț, ca distribuție de bază.
Deși acest sistem de propulsie este silențios și permite viteze
mari, nu este suficient pentru a permite navei să atingă viteze
apropiate de cea a luminii, cu atât mai puțin pentru a o
depăși.
Un generator gravitațional este aproape identic cu
cel folosit pentru Raza Tractoare. În configurația cea mai
obișnuită, el este alcătuit din mai multe straturi de sfere
rotative, amplasate una în alta. Fiecare sferă e făcută dintr-un
material neconductiv (electro-izolant), dar super rezistent la
temperaturi ridicate. Sferele sunt complet umplute cu metal lichid ținut la
înaltă presiune și e dintr-un aliaj special. Cel mai apropiat
echivalent terestru al acestui lichid metalic este Mercurul îmbogățit
sau Mercurul Roșu. Acesta, în sine, este folosit ca atare în unele
modele de nave.
Sferele se rotesc în sens opus una față de
alta cu viteze cuprinse între între 10.000 și 100.000 rpm,
diferențele de viteză dintre sfere și relația, prin influența
reciprocă, provoacă o modificare internă a frecvenței
gravitaționale de ieșire.
Amintiți-vă
că gravitația nu este altceva decât câmp magnetic la o frecvență
foarte înaltă.
Ceea ce există în aceste scheme sunt lucruri
de bază în ceea ce privește motoarele gravitaționale.
Multe
dintre aceste lucruri sunt cunoscute pe Pământ
chiar și la nivelul populației obișnuite, numai că, la voi,
nimeni nu le aplică. Nu mă îndoiesc că această cunoaștere a
fost primită parțial și de la alte rase, precum și de la
semințele stelare.
(Aceste schițe sunt făcute de mine și nu se
referă la zborul supra-luminic; și nu se găsesc nici pe Web, le-am
făcut eu. Le-am folosit la o navă sci-fi și le-am adăugat pentru
a ilustra toroidul în care o navă este înfășurată pentru zbor
supra-luminic); ( nota
C.M.: a se vedea videoclipul de la adresa de mai jos)
( va continua)
https://swaruu.org/transcripts/stellar-navigation-2-swaruu-part-3-extraterrestrial-ship-technology-taygeta-pleiades
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu