..................................................................................................PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI SUNT ILEGALE ȘI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 24 septembrie 2022

Y295- NAVIGAȚIA STELARĂ (Partea 4)

Tehnologia navelor extraterestre Taygeta-Pleiade

Autor Gosia de la Agenția Cosmică.
Publicat 19 octombrie 2019
Traducere Const. Mihăilescu 


 În momentul în care nava își modifică frecvența și armonicile, pentru a corespunde cu cele ale destinației, ghidându-se după harta de frecvență, ea încetează să mai fie compatibilă energetic cu locul de origine dar devine compatibilă cu frecvența destinației.
O navă taygetană folosește 3 moduri de a se deplasa:
1. prin manipulare gravitațională,
2. ca o rachetă cu plasmă electromagnetică de înaltă energie,
3. prin imersia totală a navei. 

Pentru a manipula gravitația sau pentru a genera gravitație artificială, ceea ce trebuie să facem este să detectăm mai întâi frecvența de bază a fluxului gravitațional.a regiunii specifice (locului de destinație) creând apoi un flux electromagnetic de valori opuse.
Generatorul gravitațional este practic același cu cel folosit pentru fasciculul tractor.
Dacă o navă este înfășurată în toroidul său electromagnetic, prin schimbarea densității în funcție de cea a destinației, forma carenei devine irelevantă. Aici trebuie menționat că majoritatea navelor spațiale ale civilizațiilor extraterestre nu sunt observabile din planul 3D deoarece ele există și se deplasează în densități superioare (în special și cel mai frecvent, în 5D).
Swaruu: Cerurile noastre și ale voastre sunt pline de nave în tranzit interstelar și interplanetar în fiecare zi.
În videoclip puteți observa schița motorului rachetă. Pare complicată, dar, în sine, este destul de simplă și ușor de înțeles (puteți vedea în videoclip).
Funcționează prin combinarea adecvată a unui propulsor cu combustibil - de obicei hidrogen. Puteți vedea niște conducte roz, fierbinți unde s-a folosit un oxidantcu rol de amplificator de ardere, mai exact oxigen lichid, care vine prin niște țevi albastre. În zona gazului fierbinte, din schema galbenă se poate observa și sistemul de răcire și evacuare.
Combustibilul și oxidantul se combină pentru a produce o explozie continuă în care gazele în expansiune nu pot ieși decât într-o direcție, producând o împingere înainte, conform principiului acțiune-reacțiune. Sistemul acesta este folosit și astăzi și stă la baza tuturor rachetelor, începând cu tehnica germană din cel de-al doilea război mondial, Titan, Saturn până la cele moderne.
Pe Pământ există ceva numit motor de rachetă cu plasmă care actual se află în stadiul de cercetare, motiv pentru care fac referire mai întâi la rachetele normale, căci așa-numitul motor al rachetelor cu plasmă al Pământului nu prea are de-a face cu cel al unei nave taygetane sau cu cel al altor rase stelare.
Motorul cu plasmă electromagnetică al pământenilor (toate imaginile furnizate de Swaruu)
*Imaginile nu au fost preluate acceptate**
VASIMR-System

https://www.researchgate.net/profile/John_Ringwood/publication/224083223/figure/fig5/AS:669702988775432@1536681043439/Schematic-variable-of-magne-to-plase VASIMR-motor-The.png

 
Acest sistem este destul de ușor de înțeles. Diferența cea mai importantă dintre un motor terestru cu plasmă și unul taygetan este că cel terestru mai are nevoie de un propulsor sau de combustibil. Gazul fierbinte de ardere dintre oxidantul lichid (oxigen) și combustibilul propulsor (hidrogen) trece printr-o serie de electromagneți foarte puternici, care ordonează practic moleculele gazelor în expansiune, obținând nu numai o combustie mai completă, ci și o eficiență mai mare. În ordinea de ieșire a gazului, moleculele gazelor fierbinți de ardere care ies, produc mai multă forță, cu un consum mai mic de combustibil.

Magneții de mare putere fac ca micile molecule ale gazelor de ieșire să se miște într-o manieră ordonată, una după alta, într-o ordine aproape perfectă, în comparație cu modul în care moleculele au tendința să iasă și cu motorul rachetă normal, unde toate sunt amestecate și se lovesc una de alta, rezultând o ardere incompletă și o încetinire a expulzării gazelor de ardere, ceea ce provoacă o reducere a puterii utile a motoarelor.
Motorul cu reacție normal nu aspiră aer și nu folosește niciun tip de combustibil.
Vi se mai arată un turboreactor. Ventilatorul trece aerul prin motor și peste motor, ajutând la împingerea gazelor și răcirea sistemului.
Alte sisteme pe care le amintesc, și care sunt dezvoltate pe Pământ, sunt motoarele cu impuls ionic.
Cele mai bune motoare cu impuls ionic de pe Pământ, în acest moment, mai mult decât orice în JPL, în curs de dezvoltare, sunt dispozitive mari, foarte scumpe, care abia au reușit să genereze o putere cât să deplaseze o coală de hârtie. (Nu glumesc; un hamster pe o roată care se învârte generează de aproximativ 100 de ori mai multă putere decât acel sistem.)
Motorul cu plasmă electromagnetică al navelor taygetane.
Energia electrică generată de reactoarele de energie Zero-point, ale navei, trece printr-o serie de, să le zicem, bobine electrice, care îi amplifică foarte mult tensiunea și amperajul.

De acolo trec în spatele motoarelor cu impuls magnetic, în partea în care puterea electrică mărită a mai multor TeV (trilioane de electron Volți) este injectată într-o serie de mai multe turbine, puse în serie una în spatele celeilalte, întotdeauna în perechi și care se mișcă în sens invers acelor de ceasornic față de perechea lor. Aceste turbine sunt compuse din material nemagnetic, cu un grad de rezistență și toleranță la forțele centrifuge și temperaturi ridicate; în interior sunt umplute cu un lichid aflat la înaltă presiune. Acest lichid este supraconductor și comparabil cu mercurul îmbogățit menționat mai sus, dar are o mai mare eficiență și stabilitate chimică și moleculară.

Electricitatea la tensiuni și amperaj mare intră în aceste turbine prin partea pe care am putea-o considera centrul de distribuție, iar la intrarea în turbinele contrarotative, efectul electromagnetic al energiei electrice va crea un vortex de energie în nucleul turbinei sau centrul geometric. .
Acest vârtej electromagnetic concentrează în nucleul său o cantitate enormă de magnetism și particule de electroni încărcate. Singura ieșire a motorului este spre spate, către duza de evacuare. Prin aceasta se produce o reacție cu un indice energetic de putere nominală gigantică.
Deși această teorie sună destul de simplu, pentru ca plasma electromagnetică să intre în acea stare, este necesar să se controleze frecvențele magnetice precise și exacte ale fiecărei serii sau ale fiecărei turbine contrarotative. Procesul este controlat de un computer, desigur, iar aceste frecvențe sunt, de asemenea, armonici specifice ale unei frecvențe, scopul fiind de a concentra toată energia electromagnetică într-un singur punct al motorului. Fără acest control al frecvențelor specifice, plasma rezultată ar fi haotică și, deși ar produce multă forță, frecvența sa, sau ieșirea armonică totală a motorului, necesară ulterior pentru zborul supra-luminic ( warp) ar asigura motorului doar o propulsie de tracțiune cu viteză limitată.

În concluzie:
Energia electrică este generată în reactor. Este trecută prin bobine de înaltă tehnologie care îi măresc mult puterea, iar apoi este injectată într-o serie de turbine contrarotative care distribuie sau convertesc acea energie în plasmă electromagnetică de frecvență controlată de computer, rezultând o forță uriașă, fără a fi nevoie să utilizezi combustibil suplimentar.
Aceste tipuri de motoare sunt utilizate pe scară largă la aproape toate navele, cu excepția celor foarte mici, deoarece este mai practic să folosești numai motoare gravitaționale. Aceste motoare sunt cele care produc un jet electric alb-albastru, distinctiv.
Gosia: Super, îmi place culoarea asta. Dacă le-am vedea, ar arăta așa – albăstrui?
*Imaginile nu sunt acceptate**
Swaruu: Da, asta este culoarea; după cum știi, chiar dacă este în SF, totul este acolo pe Pământ sau aproape totul.
Gosia: Suzy, nava ta, are asemenea motoare ?
Swaruu: Da. Suzy folosește însă o dimensiune mai mare, de 93 de metri, ceea ce face necesară folosirea acestei clase de motoare, pe lângă cele gravitaționale.

Suzy are două motoare cu turbină contrarotativă cu antrenare magnetică, alimentate de două reactoare cu miez de cristal, cu energie de punct zero, având o putere nominală totală de 5 TeV, (2,5 TeV × 2.)

Aceste motoare sunt destul de elaborate, dar aici descriu doar principiul lor de funcționare. De asemenea, au nevoie de sisteme de criogenizare elaborate atât pentru uriașele cabluri interne de transmisie a puterii, cât și pentru sistemul de răcire al motoarelor în sine – în special duzele de evacuare prin care trec țevi interne în formă de radiator, prin carecirculă un lichid special (comparabil cu azotul lichid) și care menține întregul sistem la o temperatură stabilă, deoarece temperatura de ieșire a motorului, chiar în afara duzelor de evacuare, poate atinge 3.000 °Celsius sau 3/5 din temperatura oficial confirmată a soarelui (luat ca referință); de fapt, nu este așa, căci Soarele nu este o bilă termonucleară, așa cum se crede pe Pământ.)
Aceste motoare sunt cele care au produs acel zgomot distinctiv pe care l-ai auzit când vorbeai cu Káal'el. Ceea ce ar putea fi interpretat ca sunetul vântului sau al navei care trece prin atmosferă, este, de fapt, sunetul făcut de plasmă. Nava fiind îmbrăcată în toroidul său ca un scut, nu vine în contact cu aerul atmosferic. Datorită acestui fapt, nava nu are frecare cu atmosfera și nu se încălzește.
Cu toate acestea, deoarece atmosfera se află în imediata apropiere a sarcinii magnetice de mare putere, de obicei, se poate produce o ionizare a carcasei (nu întotdeauna), producând o culoare sau luminozitate distinctă a „OZN-urilor”.

Manevrele
Tracțiunea sau puterea unui avion este dată fie de motoarele cu reacție, fie de motoare cu elice, iar stabilizarea și ghidarea în zbor a navei se obțin prin intermediul unor părți mobile numite „suprafețe de control” ale aripilor, spoilerelor flapsurilor, lamele și elerone.
Dar în spațiu nu poți folosi eleroanele. Nici n-ar fi utile la viteze mari, chiar și straturile atmosferice. Într-o navă spațială Taygeta, motoarele cu impuls magnetic produc energia de propulsie și sunt combinate cu motoare gravitaționale pentru a manevra sau a conduce nava și pentru a-i schimba cursul.

Deși motoarele de rachetă mici ar putea fi folosite pentru în acest scop, este mai practic să se folosească motoare gravitaționale ca mijloc de control al navei. Ele înlocuiesc suprafețele de control, eleroanele și flapsurile, folosite la un avion, de exemplu.
În plus, față de cele două motoare principale, o navă mare de luptă, precum cele din clasa lui Suzy, are motoare cu impuls magnetic pe laterale, care sunt retractabile. Acestea servesc la accelerarea decolării prin remorcare sau deplasarea unei sarcini grele într-o manieră cinetică negravitațională. Două pe fiecare parte.
Gosia: Da, îmi imaginez, pentru manevre mai precise.
Swaruu: Da, așa cum ar face un jet harrier și, drept consecință, puțin zgomot comparativ cu o rachetă unde zgomotul este de peste 130 dB, mult praf, gunoaie ridicate și aruncate de împrejur..
Gosia: Ai încheiat acest capitol?
Swaruu: Da. Dar acum e amintim de al treilea mod de zbor: supra-luminic (warp), care implică aceleași motoare.
 

Cele mai importante puncte:
Cea mai notorie și totală diferență dintre un motor cu plasmă terestru și unul de pe Taygeta este că cel terestru mai are nevoie de un propulsor sau de combustibil.
Vortexul electromagnetic concentrează în nucleul său o cantitate enormă de magnetism și de electroni încărcați, singura ieșire a motorului fiind prin spate, creând astfel o acțiune de reacție împinsă, cu un indice gigantic de putere energetică utilă/nominală.
Aceste tipuri de motoare sunt utilizate pe scară largă la aproape toate navele, cu excepția celor foarte mici, deoarece acolo e mai practic să folosești motoare gravitaționale.
Ceea ce ar putea fi interpretat ca sunetul vântului sau al navei care trece prin atmosferă, este, de fapt, sunetul deplasării plasmei către înapoi.
Repet, deși motoarele de rachetă mici ar putea fi folosite pentru același efect, este mai practic să se folosească motoare gravitaționale ca mijloc de manevră la o astfel de navă.

https://www.swaruu.org/transcripts/stellar-navigation-2-swaruu-part-4-extraterrestrial-ship-technology-taygeta-pleiades

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu