..................................................................................................PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI SUNT ILEGALE ȘI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

Totalul afișărilor de pagină

joi, 4 aprilie 2024

W 142 - Ne prezentăm vouă, pământenilor - comuniare de la exstratereștrii Za'el şi Arien

Publicat 26 februarie 2023

Traducere Const. Mihăilescu

Za'el: Bine ați venit pe acest canal! Vă trimit un călduros salut. Mă numesc Za'el. 

Ceea ce auziți nu este vocea mea adevărată ci una generată artificial. Aceasta este modalitatea prin care ni se permite să comunicăm cu voi și este prevăzută în regulamentul Federației Galactice, deși eu nu am fost întrebat dacă sunt ori nu de acord cu această prevedere.

După mine, ar trebui ca fiecărei ființe să i se permită să vadă, să simtă și să audă conform propriilor sale abilități.

Eu mă alătur proiectului pe care curajoasa Mari Swaruu l-a început în urmă cu câteva luni, care m-a inspirat și încurajat să fac și pasul de a vă împărtăși informații direct, fără intermediari.

Am tot respectul pentru cuvenitele lui Robert de la „Despejando Enigmas” și Gosia de la „Agencia Cosmica”, care intermediază comunicarea noastră cu voi, pământenii. Profit de ocazie pentru a spune că proiectul meu, care-mi facilitează comunicarea cu voi, este total independent, în ciuda faptului că este complementar și paralel cu cel pe care l-au urmat predecesorii mei până astăzi.
Așadar, orice întrebări care pot apărea pot primi răspuns prin videoclipurile pe care le postez pe acest canal. Este o comunicare directă cu voi toți, în același timp este și un experiment. Ideea este că acest canal funcționează în același mod ca al lui Mari. Probabil că pe acest canal nu voi fi singurul care vă va vorbi, ci și unii invitați.
După cum cunoașteți Canalul lui Mari se numește „Official Swaro” și la el au acces Robert și Gosia.
Un bun prieten mi-a recomandat să folosesc ceastă modalitate pentru a exprima orice aș dori. Mi-ar plăcea ca tot ceea ce postez să fie pe placul vostru.

Mi-a spus să iau asta ca pe o oportunitate de a face acest lucru și așa va fi. După cum au spus colegei mele de mai multe ori, există o linie pe cât de subțire, pe atât de transparentă între ceea ce este în exterior și ceea ce este în interiorul pământului iar unii dintre noi trăiesc vieți legate în anumite aspecte de această planetă.
Unii dintre noi au venit aici pentru a-i ajuta pe cei dragi să poată părăsi planeta Pământ, ei fiind încarnați pe această planetă. Alții dintre noi au venit pentru a aduce schimbări pozitive în viața pământenilor iar alții, pentru a observa și a învăța anumite aspecte de viață pe planeta voastră, alegând ca, pentru o perioadă (una sau mai multe vieți), să locuiască pe Pământ.
Vă pot spune că, la un moment, am locuit acolo cu voi, mai precis în sudul Spaniei.

Îmi propun să vă împărtășesc din cunoașterea și experiențele mele avute până acum, pentru a contribui la ridicarea nivelului vostru de cunoaștere și de conștiință, în măsura în care vă voi putea stârni interesul. .
Important este să vă păstrați mintea deschisă, să fiți empatici și să vă străduiți ca, atât cât se poate, să deveniți cea mai bună versiune a voastră pe planeta Pământ.
Primiți salutul meu cordial și vă invit să-mi frecventați videoclipurile pe care le voi posta.

- Za'el din Erra

https://swaruu.org/transcripts/presentacion-za-el

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu