..................................................................................................PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI SUNT ILEGALE ȘI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

Totalul afișărilor de pagină

duminică, 30 mai 2021

Medicul Flavia Groşan dă alarma: „Încep să apară cazuri de pneumologie adevărată. O să plângem noi după un COVID”

 Dr Flavia Groşan susține că a început să se confrunte la cabinet cu cazuri de pneumologie adevărată. Medicul este de părere şi că ”vom plânge” după virusul COVID-19.


O să plângem noi după un COVID-19. Prieteni, încep să apăra cazuri de pneumologie adevărată. O sa plângem noi după un Covid.

Am pe țeavă niște cazuri de mă iau cu mâinile de cap. Doamne, ajută-mi!” a scris medicul pe Facebook. Medicul Flavia Groșan a ajuns în atenţia publică în urma unor afirmaţii referitoare la tratamentul pe care-l administrează

pacienţilor săi infectaţi cu coronavirus. Doctoriţa a afirmat că tratamentul recomandat de ea face minuni.

Eu consider că schema mea este minunată. Eu puteam să fac o vedetă din Azitromicină, dacă voiam. Nu, eu sunt cu Claritromicina.

De ani de zile, am simţit tropismul ei, am simţit rolul ei antiinflamator, dar singură nu poate face faţă. Schema mea trebuie explicată fiecăruia în parte. Schema mea eu zic că a fost incredibilă! Am avut grijă de ea să nu fie distrusă,

batjocorită. Sunt medicamente comune, vechi. Tratamentul etiologic, Claritromicina. Mă duc mai departe, cu grijă, la simptome, febră.

 Întăresc Claritromicina cu alte medicamente cu rol antiinflamator. Ventolinul este regina – bronhodilatatorul -, iar antiinflamatorul 

Flixotide a fost regele meu. Sunt două dispozitive unde a trebuit să stau la fiecare să explic cum se ia. (…) La zece zile, pacientul meu e bine”, spunea dr. Flavia Groșan, la Antena 3.

Tratamentul recomandat de dr Flavia Groşan în vindecarea bolnavilor de COVID, confirmat de cel mai recent studiu ştiinţific

Tratamentul cu inhalarea corticosteroizilor recomandat de doctoriţa Flavia Groşan în vindecarea bolnavilor de COVID-19 a fost confirmat de cel mai recent studiu publicat în revista ştiinţifică Lancet.

Potrivit rezultatelor studiului, bolnavii de covid care au inhalat corticosteroizi s-au vindecat cu o zi mai devreme faţă de cei care au urmat tratamentul clasic. De asemenea, numărul persoanelor care au făcut febră

în primele 14 zile a fost mai mic la cei care au urmat tratamentul recomandat de doctoriţa Flavia Groşan, faţă de numărul persoanelor care au urmat tratamentul clasic.

Doar 7 la sută dintre participanţii la studiu au raportat reacţii adverse.

Administrarea din timp a tratamentului cu inhalarea corticosteroizilor a redus probabilitatea de a avea nevoie de îngrijiri medicale urgente și a redus timpul de recuperare după COVID-19. scrie romaniatv

  https://ombun.net/62619? fbclid=IwAR3TDdLbonCByBCjJ3P5Y9919Hl19oXOiCjfrjl57gR7AnnxTkTHbBKUSh

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu