........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI SUNT ILEGALE, REPREZINTĂ ABUZ DE PUTERE ȘI FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ.

Totalul afișărilor de pagină

duminică, 7 februarie 2021

Dacă mănânci ouă în fiecare zi, iată ce se întâmplă în organismul tău.

Sunt cea mai versatilă mâncare de pe planetă și pot face parte din orice dietă. Ouăle se pot încorpora în orice fel de mâncare, 
sunt incredibil de sănătoase și indicate pentru nutriția ta.
Ce s
e întâmplă când mănânci ouă în fiecare zi? Mai totdeauna, excesul dintr-un aliment poate dăuna. Totuși, dacă mănânci în fiecare zi ouă (dar cu măsură), iată ce se întâmplă în organismul tău.

Îți crește nivelul de vitamina D. 
O
uăle conțin multă vitamina D, componentă care lipsește multor oameni. Un corp căruia nu-i lipsește Vitamina D este bine înarmat împotriva agenților dăunători. Dacă te-ai îmbolnăvit, ouăle sunt bune pentru recuperare.

Poți să experimentezi funcții mai bune a creierului
O
uăle nu doar îmbunătățesc nivelul de vitamina D, dar ajută și la funcționarea corectă a creierului. Ouăle conțin patru nutrienți esențiali, care ajută la îmbunătățirea funcțiilor creierului: vitaminele B12, B6, colina și acidul folic. Aceste substanțe reglează nivelul zahărului în corp, și reduce posibilitatea declinului mental, la persoanele vârstnice.

Scade inflamația în corp
Dacă corpul tău luptă 
cu o inflamație cronică, consumul de ouă ajută procesul de revenire la normal. Ouăle sunt considerate alimente anti-inflamatorii, conțin omega 3 – și au  proprietăți anti oxidante.

Colesterolul rău, sau nivel ridicat de LDL (densitate scăzută a lipoproteinelor), poate dăuna corpului. Aici includem probleme cardiovasculare și de inimă. Nivel crescut de HDL, colesterolul bun, poate reduce excesul de colesterol și îl poate muta în ficat, pentru descompunere. Aici intră în scenă ouăle: studiile arată că ele cresc nivelul de colesterol bun.  

Prelungește senzația de sațietate.
Deși și alte mâncă
ruri pot da senzația de sațietate, reducând tendința de a mânca prea mult, ouăle sunt o opțiune pentru acest aspect. De asemenea, ouăle sunt alegerea perfecta pentru a evita depunerile de grăsime și a depozita proteinele: îți înlătură senzația de foame pe termen lung.

Poți obține mai multă energie.
Proteinele din ou
ă pot crește nivelul de energie. Spre deosebire de alte alimente, care îți ridica nivelul de zahăr din sânge, consumul de ouă (mai ales fierte) nu îți va ridica nivelul de zahăr iar vitaminele pe care le conțin produc energie pe termen lung.

Dinții și oasele tale vor fi mai puternice.
Vitamina D din ouă este bună pentru sănătatea oaselor.
Conținutul mare de proteine ajută și dinții, care vor beneficia de vitamina K și fosfor, asigurându-le starea de sănătate, lor și gingiilor.

https://brainberries.co/ro/interesant/daca-mananci-oua-in-fiecare-zi-uite-ce-se-intampla-in-organismul-tau/2/


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu