..................................................................................................PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI SUNT ILEGALE ȘI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

Totalul afișărilor de pagină

luni, 17 august 2015

FOTOREPORTAJ: Tabăra de Ayurveda 2015

În perioada 23-29 iulie 2015 a avut loc, în Maramureş, Tabăra de Ayurveda coordonată de Andrei Gămulea şi Aurora Nicolae.
Cadrul natural mirific de desfăşurare al taberei, unde fiecare dintre participanți a primit tot ceea ce avea mai mult nevoie pentru a trăi frumos şi armonios atât cu sine, cât şi cu lumea înconjurătoare, a făcut cu uşurinţă posibilă translaţia de la profan la sacru.










Tema taberei din acest an a fost revelarea în premieră a celor cinci aspecte fundamentale ale energiei vieţii (AYUS, DHARI, JIVITA, NITYADA și ANUBANDHA), implicând atât prezentarea unor noţiuni de bază introductive, cât şi exemplificări spirituale excepţionale.

Programul zilnic de ASANA-e, hrana preparată ca odinioară, pe foc de lemne, binecuvântările asupra tuturor celor prezenți în această tabără, dar și a apei, hranei şi  plantelor medicinale, împreună cu invitaţiile naturii de a o admira, cutreiera şi descoperi au făcut ca această căutare interioară legată de energia vieţii să aibă ecouri neaşteptate, pline de revelaţii, în mulţi dintre participanţi.







Ce este în realitate această energie a vieţii? Cum se manifestă, care este rolul ei, aşa cum Dumnezeu l-a conceput încă de la începuturi?
Iată câteva răspunsuri la această întrebare fundamentală oferite de unii dintre cei care au participat la Tabăra de Ayurveda 2015:

Energia vieţii este suportul a tot ceea ce sunt, gândesc, simt şi acţionez”. Scriba Cezar, an 19 ayurveda, Braşov

Am conştientizat profund şi intens că această energie există în orice creatură din univers şi că este o energie dinamică, protectoare, continuă şi plină de forţă care însufleţeşte trupul cu suflul subtil universal PRANA. Conştientizând toate acestea, fiinţa se percepe pe sine însăşi”.  Deák Orsolya, an 5 ayurveda, Baia Mare

Cine poate da naştere într-un mod atât de magistral la verdele câmpiei, la susurul neobosit al apei, la graiul fără de prihană al păsărilor, la culorile nobilelor flori, la parfumurile delicate ascunse în crânguri, la impetuozitatea de neclintit a muntelui, la albastrul de necuprins al cerului, la tot acest freamăt plin de umilinţă şi bucurie al frunzelor copacilor? Cine lasă acele semne dumnezeieşti acolo unde mâna omului nici nu poate atinge?

Eu percep energia vieţii ca fiind în legătură cu natura. Atunci când ies în natură mă conectez instantaneu cu tot ceea ce este în jurul meu. Acest simţământ mă ajută foarte mult să mă raportez direct la Dumnezeu”.  Ionescu Iulian, Suceava, an 0 ayurveda

Eu cred că atunci când vorbim de energia vieţii, în realitate vorbim de Dumnezeu”.  Verdeanu Iulian, an 21 ayurveda, Piatra Neamţ







Eu simt energia vieţii ca pe o foarte mare bucurie de a trăi”.  Bogdan Atarama, an o ayurveda, Cluj

Energia vieții este ca un combustibil care mă face să fiu mereu plină de aspiraţie, de iubire... Este acea energie care aduce în mine toate atributele divine, tot ceea ce îmi doresc eu pentru mine în această viaţă, mai bun şi mai frumos. Este acel tip de energie fără de care nimic nu are sens. Pot spune că atunci când energia vieţii curge liber prin fiinţa mea, simt că evoluez cu adevărat din punct de vedere spiritual. Altfel, dacă această energie este blocată datorită anumitor impurităţi, apar stările de suferinţă, de boală, neînţelegerile, practic toate neplăcerile vieţii”.  Paşcalău Monica, an 21 ayurveda, Cluj

Energia vieții este energia de Acasă. Ea este energia care ne susţine în permanenţă”.  Irimia Horaţiu, an 20 ayurveda, Baia Mare



Cine poate oferi continuu din bogăţia sa fără ca aceasta să se termine vreodată? Ce taine se ascund în ceea ce noi numim flori sau plante medicinale?
Fiecare participant la Tabăra de Ayurveda a putut experimenta într-un mod direct şi personal în universul său lăuntric stări excepţionale, elevate, pure prin intermediul plantelor medicinale folosite ca suport rezonator.

Planta care m-a impactat cel mai tare din cele degustate a fost menta, pentru că a trezit în mine un mod total nou de a percepe creativitatea. Simţeam că primesc ispiraţie direct de la sursă. Elementele originale se configurau şi reconfigurau, iar apoi coborau în fiinţa mea în mod direct prin nişte fascicule albe de lumină care îmi învăluiau toată fiinţa”.  Deák Orsolya anul 5 ayurveda, Baia Mare

Anghinarea mi-a plăcut foarte mult. Am simţit că ea mă ajută să mă branşez mult mai uşor la anumite energii divine, în special la energia iertării. Am mai perceput o mai mare stare de claritate, de detaşare interioară şi de acceptare a evenimentelor care îmi apar în viaţă ca o necesitate”.  Ionescu Iulian, an 0 ayurveda,  Suceava

Pentru mine planta medicinală păducel a fost cea care mi-a venit cel mai mult în întâmpinare, ea mi-a deschis inima după o perioadă destul de încărcată şi grea. Se ştie de altfel că această plantă destresează la nivel afectiv, deschide inima şi chiar o face mai bună”.  Verdeanu Iulian, an 21 ayurveda, Piatra Neamţ






Lemnul domnului mi-a plăcut foarte mult, a lăsat o puternică amprentă în fiinţa mea printr-o amplificare a pătrunderii mentale şi un gen de polarizare a minţii, analogic vorbind ca un laser care pătrunde până în profunzimile fenomenelor sau aspectelor pentru a putea revela ceea ce este esenţial”.  Pavel Ion, an 16 ayurveda, Bucureşti

La degustarea plantei medicinale trei fraţi pătaţi am simţit cum ea mă conduce în lumile astrale paradisiace, am perceput-o ca un ghid perfect înspre Dumnezeu”.  Törk Elyse, an 17 ayurveda, Deva

La meditaţia la care s-a folosit ca suport rezonator planta medicinală anghinarea am perceput foarte intens din punct de vedere energetic deschiderea centrului de forţă SAHASRARA. Îmi percepeam acest centru ca o pâlnie prin care curgea energia dumnezeiască, energie care pătrundea până la nivelul lui ANAHATA, şi am înţeles că putem capta în noi energia iertării atunci când ne abandonăm total lui Dumnezeu. Am perceput energia iertării ca fiind intens purificatoare”.  Paşcalău Monica, an 21 ayurveda, Cluj

În final, unii dintre participanţi au împărtăşit ce înseamnă pentru ei ştiinţa milenară ayurveda şi cum îi ajută ea practic în viaţa de zi cu zi.

Pe lângă faptul că reuşesc să comunic cu fiinţe care au aceleaşi nevoi ca şi mine, despre lucruri care ne uimesc, mă ajută să mă cunosc pe mine însumi şi să înţeleg mult mai rapid şi mai coerent evenimentele din viaţa mea.”  Felicien, an 21 ayurveda, Deva

Ayurveda a fost cea care m-a ajutat cel mai mult pe mine să mă cunosc. Am simţit de la bun început că ayurveda este o cale spirituală completă, care te ia de la cea mai mică celulă pe care o ai şi te duce până la Dumnezeu”.  Törk Elyse, an 17 ayurveda, Deva







În primul rând ayurveda este un mare beneficiu. Nu au fost puţine ocaziile când tratamentele naturiste pe care le-am aflat la acest curs au fost de folos altor fiinţe apropiate din familie şi prieteni, care s-au confruntat la un moment dat cu probleme de sănătate asupra cărora medicina alopată nu avea soluţii. De 21 de ani nu folosesc deloc produse alopate din farmacii”.  Verdeanu Iulian, an 21 ayurveda, Piatra Neamţ

 „Ayurveda mă ajută să înteleg ce se petrece în trupul meu şi în celelalte structuri ale fiinţei mele pentru a menţine o stare de echilibru cât mai perfect, care să mă ajute să-l găsesc cât mai repede pe Dumnezeu”.  Cristina Câmpeanu, an 21 ayurveda, Bucureşti

Tabăra de Ayurveda are loc în fiecare an și este deschisă atât cursanților, cât și celor care nu sunt înscriși la cursurile școlii MISA.



 
 
Text: Belina S.
Foto: Cezar Scriba


yogaesoteric
15 august 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu