..................................................................................................PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI SUNT ILEGALE ȘI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 5 iulie 2014

Experiența copleșitoare a manifestării unei ființe extraterestre foarte evoluate: Amun


În luna august 2013, în timpul unei meditații profunde de invocare a ființelor extraterestre benefice, pe care am efectuat-o în cadrul taberei de la Costinești, am perceput o multitudine de prezențe extraterestre benefice manifestate sub forma unor ființe care emanau felurite culori subtile vii, intense: alb strălucitor, bleu-turcoaz, galben-auriu, violet, albastru și intuiam că diferența de culoare indică și o diferență de proveniență. Nu stăteau în grupuri separate. Veniseră cu toții, răspunzând chemării adresate cu umilință și iubire de către cei prezenți la meditație. Se simțea o stare de sărbătoare, participau împreună cu noi la un eveniment spiritual.
După ce am perceput această multitudine de ființe extraterestre benefice venite din diferite părți ale universului, am simțit o anumită focalizare a atenției asupra unei percepții care m-a captat printr-un efect de fascinație, uluitor pentru mine. Era ca un efect de prim plan care se crea și îmi aducea în atenție o prezență grandioasă. Am simțit-o și am văzut-o cu claritate, distinct, în fața mea pe Amun. M-am bucurat foarte mult, deoarece adeseori mă gândeam la ea și o întrebam subtil când voi putea și eu să o văd. O priveam cu uimire și cu încântare. O vedeam de la mijloc în sus, suprapusă peste fundalul alcătuit din prezențele subtile percepute mai înainte, care acum erau mult estompate: înaltă, capul alungit în sus, fără păr, ochii mari, nasul și gura mici, privirea extrem de intensă, trăsături delicate caracterizate de frumusețe și noblețe. Vedeam cu claritate nuanța bleu-turcoaz care îi creiona contururile.
Foarte bucuroasă, m-am identificat cu ea, făcând gestul de a ne lua de mâini, față în față și exprimându-mi ferm dorința de a o cunoaște dincolo de aparența exterioară, formală, de a o simți sufletește, de a comunica cu ea. Am simțit atunci „în spatele ei” o navă imensă (înglobată în aura sa) și foarte multe ființe extraterestre benefice ce trăiesc pe acea navă. Am perceput armonia ce domnește acolo și activitatea intensă și complexă desfășurată sub conducerea ei înțeleaptă. Percepția se apropie cumva de cea a unui general ce se prezintă în fața armatei sale, pe care o conduce, pe care o are în grijă, pe care o cuprinde în ființa sa, expansionată în același timp cu mult în afara perimetrului de activitate al armatei. Totodată am sesizat și manifestarea maternă a lui Amun față de navă și de locuitorii ei, o blândețe și o iubire nemăsurată.
Ființa expansionată a lui Amun emana o autoritate de natură spirituală, subtilă și foarte puternică; emana forță, centrare, determinare, putere de decizie, responsabilitate, cunoaștere – caracteristici masculine manifestate pe fondul extatic al unei feminități rafinate, caracterizate de o stare de abandon față de voința lui Dumnezeu, de o stare de mister foarte profund și de o umilință exemplară, dublată de dorul nostalgic de Absolut. Raportarea sa la Divin este permanentă, se realizează cu fermitate, intensitate și naturalețe. Ființa ei exprimă/emană Adevărul. Stătea în fața mea așa cum era, sinceră, deschisă, detașată, conștientă de sine. Privirea ei extrem de intensă îmi transmitea un mesaj pe care nu îl percepeam discursiv. Era un punct de vedere, o atitudine de viață, o viziune în ansamblul ei. Total diferită de tot ceea ce știam până în acel moment, acea viziune, acea stare deosebit de intensă mă susținea să îi percep cu toată ființa – așa cum îmi transmitea și Amun (cu toată ființa ei) – caracteristicile.
Este vorba despre o viziune asupra vieții și a universului, izvorâtă din iubire, caracterizată în primul rând de forța autenticității, de armonia și de puritatea conferite de lipsa implicării egotice; de o bunătate și o tandrețe dezarmante, de o înțelegere profundă, de o pace care durează, dublată de forța de a acționa altruist, de compasiune, de eficiență și de responsabilitate. Calmul izvorât din discernerea între ceea ce este esențial și ceea ce este efemer, prioritatea acordată stării de fond pe care se realizează acțiunile, respectul față de factorul sufletesc și cel spiritual inspiră un alt mod de a trăi.
Ajutorul pe care vin să ni-l acorde ființele extraterestre benefice este în principal pentru a evolua, pentru a ne cunoaște cu adevărat și a ne manifesta integrat, cu iubire și înțelepciune; el vizează atitudinile de zi cu zi, felul în care fiecare relaționează cu el însuși, cu Dumnezeu și cu ceilalți semeni. Ajutorul tehnologic și protecția acordată sunt elemente secundare. Transmițându-mi imboldul de a realiza această transformare în ființa mea, am simțit în sufletul meu o speranță vie și entuziasm, aspirație de a aprofunda această cunoaștere, de a trăi acest viitor, de a face cu curaj acest pas pe calea de urmat. Producerea unui declic interior este necesară pentru a putea atinge etapa în care să ajungem să comunicăm din ce în ce mai mult cu aceste ființe benefice foarte evoluate și apoi efectiv să conlucrăm.
Prezența lui Amun și starea cu care mă învăluise erau copleșitoare și le-am simțit continuu încă două zile după aceea, zile în care am meditat asupra mesajului primit, conștientizându-l și cristalizându-l în ființa mea. Cuvintele au venit mai târziu, în săptămânile următoare, pe măsură ce evocam din nou și din nou prezența și susținerea lui Amun în „decodificarea” mesajului, deoarece inițial acesta a venit „la pachet”, extrem de real, de intens și de complex, ca o mostră de viață. Atunci cînd mă focalizam asupra imaginii lui Amun, cerându-i să mă ajute să și conceptualizez inedita experiență trăită, ideile începeau să „curgă”, cuvintele potrivite se înșiruiau și astfel am putut să exprim ceea ce am trăit în prezența ei.
Am marcat cu italic cuvintele cheie care au fost accentuate, ca fiind de o importanță deosebită pentru înțelegerea acestui mesaj.
Lidia Muscalu, București

SURSA: http://www.galactis.net/experienta-coplesitoare-unei-fiinte-extraterestre-foarte-evoluata-amun/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu