”Mă vindec de tot trecutul meu întunecat, de toate faptele și gândurile care m-au oprit să evoluez și care m-au îndepărtat de Lumină. Vreau să evoluez în iubire. Eu sunt iubire. Așa să fie!” (în sprijinul cititorului interesat)

Totalul afișărilor de pagină

duminică, 2 iunie 2013

Când Dumnezeu mi-a făcut semn (1)




Dr-lui Kathryn i s-a cerut de către Duhul Sfânt să primească  "Vocea Mamei / Tatalui Dumnezeu". Toate comunicările care i s-au transmis zilnic, în perioada feb-2012/mai 2013, au fost înglobate sub titlul ”Când Dumnezeu mi-a făcut semn” (n.m., traducerea adliteram ”Când Dumnezeu m-a ciupit de picior”, în 161 de părți.

Kathryn
Partea1. Invinge depresia prin șase pași simpli.


de Kathryn E. mai, PsyD pe 06/02/12
                       
       Depresia nu este un dezechilibru chimic sau o condamnare pe viață. Aceasta este un sentiment. Un sentiment este un răspuns direct la o idee. Schimbă ideea, dacă vrei să schimbi sentimentul. Ideile din spatele depresiei spun, de fiecare dată, ceva de genul: "nu am ceea ce am nevoie”, ”viața asta e de rahatsau ”nu merită încercat."  

Pune piciorul în prag! Renunță la tentația de a avea idei negative și concentrează-te asupra acțiunii din acel moment.
       Aceștia sunt primii pași care te ajută să schimbi modul în care te simți la un moment dat. Este greu să schimbi ideea pe care ai așezat-o ca fundament comportamental, așa că începe cu acțiunile tale de moment, și vechile idei toxice vor dispărea în fundal și-și vor pierde aderența asupra gândirii tale, făcând ca depresia să devină o amintire indepărtată.


      1. Trăiește-ți și iubește-ți viața! Pe bune. Dacă ești deprimat, probabil că îți urăști propria viață. Schimbă această atitudine! Îți explic mai jos cum să faci asta. 

       
      2. Dacă nu ești într-o bună dispoziție, sau dacă te doare ceva, nu te mai gândi la asta. Altfel zis: nu-ți mai ”plânge de milă” și nu căuta ”un umăr pe care să plângi”. Cu cât te focalizezi pe acea nemulțumire, pe acea durere etc. cu atât îți vei face mai rău. De ce? Pentru că singur îți produci energia care-ți alimentează durerea. Depresia funcționează în același mod. Cu cât te vei gândi că ești deprimat, cu atât sentimentul va lua proporții.

      3. Nu te mai gândi la ceea ce cred alții despre tine sau despre suferința ta. Ei au propriile lor probleme. Nu mai face aprecieri negative asupra lor, asupra comportamentului lor sau asupra a ceea ce spun ei depreciativ despre tine sau despre alții. Din acest punct de vedere, fiecare cu viața lui, cu concepțiile lui cu tabieturile lui. Dacă vrei ca exemplul tău bun să fie urmat de ceilalți, nu le cere aceasta, nu te da tu de model. Lasă-i pe ei să observe diferențele și să ia ceea ce cred că li se potrivește.
 
     4. Depresia este o combinație de sentimente: furie, mânie direcționată către alții sau către tine însuți. Fii atent la momentul în care este gata să se declanșeze satrea ta de enervare. Dacă ai pierdut momentul, mergi într-un loc izolat și ”descarcă-te”: lovește un obiect nedeteriorabil, cu furia care să-ți stingă impulsul, scoate un țipăt. Fă-o până când te liniștești.

        
     5. Uită-te la lume, privește în jurul tău și observă cum este făcut totul. Reaprinde în tine sentimentul de mirare pe care l-ai avut când erai copil. Curiozitatea moare atunci când ești deprimat, pentru că ești concentrat în interior în loc de exterior.
 
      6. ceva bun, care să servească cuiva. Mergi în stradă și uită-te în jurul tău. Vei găsi, sigur, pe cineva care să primească gestul tău de bunăvoință: un bătrân care are nevoie să treacă strada, un câine care tânjește după o mângâiere, un nevoiaș autentic, o hârtie aruncată lângă coșul de gunoi, un om care stă îngândurat pe o bancă, o minge scăpată de sub controlul unor copii; admiră ”icoana” mamei care-și plimbă copilul în brațe sau în cărucior, zâmbește perechii fericite care trece pe lângă tine etc. Vei găsi ceva de făcut în fiecare asemenea cazuri. Măcar salută și zâmbește celui cu care te întâlnești.
Îți spun eu: asemenea gesturi mărunte contează enorm și te ajută să devii mai puțin preocupat, mai puțin deprimat și mai încrezător. Energia ta benefică se transmite și celor pe care-i întâlnești.    
 Dacă ați făcut lucrurile de mai sus, ați început deja programul de transformare a ființei care sunteți.

     Cu privire la locul de muncă: voi trăiți într-o cultură în care se consideră că locul de muncă ar trebui să îndeplinească unele cerințe și să vă aducă satisfacții, recompense cât mai mari și fericire. Fii realist și apreciază-te corect, nu te considera un Michelangelo sau Stravinsky, dacă, în inima ta, simți că nu ești. Supraevaluarea este o puternică sursă de nefericire. Fii fericit cu izbânzile tale mărunte, cu creativitatea ta mediocră și nu te lansa în proiecte pe care de la început cunoști că nu le poți finaliza fericit. Asta este ceea ce contează cu adevărat

     Dacă îți urăști cu adevărat locul de muncă, schimbă-l cât se poate de repede, chiar dacă ești bine plătit. Mult mai sănătos și indicat este să prestezi o muncă cu plăcere, dar pentru care ești prost plătit, decât să lucrezi fără satisfacție, pe un salariu foarte bun. Caută-ți un colectiv de muncă format din prieteni nu din cei care-ți fac concurență.
      Dacă urmați sincer aceste instrucțiuni simple (deși, desigur, nu atât de ușor de aplicat) în fiecare zi, veți simți cum norul întunecat al insatisfacțiilor, suferinței și neîmplinirilor se îndepărtează de voi iar cerul existenței voastre va deveni unul senin și luminos.


SURSA: http://www.whoneedslight.org/index.html

(C.M.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu