..................................................................................................PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI SUNT ILEGALE ȘI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 1 mai 2013

Către toate Ființele Luminii, Arhangheli, Îngeri, Comandantul Ashtar și Federația Galactică a Luminii.


În Lumina Prezenței mele EU SUNT, lansez următorul APEL către toate Ființele de Lumină, Arhanghelii, Îngerii,
Comandamentul Ashtar și Federația Galactică a Luminii

Cer insistent ca procesul de dezvăluire să înceapă cât mai curând posibil, în acest an 2013.
Fac apel pentru ajutor în creșterea vibrații mele și vibrației tuturor ființelor vii de pe Pământ, de la suprafața și din interiorul planetei, prin crearea de condiții adecvate și alungarea tuturor entităților negative din sistemul nostru planetar, în luna MAI 2013.
 

Vă cerem să ne ajutați în procesul comun de Ascensiune a tuturor oamenilor și ființelor trezite care doresc să ascensioneze în dimensiuni superioare. 
Avem nevoie de ajutorul vostru acum, așa cum a fost prevăzut în programul cu care am venit în această viață, pentru a lua parte la acest experiment al Înălțării. 

În caz contrar, voi considera Prezența Voastră în viețile noastre ca pe o interferență neamicală și inoportună în programul meu de viață și o ignorare a Liberului meu arbitru. 
Avem nevoie de ajutorul vostru pentru că toți suntem UNA și trebuie să lucrăm și să existăm împreună.

Așa spun și aceasta este voința mea.
Așa să fie!
Iubire si Lumina! Tauno-My

SURSA: http://spirittrainchronicles.com



Nota blogger: Cititorii își pot exprima poziția față de acest apel, la rubrica ”Comentarii”, menționând și numele de botez, în cazul în care doresc să fie considerați ”semnatari” ai apelului.

(C.M.)

10 comentarii:

  1. Subscriu acestei cereri!!!
    Si eu fac APEL! ...
    Iubire si Lumina! Monica

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt in deplin acord si proiectez energie gend focalizata pentru indeplinirea cu succes si cat mai curand posibil al acestui deziderat major pentru noi,cei care vrem sa ,,mergem mai departe".
    Marius , Asa sa Fie !!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, doresc si eu acest lucru .
    Sunt de acord cu acest apel catre toate FORTELE DE LUMINA, dar , nu-i conditionez cu nimic si nici nu consider inoportuna prezenta lor in viata mea, indiferent de interventia lor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Ryana,
      Te abordez pe tine referitor la subiectul acestui blog (miercuri, 1 mai 2013) considerand urarea ta din blogul urmator (sâmbătă, 4 mai 2013).
      Pe fondul celor specificate de mine mai sus, te intreb daca cunosti semnificatia simbolului din imaginea atasata in acest blog (daca da, as aprecia o explicitare a coexistentei ...nenaturale a celor doua aspecte: subscrierea la mesajul cu aceasta imagine atasata si urarea).
      Personal subiectul si mesajul mi se par foarte bune, dar asocierea cu imaginea atasata imi creeaza suspiciuni (sau poate ca nu cunosc toate aspectele).
      Multumesc pt. amabilitate.
      mylyss@yahoo.com

      Ștergere
  4. Subscriu deasemenea, cu un DA hotarat in vederea prezentei si ajutorul Fortelor Luminii in realitatea noastra fizica, insa neconditionat..sunt in acord cu Ryana din acest punct de vedere! Cer insa cu iubire ca fratii si surorile noastre din tot universul, toti cei care monitorizeaza aceasta binecuvantata planete si fiintele intrupate pe ea, sa fie 100 % in Lumina Iubirii lui Dumnezeu si sa-si afere ajutorul neconditionat, pt binele nostru cel mai inalt!
    Asa sa fie! Doamne ajuta!
    Paul Iulian Rm. Valcea

    RăspundețiȘtergere
  5. Pentru Ryana: Articolul pe care l-am tradus avea atașată acea poză. Nu cunosc semnificația acelei imagini, dar am preferat s-o public deoarece, inevitabil, autorul și-o asumă. Dacă aș fi luat-o din altă parte, trebuia, cu necesitate, să mi-o asum eu. Sincer, am niște bănbuieli, dar părefer să nu le fac publice. Dacă aveți o explicație pertinentă, puteți să mi-o transmiteți pentru a o publica (asumându-vă, evident, responsabilitatea).
    Cu stimă, C.M.

    RăspundețiȘtergere
  6. Este un simbol Viking (rune) si reprezinta simbolul "PROTECTIEI" :) - Pentru cine intreaba ce reprezinta imaginea.

    RăspundețiȘtergere
  7. TOTAL DE ACORD SUBSCRIU

    RăspundețiȘtergere
  8. Cred ca are mare dreptate Tauno-My in ceea ce cere , pentru ca teoretic ar trebui ca odata cu acel "Eveniment" mult asteptat sa inceapa imediat "trezirea" tuturor celor care vor sa ascensioneze , care vor sa se alinieze la densitatea actuala a planetei noastre , care vor mai mult decat sa traiasca in continuare in 3D , dar in practica observam ca "Intunecatii" nu vor sa cedeze nimic de la ei , astfel ca numai ajutorul prietenilor extraterestri si ai familiilor galactice pot sa ne ajute acum in aceste vremuri de schimbare. Ma alatur si eu apelului si sper sa nu fie doar inca un articol de "incurajare" . Dumitru Aurel , Targu-Jiu .
    Dumitru Aurel

    RăspundețiȘtergere