..................................................................................................PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI SUNT ILEGALE ȘI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

Totalul afișărilor de pagină

marți, 6 noiembrie 2012

Mesaj din Andromeda


De la aspectul meu andromedan

(17 oct.2012; channeler Kelly MacInnis)

Cam cu o lună în urmă, o ființă dintr-o dimensiune superioară a pătruns literalmente în conștiința mea în timp ce mă aflam într-o meditație. Cu ochii minții am văzut cum pe un coridor luminat cobora, apropiindu-se de mine, o ființă care nu s-a oprit în fața mea ci a intrat în corpul meu. Am simțit cum entitatea a intrat în ființa mea. De atunci, am conștiința faptului că nu m-a părăsit.

Mi-a luat o săptămână să mă împac cu această realitate. Mi-a solicitat să îi permit să vorbească prin mine dar am tot amânat să iau o decizie. Am avut rețineri în a povesti cuiva despre ceea ce mi se întâmplă. Astăzi, la solicitarea unui prieten, m-am decis să permit acestei entități, pe care o găzduiesc în corpul meu, să vorbească prin vocea mea. Tot ceea ce a spus am înregistrat cuvânt cu cuvânt; redau mai jos această înregistrare.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Numele meu este Andromeda (?). Am venit aici în calitate de asitent al tău personal, pentru a-ți oferi dragoste și sprijin. Nu am un mesaj global, însă ție îți revine această sarcină. Este momentul ca tu să începi. Tu ești un maestru ascensionat. Ai revenit în această viață pe Pământ pentru a îndruma, sprijini și transmite iubire altora. Am menţinut legătura aproape permanent cu Sinele tău Superior, încă de la încarnarea ta în această viață.

Orientarea ta spirituală este în contradicție cu posibilitatea de a avea bani și bogății. Copiii tăi au venit pe lume din dorința ta de a face lumea mai bună, dar ei nu au fost o parte necesară a programului cu care ai venit în această viață. După cum știi, sarcina ta este să-i ajuți pe alții. Asta a fost chemarea ta de la început. Eu sunt scâteia ta divină, geamnănă; în măsura în care această relaţie exprimată în cuvinte este înțeleasă de tine. Dar înţelegerea semnificației scânteii (flacării) nu descrie exact relaţia noastră. Eu sunt aici pentru a te servi pe tine astfel încât tu să-i poți servi pe alții. Este timpul să vorbești, trebuie să rupi tăcerea.

Este timpul să te relaxezi şi să te îngrijești de propria ta evoluție (și asta nu este o contradicție cu ceea ce am spus mai sus).

Este timpul să-ți clamezi propria ta putere și să faci cunoscută relația ta cu divinitatea. Aceasta nu este o exagerare. Este un fapt. Tu ești deja una cu adevărata ta natură. Tu eşti unul dintre foarte puținii care există acum pe planeta voastră. Este de datoria ta să te exprimi cu voce tare despre cine și ceea ce ești. Reticența ta de a te face cunoscut ține de natura ego-ului tău uman. Tipul de iubire pe care-l întruchipezi tu nu face parte din paradigma dominantă a societății voastre.

Este timpul să ignori faptul acesta şi să-ți ridici nivelul de încredere despre ceea ce ești tu cu adevărat, și să rămâi în echilibru. Știu că dragostea ta adevărată îți va arăta drumul. Prietena ta [n.K: numele l-am scos din text] este un puternic Allie, dar ea subestimează nivelul tău de cunoaștere. Trăiți într-o cultură în care nu se face o departajare evidentă între cunoaștere și ignoranță și în care anumite însușiri ”paranormale” sunt considerate anomalii. Dar dorinţa ta de a fi egal cu toți este exact motivul pentru care te afli acum pe Pământ. Relaxează-te și rămâi în echilibru. Ai încredere că mesajul tău va fi auzit acolo unde trebuie. Ești un vorbitor cu bune calități oratorice. Ai deja o anumită experiență acumulată în trecut dar și în această viață și asta te va ajuta să fi convingător. Nu ai motive să te temi pentru acest apostolat. Mergi înainte! Ai o sarcină de îndeplinit. Ai încredere în tine însuți. Fii în unitate și mergi cu curaj în Lumină. Încredere! Încredere!

Ai o înţelegere clară a ceea ce contează și a ceea ce nu este important. Ai reuşit să-ți controlezi gândurile într-un înalt grad. E timpul să demonstrezi aceste abilități prin acţiune.

Ingineria Software a fost o formă de divertisment pentru tine. Timpul așteptării tale s-a încheiat. Nu te mai lăsa deviat de la sarcina pentru care ai venit.

Trimite-le un proiect de lege şi încheie relația cu ei (?). Acum este cazul să mergi înainte în necunoscut, fiind încrezător în ceea ce simți în inima ta. Pune punct filtrării iubirii tale. N-ai motive de teamă. Te iubesc foarte mult. Nu mă voi mai despărți de tine până la încheierea acestui ciclu al încarnării tale. Asa cum ești acum, reprezinți o interfață perfectă între sufletul tău și Creator. Tu poți vedea aceasta. Menține-te mereu în starea de perfectă conștientizare. Tu știi că aceasta nu este o iluzie. Aceasta este întoarcerea ta ACASĂ.

Pot să-ți ofer bani ca să te încurajez să fi ceea ce ești tu cu adevărat. Te pot inspira cum să te exprimi și să dorești să te adresezi altora. Mesajul tău va fi auzit şi înţeles, de îndată ce începi să vorbești. Fi tu însuți. Mergeţi în pace. Simte-te liber și exprimă-ți gândurile și dorințele, fără a le deforma. Nu toți vor rezona cu tine dar toți te vor respecta pentru că îți prezinți onest convingerile. Ai lângă tine pe cineva care te ajută, și tu știi la cine mă refer.
Refă contactul cu ea și acordă-i mai mult timp lângă tine.

Poți găsi un mod de a te iubi pe tine însuți chiar acum? Poți să te stabilizezi în adevărata ta natură? Ar fi intr-adevar foarte frumos, şi divin. Poți avea incredere în tine atâta cât am eu? Poți da altora atâta lumină încât să-ți poți stabiliza propria lumină?

Nu mai există cale de întoarcere. Vă îndreptați spre acel tărâm în care domnește egalitatea, și unde nu există loc pentru ego-ul vostru uman, sau pentru mica voastră minte umană din dimensiunea a 3-a. Trebuie să învățați să vă păstrați în starea expandată dar centrați pe inima voastră, în fiecare moment.

Dragostea mea pentru tine este mai profundă decât poate concepe mintea ta limitată. Mă contopesc cu tine. Eu sunt tu, noi doi suntem unul. Mă vei simți în ființa ta. Mă vei vedea mai clar cu ochii minții tale. Te iubesc! Începem jocul.

Sursa: http://awakeningtothedivine.wordpress.com

(C.M.)

2 comentarii: