..................................................................................................PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI SUNT ILEGALE ȘI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

Totalul afișărilor de pagină

marți, 16 octombrie 2012

Procesul ascensiunii în 5D



Mesaje de la Fondatori

(9 oct.2012; channeler Sal Rachele)

Ascensiunea 5D în corpul eteric cristalin de Lumină …este o călătorie sacră, ce va fi accesibilă în acest ciclu cosmic, câtorva ZECI DE MILIOANE DE OAMENI .

Nu este vorba de o selecție pe care o face Cineva de Sus… ci, pur și simplu, acesta este ordinul de mărire al Umanității …ce are vibrația minimă necesară Inalțării.

Numărul efectiv ce va reuși variaza, deoarece AVEM …LIBER ARBITRU…și putem face alegeri care să sprijine sau să amâne procesul pentru altă viață .

ESTE FOARTE IMPORTANT SĂ FACEM ALEGERI BENEFICE .                                                         

Este posibil și chiar probabil ca oamenii care ne sunt apropiați acum să nu facă această călatorie împreună cu noi. Mă refer la prieteni și la familie. Sunt RARE ..cazurile în care suntem înconjurați de oameni apropiați ce se vor Inalța împreună cu noi în 5D.

Relațiile personale vor fi de o importanță capitală …pentru buna desfășurare a Procesului Ascensiunii.
Trebuie sa fim înconjurati de oameni (suflete) care ne sprijină pe deplin în acest sens (și reciproc).

VOM FI ATRAȘI UNII CĂTRE CEILALȚI, ÎN ADEVARATE FAMILII DE SUFLETE .

ROMÂNIA ARE UN ROL FOARTE IMPORTANT …ARE ROL CONDUCATOR …ÎN TRANSFORMAREA SPIRITUALĂ A PLANETEI.
AICI, PE TERITORIUL ROMÂNIEI….SE AFLĂ…REÎNCARNAȚI…CEI MAI MARI MAEȘTRI ALI TUTUROR TIMPURILOR.

APROAPE…JUMĂTATE DIN TOTALUL SUFLETELOR DE PE PLANETA PĂMÂNT, CARE INTRA IN ACEST PROCES DE INALTARE… SI CARE..VOR TRECE IN 5D,…SE AFLĂ ÎN ROMÂNIA .

AȘADAR,…ESTE NECESAR SĂ NE FACEM CU TOȚII TREABA CÂT MAI BINE, IN OGRADA NOASTRĂ ,….ȘI APOI..SĂ RADIEM LUMINA ȘI ÎN JUR!


(C.M.)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Carla Kia

ȘI DACĂ… …………

Și dacă Dumnezeul meu este de vină,
Când spune că există grâu dar este și neghină,
Atunci, nici eu nu am să spun altfel,
Că grâul și neghina sunt la fel ?

Dar n-am să stau cu mâinile în brâu
Să spun că Lumea asta e doar grâu.
Înțelepciunii Tatălui Ceresc, 
Nu am de gând să mă împotrivesc.

Și dacă Zeii au decis
Să mă ridice chiar în Paradis,
Nu, n-am să stau lângă neghină
Căci nu sunt oarbă, am Lumină.

Lumina, de aceea-a fost creată,
Să fie Sus, în sfeșnic așezată.
Și dacă Lumea e nebună
Imi pare rău, nu vreau să fiu neghină.

Am hotărat să urc spre Cer,
Renunț la lucrul efemer.
Și nimeni, n-o să mă doboare,
Căci sunt puternic ancorată-n soare.

Lumina se oferă, s-o creștem ca pe Pâine!
Voi amânați mereu și spuneți : Mâine! 
Și dacă pentru Pâine-am frământat făină,
Ce Pâine face-ți voi din bobul de neghină ?

Și cum să stau cu mâinile în brâu
Când unii-i spun și la neghină, grâu? 
Cum să priceapă ei, că Lumea asta toată
Curând nu va mai fi amestecată?


Carla va sta cu mâinile în brâu
Atunci când va-ntâlni doar grâu. 
Dar până-atunci, să nu-mi găsiți vreo vină 
C-am hotărât să-aleg Eu, grâul, de neghină.


By Carla Kia …

(C.M.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu