..................................................................................................PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI SUNT ILEGALE ȘI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

Totalul afișărilor de pagină

luni, 20 decembrie 2010

MAREA TREZIRE LEMURIANĂ

(27 November 2010; channeler: Anne Clemmer)

În această după-amiază am facut o investigaţie printre ghizii mei în legătură cu o experienţă pe care am avut-o cu ghidul meu principal în timpul meditaţiei în care am fost dus prin regresie, înapoi cu 80000 ani pe Pământ. Am vizualizat o cursa foarte specială la care participau mulţi oameni.
Am împărtăşit această experienţă într-un blog post, timp în care am fost intrigat din nou de scene aparţinând acelei civilizaţii necunoscută mie.
Ghizii mei mi-au canalizat cuvântul "Lemuria", despre care, la acea oră, nu stiam nimic.

Ulterior, am făcut unele investigaţii sumare ca să mă edific asupra veridicităţii acelor secvenţe din viaţa de atunci a acelei civilizaţii. Trăiam cu simţământul vag că în profunzimile fiinţei mele existau depozitate informaţii legate de subiectul care acum începuse să mă preocupe.
Iată dialogul cu ghizii mei:
Eu: Ghizilor mei, vă rog să-mi spuneţi ce este cu această Lemurie, şi ce experienţe din vieţile mele anterioare au legătură cu aceasta? Vă mulţumesc!
Ghidul meu principal:
Nu a trecut chiar atât de mult timp de când tu trăiai în Lemuria.
Acum începi să-ţi aminteşti despre locuri şi experienţe pe care le-ai avut într-un trecut nu foarte îndepărtat.
Este o manifestare firească în procesul de reamintire a unor existenţe aparţinând unei dimensiuni diferite de 3D.
Lemuria a reprezentat un punct nodal al existenţelor voastre superioare, şi amintirea acelor vieţi vă este necesară acum pentru trezirea şi potenţializarea chakrelor voastre superioare.
V-aţi tot preumblat înainte şi înapoi prin vieţile dimensiunii a treia, întărind legătura voastră cu Pământul.
Întregul joc se realizează prin punctul critic de echilibrare, adică centrul inimii.

Walkerii oscilează acum într-o parte şi alta, între centrii de forţă inferiori şi cei superiori, ca pe o muchie de cuţit. Este un echilibru critic, şi natural, pe care trebuie să-l menţineţi în timp ce vă ridicaţi nuvelul de sensibilizare şi amplificare a energiilor fiinţei voastre.

Acum este perioada marii treziri lemuriene deoarece rădăcina şi chakrele inferioare au încheiat perioada de împământare şi înrădăcinare.
Multă experienţă lemuriană este gata să se trezească. Unii nu vor conştientiza trecutul lor lemurian sau nu vor considera necesar să ia parte la procesul de trezire. Cu toate acestea, şi ei vor constata ca vor căpăta anumite abilităţi cu deosebire legate de energiile divine.

Pentru acest nivel energetic nou, care urmează să devină eficient, a fost important ca mai întâi să fie consolidate energiile mai joase, pentru ancorarea sigură în Pământ. Primordial este să se obţină echilibrul la nivelul chakrei inimii care va impune predominanţa energiei iubirii. Probabil că din acest motiv, prima caracteristică ce se va manifesta va fi legată de iubirea necondiţionată urmată de creşterea capacităţii în a avea o gândire foarte clară şi o amplificare a puterii de concentrare. Lucrul cu energia superioară va fi favorizat de capacitatea fiecăruia de a rămâne centrat în inimă.
Creşterea enerigiei superioare vă va îmbunătăţi relaţia cu alte fiinţe umane, iar amplificarea vederii spirituale cu cel de al ‘’treilea ochi ’’ vă va permite ca, în cele din urmă, să reuşiţi adevărate călătorii în timpul meditaţiilor profunde, precum şi accesul la reţeaua infinită de cunoaştere (mult peste ceea ce vă poate oferi internetul).
Veţi constata, de asemenea, că veţi putea influenţa şi întări relaţia voastră cu regnul vegetal, în sensul că veţi putea accelera prin voinţă, de ex., viteza de creştere a plantelor pe care le semănaţi.
Acest principiu se va regăsi şi în priceperea mult mărită pe care o veţi dovedi la executarea diverselor lucrări sau obiecte care altădata nu ’’vă ieşau’’. În Lemuria, asemenea calităţi intrau în arsenalul vostru de cunoaştere şi măestrie în execuţie.

Prin revenirea memoriei voastre lemuriene, vă veţi aminti de experienţele pe care le făceaţi în acele vieţi, precum şi de legătura voastră strânsă pe care o aveaţi cu Mama Gaia. De data aceasta veţi şti să nu mai faceţi greşelile care au dus până la urmă la dispariţia acelei civilizaţii.

Pentru unii, conştientizarea a ceea ce s-a întâmplat în acea perioadă şi contribuţia pe care au avut-o ei la acel dezastru, va fi destul de dureroasă, dar, înţelegând ceea ce au greşit atunci, vor depăşi această situaţie şi vor şti ce trebuie să facă pentru ca, de data aceasta, să nu se mai repete.
Mulţumesc!

Sursa: http://lightworkers.org
(C.M.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu