..................................................................................................PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI SUNT ILEGALE ȘI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

Totalul afișărilor de pagină

duminică, 28 noiembrie 2010

VEHICULELE ALIENS DEPĂŞESC VITEZA LUMINII

O comunicare a lui Adran Dvir, ca urmare a contactului său cu echipele medicale Aliens.

Am solicitat Entităţilor Aliens care lucrau în clinica din apartamentul meu, să-mi spună din ce galaxie vin şi de cât timp au nevoie pentru a ajunge pe Pământ.
Am primit răspunsul că ei vin dintr-o galaxie îndepărtată, deplasarea luându-le două săptămâni.
Un calcul simplu arată că o asemenea distanţă nu ar putea fi străbătută chiar dacă nava lor spaţială s-ar deplasa cu viteza luminii.
Mi-au răspuns că nava lor se deplasează cu o viteză superioară vitezei luminii, mai exact, viteza vehiculuilui este de cca 500.000 de ori mai mare decât viteza luminii (care este de 300.000 km/sec), pe care ştiinţa noastră o consideră imposibil de depăşit.
Ei afirmă că viteza luminii, pe care noi o considerăm o limită de nedepăşit, este ridicol de mică şi imposibil de utilizat în deplasări intergalactice.
În galaxia lor, viteza cu care se deplasează o rază de lumină este deasemenea limitată însă la o valoare mai mare, diferită de cea cunoscută de noi.

Un factor restrictiv în ce priveşte deplasarea vehiculelor lor spaţiale îl constituie materialul din care sunt construite (un oţel special).
Există, afirmă ei, civilizaţii din alte universuri care dispun de materiale mult mai rezistente, utilizabile, practic, pentru orice viteză.
Primordial este că Universul are adevărate ‘’autostrăzi ‘’ care permit deplasări cu viteze inimaginabil de mari. Odată ce te înscrii pe o asemenea ‘’autostradă ‘’, energia necesară deplasării navei spaţiale este minimă în timp ce viteza este colosală.

Energia consumată de către navă este importantă doar până când ajungi în universul în care există acea cale de rulare şi la ieşirea din acel univers, până la punctul de destinaţie (în cazul lor, Pământul).
Aceasta ar explica de ce OZN-urile observate de pe Pământ, dispar pur-şi-simplu la un moment dat, de parcă s-ar fi evaporat. Acel moment corespunde cu trecerea dintr-un univers în altul.
Însă, din discuţiile numeroase şi destul de lungi pe care le-am avut cu Aliens, am realizat că mintea omenească, raţionamentul nostru, sunt insuficiente în multe cazuri pentru a accepta o explicaţie pertinentă, dat fiind faptul că multe dintre legile noastre pământene nu mai au aplicabilitate în alte galaxii sau universuri.(Aş dori să vă amintesc că eu am un background tehnic suficient, deşi nu sunt un om de ştiinţă).

Din discuţiile avute cu unii dintre componenţii echipei medicale ET (în special cu dr.X3), am înţeles că adesea, pentru a se înscrie pe traiectoria Pământului, navele lor întâmpină unele dificultăţi create de ’’găurile negre’’pe care le întâlnesc în cale. Asemenea situaţii nu sunt însă, pentru echipajele lor, probleme insurmontabile.

SURSA : http://adriandvir.tripod.com
(C.M.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu