..................................................................................................PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI SUNT ILEGALE ȘI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

Totalul afișărilor de pagină

marți, 6 iunie 2023

Y418- Viața interstelară - comunicare extratrestră

Autor Gosia de la Agenția Cosmică
Publicat 15 aprilie 2023
Traducere Const. Mihăilescu


(
nota C.M.: în timp ce citiți, puteți urmări imaginile oferite de videoclipul de la adresa https://swaruu.org/transcripts/interstellar-life-2-flying-discs-extraterrestrial-information)

Gosia: De ce pe vremea lui Billy Meier, de exemplu, nava care a fost prezentată era atât de „simplă”? Un disc, atât de tipic. Deci, nava care a aterizat în fața lui Billy Meier era la fel cu unele dintre navele voastre actuale?
Swaruu (9): Nu s-au schimbat deloc. Pe Pământ vehiculele par să se schimbe mai repede ca modele dar și ca principiu (nota C.M.: de la cazan cu abur, la combustie pe combustibil lichid, cu gaz, și mai nou, electrice). La noi s-a atins deja un nivel tehnologic greu de depășit; au loc doar perfecționări.
Acest tip e navă discoidală face parte din clasă II și e considerată ca navetă sau vehicul ușor (are 11 m diametru). Da, este încă în funcțiune deși este de multă vreme utilizată. Sunt 20 de asemenea nave andocate pe nava mamă Toleka; chiar acum când comunicăm, la mica distanta de mine, există în cursă unele dintre aceste nave. Sunt folosite la orice.
Navele mici, cu putere redusă, sunt, de obicei, discoidale deoarece această formă ajută la distribuirea uniformă a energiei electromagnetice în întreaga carenă; dar menținerea acestei forme la navele mari nu se mai justifică, căci ele sunt dotate cu motoare de putere enormă. Dincolo de o anumită putere, forma nu mai contează, ele fiind concepute în funcție de alte criterii, impusă de funcțiile pentru care trebuie să le îndeplinească.

Aprilie 2023
Gosia : Mă poți ajuta, te rog, să separ fotografiile reale ale lui Billy Meier din cele false?
Swaruu X (Athena): Privește-l din punctul de vedere al unui pilot de luptă uman. Arată-i o fotografie bine făcută a unui model de avion de luptă, mai ales dacă este un model la scară mare, cum ar fi un 1/48 sau mai bine un 1/32. Dacă fotografia este bine făcută, pilotul nu poate face diferența.
Acestea arată ca și cum ar fi fotografii ale unei ambarcațiuni Taygetană mică, de clasa II, cu diametrul de 10 m, una dintre cele mai comune și numeroase ambarcațiuni aflate în serviciu de zeci de ani. Acestea sunt fotografiile presupuse reale. Dar sincer nu pot ști. După cum am menționat mai sus, arată ca o navetă de clasa II-a. Dar, ca și în cazul avionului de luptă, nu pot să știu dacă este real sau creat pe calculator.





Chiar și cu navete reale, de clasa a II-a de pe Toleka existente chiar acum, nu pot ști dacă ceea ce este în acea fotografie este real sau doar un model proiectat. Pentru că, deși știm că Asket & Co., au folosit una dintre acele ambarcațiuni, nu putem ști dacă aceasta este chiar nava lui Asket sau Semjese, sau doar un model realizat pe fundalul corect și real. O naveta de clasa a II-a are foarte puține detalii externe, dacă proporțiile sunt corecte nici noi nu ne putem da seama care-i reală și care este doar o proiecție pe calculator. 

Conversație cu Anéeka din Temmer
Anéeka: Pentru noi, navele discoidale metalice au acea formă pentru că aceasta este cea mai bună modalitate de a creea și distribui uniform câmpul electromagnetic care neutralizează gravitația. Pentru că au motoare mici, trebuie folosită forma de disc care permite o mai mare economie de putere. Dar, așa cum s-a mai spus, la navele mari, cu puteri enorme, forma nu mai contează. Prioritar este scopul pentru care se construiește și aspectul.
La noi, navele discoidale sunt folosite ca navete, precum autoturismul pentru voi. Înainte, se foloseau mult și puteau fi observate și în atmosfera Pământului. De la o vreme, cred că ați remarcat că pământenii nu mai raportează decât rar că au observat pe cer nave discoidale.
Cel mai ușor de anulat forța gravitațională se realizează cu forma de disc sau de sferă. Însă, dacă deja folosești jeturi cu plasmă, deși mulți de pe Pământ vor contesta, motoarele cu turbină sunt mult mai avansate decât cele care anulează gravitația. Deci: eșapament în spate și o cabină în față. Între ele creezi spațiu pentru tot ce ai nevoie.


Conversație cu Athena Swaruu
Mai 2022

Swaruu X (Athena): Acum observați că în partea laterală solidă, cea dinspre privitor, dacă măriți imaginea, veți vedea 15 dreptunghiuri așezate în linie, unele grupate câte 3.



Robert : Sunt lumini?
Swaruu X (Athena): Nu.
Robert: Atunci, poate sunt guri de tun ori ieșiri pentru drone ?
Swaruu X (Athena): Sunt „OZN-uri” de clasa sau de tip II. Sunt folosite ca vehicule de salvare, precum bărcile de salvare folosite de voi pe ape.. Se observă din exterior incintele lor în interiorul carenei. În hangarul interior, mai ales în partea lui inferioară se mai află multe asemenea vehicule.
Gosia: Sunt folosite și în alte scopuri?

Swaruu X (Athena): Au o formă oarecum nepractică dar sunt rezistente și pot face călătorii interstelare. Sunt folosite pentru salvare, mai rar ca nave. Au fost înlocuite cu mai multe navete cu aspect precum cel din „Star Trek”.
Gosia: De ce le-au folosit Asket și Semjase la întâlnirea cu Billy Meier?
Swaruu X (Athena): Pentru a-i satisface așteptările de  OZN clasic, cred. 

Gosia: Dar de ce s-a creat această așteptare? Alte rase folosesc mult discurile zburătoare?
Swaruu X (Athena): Da. Ar fi putut folosi o navetă normală, dar le-au preferat pe cele în formă de disc, deși nu sunt practice.
Gosia: Acestea pot ajunge și pe Pământ?
Swaruu X (Athena): Sunt vulnerabile. Nu sunt recomandate deoarece folosesc doar motoare magnetice și cu anulare a gravitației. Nu au protecția  plasmatică mare.
Gosia: Modelele Shuttle pot ateriza și pe Pământ?
Swaruu X (Athena): Da, ar fi cele mai practice, sunt precum dubele dar și astea prezintă o anumită vulnerabilitate.
Gosia: La ce?
Swaruu X (Athena): Să fie lovite și avariate de armele  Cabalei.
Gosia: Sunt mai vulnerabile decât cele discoidale?
Swaruu X (Athena): Nu, sunt cam la fel. Doar că nu au motoare cu reacție toroidale cu plasmă; asta e marea diferență.
Robert : Navetele funcționează cu mai multe tipuri de motoare, nu?
Swaruu X (Athena): În principal se folosesc două tipuri sau combinații ale acestora: unele motoare sunt bazate pe anularea gravitației altele sunt magnetice. Practic, este cam același lucru.
Gosia: Nu au capacitatea Hyper Space, nu-i așa?
Swaruu X (Athena): Da, toate sunt interstelare. Dar, așa cum am spus, poți parcurge în același timp distanța dintre Finlanda și Barcelona pe o motocicletă, sau cu o mașină.
Gosia: Dacă îți place.
Swaruu X (Athena): Este o experiență. Dar dacă ai nevoie de confort și mai multe lucruri, alegi mașina.
Este o concepție greșită extrem de comună pe Pământ să considerăm aceste lucruri ca fiind mai avansate decât alte nave. Când, de fapt, ceilalți pot fi mult mai avansați. Acestea sunt doar mașini și au sisteme foarte simple. Oricum, motoarele gravitaționale sunt de încredere, ok, dar nu pot face multe lucruri.
Nevoia de forma tradițională de disc se justifică la puteri mici, căci distribuie foarte bine electromagnetismul pe care îl produc. Însă acea formă de disc nu este deloc practică. Este greu de mutat, de depozitat, este incomod și are puțin spațiu în interior. Discurile nu sunt mai avansate. Doar pentru că sunt din crom pur nu le face mai avansate. Oamenii cred că sunt mai avansate pentru că nu expun niciun echipament afară, dar, în realitate, nu se văd asemenea echipamente (de observare, țintire, faruri de lumină etc), pentru că... nu au asemenea echipamente, din lipsă de spațiu și din incomoditatea de a le folosi.
Nu am prea multă experiență în asta dar știu că sunt folosite și în procesul de instruire a cadeților.  La Academia de Zbor („Aeronautica”) se folosesc în scopuri didactice și pentru ușurința de zburat. La noi, mai toată lumea are un asemenea  vehicul, comun și obișnuit, precum mașina la voi; și ușor de procurat.
Robert: Da, am văzut desenele cu navele voastre, care nu  seamănă cu farfuriile zburătoare. Cred că sunt și mai puțin vulnerabile la ipotetice atacuri !?
Swaruu X (Athena): Da, pentru că adversarului îi e suficient să modifice citirile (percepția) senzorilor de gravitație și „farfuria” intră în derivă, iar asta este ușor de făcut cu microunde trimise prin radar.

O altă conversație - aprilie 2023
Gosia: Întrebarea de la cititor: „ De ce, la nivel local, se mai pot observa „farfurii zburătoare”? Sunt intraterestre?”
Swaruu X (Athena): Și pământenii folosesc vehicule discoidale, așa că este aproape imposibil să știi cine este proprietarul.
Gosia: Bine. Deci folosesc și intratereștii?
Swaruu X (Athena): Da, mai ales  cei din interiorul Pământului, cei mai mulți fiind cei din Cabala profundă.
Gosia: Da? Cabala folosește„ discurile”?
Swaruu X (Athena): Da, da, deși, în ultima vreme, au început să le înlocuiască cu unele tipuri care seamănă mai mult cu navetele Star Trek. Aceasta ca urmare a deținerii unor tehnologii mai avansate obținute din colaborarea cu unele rase.
Gosia: Deci, unele dintre aceste discuri observate pe cer, ar putea fi ale Cabalei profunde?
Swaruu X (Athena): Ar putea fi, dar cei mai obișnuiți utilizatori ai navetelor discoidale sunt Zeta Greys. Dar nu poți ști niciodată cu precizie cui aparțin, căci sunt milioane de asemenea obiecte zburătoare care survolează cerul Pământului la altitudini de obicei mari și care nu pot fi observate de la sol. Mai toți observatorii și investigatorii planetei voastre au în inventar un asemenea mijloc de deplasare, ca....obiect de inventar !
Gosia: Nu au altele mai bune? (Asta pentru că spuneai că cele  discoidale nu sunt practice și au probleme)
Swaruu X (Athena): Sunt ușor de construit și necesită motoare mici dar și pentru că multe dintre civilizațiile cu reprezentanți prezenți în jurul planetei voastre sunt limitați de tehnologie. .
Gosia: Voi, taygetani/swaruunieni, de când nu le mai folosiți?
Swaruu X (Athena):De ieri, când m-am deplasat pe Viera. Ne mai ducem acolo în timpul liber pentru distracție și destindere; și atunci folosim aceste nave mi
ci.
Gosia: Mă întrebam de ce nu folosiți tipul de navetă Star Trekky, de care dispuneți?
Swaruu X (Athena): Din același motiv pentru care voi ați folosi un autoturism mic și ușor manevrabil, în locul unei  dube. Navetele sunt mai bune din toate punctele de vedere. Eu nu sunt un fan al discurilor, nici măcar nu-mi plac.
Gosia: Îl poți pilota sau ai nevoie de un pilot?
Swaruu X (Athena): Îl pot pilota.

https://swaruu.org/transcripts/interstellar-life-2-flying-discs-extraterrestrial-information

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu