..................................................................................................PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI SUNT ILEGALE ȘI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

Totalul afișărilor de pagină

duminică, 14 noiembrie 2021

Distrugerea elitelor. INCREDIBIL ! Se întâmplă în ROMÂNIA !

Daniel Negoescu

Rodica Furt


Academicianul LEON DĂNĂILĂ :
„Eu mi-am vândut şi apartamentul în care stau ca să am nişte bani pentru cercetare, cu condiția să rămân în el până mor, așa că nu mai am nici o avere.
Din punct de vedere material, la ora actuală sunt cel mai sărac medic din lume – nu din ţară, din lume.
Nu mai am nimic, nici locuinţa, nu mai am nimic.
Dar din punct de vedere sufletesc sunt cel mai bogat din lume.
Am inima plină, sunt foarte mulţumit, am făcut totul pentru oameni, iubesc atât de mult oamenii, să le fac bine oamenilor şi să îi fac pe oameni bine!
Această iubire faţă de oameni pe mine mă mulţumeşte cel mai mult.”(Leon Dănăilă)

Academicianul Leon Dănăilă sau „sculptorul de creiere” are la activ peste 40.000 de operații. Se numără printre cele 500 de genii ale secolului al XX-lea.
Este un geniu al neurochirurgiei românești.
El a fost cel care a adus în România microscopul operator și laserul, scăzând astfel mortalitatea, în timpul operațiilor pe creier, de la 51%, la 4%."

Nu am auzit sau văzut să fi fost invitat în vreo emisiune, în care să avem șansa să ne împărtășească din cunoștințe și din vasta și  excepționala sa activitate medicală.
(Știm din ce cauză: se promovează prostia)

https://www.facebook.com/photo/?fbid=1007127116802918&set=a.256762588506045

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu