..................................................................................................PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI SUNT ILEGALE ȘI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

Totalul afișărilor de pagină

joi, 9 septembrie 2021

Comportament responsabil. Așa ar trebui să facem toți.

via Lascu Eleonora

 Georgeta Popoiu

7 septembrie la 15:02 


„Sunt medic. ȘTIU medicină (vorbesc în cunoștință de cauză: n.m.)
Primele noțiuni de epidemiologie le știu din Liceul Sanitar. Tot de atunci știu că împotriva virusurilor cu transmitere aeriană nu exista nicio modalitate de apărare. Măști? Hai să fim serioși.
De aceea, eu nu port mască. N-am purtat nici înaintea circului asta, nu port nici acum. Nici în cabinet, nici în supermarket, nicăieri. 
Când portarii de la Kaufland sau din benzinarii mi-au cerut mască, le-am explicat că nu port, și de ce nu port. Unii au înțeles, alții nu. 
Deocamdată nu m-a dat nimeni afară. Dar și dacă mă dau afară, asta e, acel magazin va disparea pentru mine; va fi ca și cum n-ar mai exista.(dacă vom fi mulți îi vom determina pe comercianți să renunțe la a ne mai obliga să purtăm mască; n.m.)  
Nici de acum încolo nu o să port mască, indiferent cum vor evolua lucrurile. 
Eu consider că trebuie să fiu un exemplu pentru cunoscuti, pacienți, prieteni. 
Am datoria morală de a nu-mi încalcă jurământul medical in nicio circumstanță. 
Voi, colegii mei medici, faceți asta? 
Dar voi, prietenii mei, care mă urmăriți, care dintre voi procedați așa, ca mine?
https://www.facebook.com/photo/?fbid=10158497490838931&set=a.10151061495908931
 
nota C.M.: la un magazin Carrefour din orașul meu, toaletele stau încuiate, tot pe motiv de Covid. Adevărul este că, în acest mod, patronul, pentru a nu mări costurile cu plata plăvanului care te așteaptă la intrare, pentru a-ți lua temperatura (și a te soma, cu tupeu, să-ți pui masca), a redus din schemă postul de femeie de serviciu, care avea grijă de toalete, și consumurile specifice. Consecința este reducerea  facilităților (normale și justificate) care se asigurau clienților. Altfel spus, indirect, tot noi plătim .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu