”Mă vindec de tot trecutul meu întunecat, de toate faptele și gândurile care m-au oprit să evoluez și care m-au îndepărtat de Lumină. Vreau să evoluez în iubire. Eu sunt iubire. Așa să fie!” (în sprijinul cititorului interesat)

Totalul afișărilor de pagină

joi, 17 mai 2018

O înghețată... mult prea rece


Sweet Jesus este un lanț de magazine care comercializează înghețată. Acesta a devenit extrem de cunoscut în ultima perioadă în SUA, venind cu o strategie de marketing extrem de agresivă și defăimătoare, care pune numele lui Iisus, pe care îl folosesc în numele brandului, într-o lumină extrem de proastă și neveridică. Adepții bisericii creștin-ortodoxe susțin că magazinul se folosește de simbolistica satanică pentru a-și promova produsele.
Astfel, în reclamele sale apar copii în situații extrem de ciudate și discutabile. De exemplu, într-unul dintre afișele de promovare a produselor Sweet Jesus, apare un copil cu un ochi vânăt, trăgând dintr-o pipă și prezentând numeroase tatuaje pe mâni, exact ca un pirat.
Lanțul se bucură de o grămadă de acoperire media și, deoarece magazinele sale sunt personalizate pentru a fi „Instagrammable”, Sweet Jesus apare peste tot în social-media.
Lanțul nu face doar să servească înghețată clienților: experiența implică o imagistică intensă și referințe biblice. Această particularitate a determinat chiar apariția unui articol lung pe Medium, care analizează «simbolismul creștin» al magazinului. Cu toate că articolul este profund și se folosește de tot felul de referințe, îi lipsește complet un singur punct: simbolismul nu este creștin, ci este satanic. Deoarece simbolismul satanic se bazează pe inversarea și coruperea simbolurilor creștine și a referințelor biblice”, scrie Ortodoxinfo.ro.
yogaesoteric
16 mai 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu