..................................................................................................PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI SUNT ILEGALE ȘI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

Totalul afișărilor de pagină

marți, 9 ianuarie 2018

Am demascat nutriționiștii.

Asta e ceea ce te ajută cu adevărat să slăbești: 27 kg în 4 săptămâni
Bună, numele e Cornelia Cosma. Sunt o fostă angajată a Centrului Clinic pentru dezvoltarea medicamentelor. Scriu pe blog, deoarece am fost blocată pe toate comunitățile și forumurile medicale. Am participat la crearea unor medicamente puternice pentru slăbit rapid – 22 kg într-o lună. Din pură întâmplare, am aflat secretul groaznic al nutriționiștilor. Au încercat să-mi cumpere tăcerea, dar am refuzat. Toată lumea trebuie să afle asta.
La centrul clinic, am dezvoltat un arzător de grăsime puternic. Rezultatele experimentelor au fost șocante, greutatea pacienților noștri s-a topit în fața ochilor noștri. Cu toate acestea, după ceva timp, a început să revină. Totuși, se pare că asta mă deranja doar pe mine. Conducătorul proiectului a fost incredibil de mulțumit și se pregătea deja pentru o vânzare de medicamente în masă. Atunci am decis să arunc și eu o privire. Și aici e ceea ce am descoperit.
Produsul e compus din ingrediente naturale foarte ieftine – precum cafea verde, fructe acai, semințe chia și așa mai departe, care ajută la pierderea rapidă a greutății excesive. Componentele rămase erau chimicale nocive,cu scopul de a slăbi efectul arzătorului de grăsime și de a face grăsimea să se întoarcă. I-am zis asta liderului de proiect, iar răspunsului lui m-a șocat profund. Mi-a zis: „La ce te așteptai, Cornelia? Că vom crea un produs care chiar rezolvă problema și vom rămâne fără lucru? Așa sunt afacerile, așa facem bani.” Apoi mi-a zis să păstrez tăcerea, încercând să-mi ofere bani și chiar m-a amenințat.
97% dintre participanți au slăbit până la 27 kg.
Apoi am decis să conduc propria investigație, am comandat un Chocolate Slim ieftin, care are doar ingrediente naturale, de la un furnizor autorizat de pe acest site și am testat efectul său pe 247 voluntari. Aceștia erau bărbați și femei de vârste diferite. Rezultatul m-a șocat, deoarece 97% dintre pacienți au slăbit între 22 și 27 kg de grăsime în 4 săptămâni. Ceilalți 3% au pierdut doar 18-22 kg, dar nu consider acest lucru un eșec. Doar o mică deviație de la normă, ca urmare a caracteristicilor fiziologice personale. Mai jos poți vedea diagrama experimentului și scrisorile de la pacienții care vor să-și exprime bucuria și să se laude cu un corp subțire.
Cum s-au topit kilogramele în plus: recenzii
Monica, 27 de ani
Bună! Sufăr de obezitate încă din copilărie. Toți cei din familia mea au tendința de a fi obezi, a trebuit să accept că nu voi fi niciodată slabă. Când Cornelia mi-a oferit șansa de a participa la studiu, nu am fost de acord pe loc. Totuși, după niște ezitări, am decis să-mi dau o șansă și să-mi încerc norocul. În 4 săptămâni am reușit să dau jos 25 kg bând Chocolate Slim. Acum știu cum e să fii o fată slabă și atractivă. Acum pot petrece ore întregi admirându-mă în oglindă. E greu să-ți imaginezi că o asemenea frumusețe se poate ascunde sub un stat gros de grăsime.
Dumitrița, 23 de ani
Bună! Acum câțiva ani am suferit de dezechilibru hormonal. M-am transformat într-un „hipopotam” în doar câteva luni. Nu aveam energie pentru nimic. Groaznic… totul a devenit o problemă. Soțul meu a încetat să se mai uite la mine ca la o femeie. La serviciu nu am făcut față din cauza moleșelii. Energia se irosea și nu am vrut să trăiesc așa. Totul până când am întâlnit-o pe Cornelia. Ea mi-a oferit soluția de a slăbi cu Chocolate Slim și în 4 săptămâni am revenit la forma mea anterioară. Am slăbit 27 kg într-o lună!
Carmen, 31 de ani
Bună! Povestea mea e similară cu ale altor mii de persoane, dar are un final fericit. Mi-am petrecut cei mai buni ani din viață lucrând la cariera mea și m-am căsătorit târziu. Înainte de sarcină aveam 57 kg. Dar după naștere, corpul meu slab a dispărut. Într-o clipită aveam 90 kg. Am auzit deChocolate Slim din întâmplare. O prietenă participa la un studiu cu Cornelia Cosma și mi-a zis despre el. Am comandat băutura de pe site-ul oficial și într-o lună am slăbit 30 kg. Puteam să mănânc orice fără să mă duc la sală.După o săptămână, am revenit la forma anterioară și cântăream 53 kg.Am devenit chiar mai slabă decât înainte de a naște. Și, cel mai important, nu au rămas vergeturi!
Sunt foarte fericită că cercetarea mea nu a fost degeaba. Am făcut ceea ce am vrut și am găsit o metodă pentru a slăbi rapid și sigur, pe care oricine și-o poate permite.
Acum mă tem doar că oamenii de la Alianța Națională a nutriționiștilor vor ajunge aici. Blogul meu poate fi blocat oricând, deoarece aceste persoane simandicoase pierd bani din cauza descoperirii mele. Dacă ai reușit să afli despre acest produs, ești foarte norocos. Deci adevărul e încă disponibil online și oamenii pot lupta cu excesul de greutate cu succes!
09.01.2018
http://www.jointosite2.info/azskouppgb/MC_Dietologi_Chocolateslim2_RO3/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu