..................................................................................................PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI SUNT ILEGALE ȘI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

Totalul afișărilor de pagină

vineri, 25 august 2017

Dieta cu gutui. Slabeste rapid si simplu!


  


Toamna se apropie, iar dieta cu gutui pare o varianta minunata pentru acele femei care vor sa slabeasca rapid si sanatos, macar cateva kilograme.
Poate ca nu stiai, dar gutuia este un fruct satios, care abunda in vitamine, asa ca reprezinta o minunata optiune, pentru dieta.
Beneficiile gutuilor sunt surprinzatoare, acestea continand vitamina A, B si C, precum si calciu, fier, sodiu si magneziu. Au in compozitie antioxidanti si fibre, asa ca mananca din belsug. Si nu sunt perisabile. Daca le vei depozita intr-un loc racoros, le vei putea savura chiar si in noiembrie sau decembrie.
Dieta cu gutui are marele avantajos de a nu te face sa suferi prea tare din cauza…foamei. Asadar, este momentul sa trecem mai departe si sa vedem ce presupune.
Dieta cu gutui, iata cum se tine:
– incepem prin a te informa ca 100 de grame de gutui au doar 63 de calorii. Sa mai spunem ca au in compozitie fibre, care te vor ajuta la detoxifiere? In acest fel, vei impiedica depunerea grasimilor; ideale la micul dejun, le poti manca in combinatie cu cereale
– daca sunt proaspete opteaza pentru un suc de gutui. Apropo, stiai ca contin si vitamina B17, asa ca pot preveni aparitia celulelor canceroase?
– in dieta cu gutui nu ai parte de reguli stricte. Ideea este sa mananci cat mai sanatos, cat mai multe fructe si legume. La pranz opteaza pentru salate, cu gratar slab. La cina, un smoothie din gutui si banane. Cam asa ar trebui sa arate o zi de regim. Mananca cel putin 3 gutui pe zi, pentru rezultate bune. Vei vedea ca poti slabi 4-6 kilograme rapid
Dieta cu gutui, cine ar trebui sa o evite
Asa cum stii, aciditatea provoaca mari probleme, in special celor care au probleme cu stomacul. Acestia ar trebui sa evite dieta cu gutui, nu le va face bine. Din fericire, exista o gramada de alte diete din care pot alege. Daca chiar vor sa consume gutui, acesti oameni trebuie sa le prepare termic inainte. Vestile bune constau in faptul ca gutuile isi pastreaza proprietatile si dupa gatire.
Suferi din pricina unui colon iritabil? Atunci bea sucul a 2-3 gutui, pe parcusul intregii zile. Repta procesul de cateva ori, pentru a vedea rezultate.
Incearca sa introduci aceste fructe in dieta ta. Vei slabi si te vei mentine mai sanatoasa, nu uita sa consumi zilnic fructe si legume din belsug.
https://www.sanatateafemeilor.ro/


Un comentariu:

  1. Bună tuturor, spun acest lucru pentru că nu mai pot să-l păstrez la sine, acum că sunt mai bun și mai puternic, am făcut o operație în India acum două luni după ce un prieten de-al meu ma direcționat la spitalul specializat PYRAMID că cumpără rinichi uman nu l-am crezut până nu i-am contactat pentru a-mi confirma sinele, nici măcar n-am crezut la început, pentru că mi sa spus să mă înregistrez la NKF cu o sumă pe care nici măcar nu am avut-o în acel moment. informații în care să știe cât de gravă sunt. Îmi dau o asigurare că mi-ar plăti 500.000 de dolari, cărora mi-a fost plătită jumătate din bani înainte de a pleca în India pentru operațiunea care este
    suma totală de $ 500,000.00 dolari după ce am plătit comisionul de înregistrare la NKF. Spun asta pentru că vreau toți cei care le doresc cu adevărat să fie donatori de rinichi pentru a le contacta pe e-mail de mai jos. Contactați-le și veți vedea un rezultat bun din ceea ce doriți să știu despre ce vorbesc.

    pyramidmedicalcenter@gmail.com
    WhatsApp + 2349054872932
    CENTRUL MEDICAL PYRAMID

    RăspundețiȘtergere