..................................................................................................PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI SUNT ILEGALE ȘI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

Totalul afișărilor de pagină

marți, 29 august 2017

Am scăpat de varice de dragul nepoților mei!

Cum au apărut varicele în viața mea

Până la 61 de ani aproape că nu am simțit ce vârstă am. Întotdeauna am fost fericită cu traiul meu, în casa mea minunată, cu grădină mare. Nu aveam nevoie de ajutor, deoarece sănătatea îmi permitea să am singură grijă de gospodărie, mai ales că trăiesc singură în această casă. Și atunci vă întrebați la ce îmi folosesc toate astea? Cea mai mare bucurie mi-o producea venirea nepoților și a fiicei mele. Când vin din oraș așa de obosiți, înfometați, chinuiți, îmi place așa de mult să le dau să mănânce murăturile făcute de mine, legumele și fructele crescute pe pământul meu. Și, bineînțeles, să le dau alimente și la pachet, pentru acasă, pentru că acum în magazine se găsesc fructe și legume crescute cu chimicale. Iar ale mele sunt curate, sănătoase.

Și iată, la 61 de ani am început să observ că venele de pe picioare devin mai pronunțate. La început mai puțin, dar cu fiecare lună care trecea nu erau numai vizibile prin piele, cise umflau, astfel încât semănau cu niște furtunuri. În plus, picioarele se umflau, aveam dureri infernale, pe care nu le puteam suporta.

Cum mi-au schimbat viața varicele

Să mai spun oare că munca în grădină devenise imposibilă? Deja nu mai puteam să urc la etajul casei mele, deoarece fiecare pas era un chin.Învingând această durere, m-am străduit să continuu să cultiv pentru nepoții mei roșii, castraveți, mere.
Fata mea mi-a propus să mă mut la oraș, să nu mai muncesc în grădină, dar eu mi-am dorit întotdeauna așa de mult să am grijă de familia mea și-mi părea rău să abandonez totul, era păcat de munca mea în grădină. Am refuzat. Ca rezultat, o parte din recoltă n-a ieșit, o parte a putrezit, pentru că nu am avut putere s-o culeg.
Fata venea în continuare pe la mine, cu nepoții, dar acum îmi propunea să mă internez în spital sau chiar să merg la azilul de bătrâni, unde cineva ar fi putut avea grijă de mine. Cât de mult mă jignea asta! Cât de mult îmi doream să recapăt tot ce aveam înainte, când fiica mea mă privea ca pe o bătrână#neajutorată, inutilă. Așa de mult îmi doream să aibă cineva nevoie de mine, să scap de durerea îngrozitoare și de boala care se agrava.

În căutarea tratamentului pentru varice

Ați putea să vă gândiți că în tot acest an nu am încercat să scap de varice, însă nu este așa. Am căutat informații pe internet, mi-am întrebat prietenii, rudele. Am încercat și leacuri băbești (am făcut tincturi speciale, am pus comprese),am luat pastile, am încercat câteva creme împotriva varicelor, dar totul a fost în zadar, nimic nu a ajutat. Toate aceste remedii nu mi-au alungat durerea, nu au ajutat la îngustarea venelor. Mai rămăsese doar varianta să merg la medic, dar mă temeam, deoarece credeam că mă vor interna în spital. Dar alternative nu mai aveam. De dragul nepoților am plecat la spital.

Ce mi-a spus medicul

M-a uimit, că uitându-se la picioarele mele îngrozitoare, mi-a spus: ”Asta se vindecă într-o săptămână!” Dar eu atâta vreme n-am putut să scap de urâțenia asta! Și iată că mi-a întins un cartonaș pe care era scrisă denumirea cremei de care aveam nevoie, Venum Pro și harta site-ului, unde puteam s-o comand. Mi-a explicat că până și în farmacii se pot găsi produse contrafăcute, însă site-ul producătorului vinde doar produsul original, verificat.
Pe scurt, mi-a povestit că Venum Pro conține doar ingrediente naturale, de aceea se absoarbe foarte ușor în piele, spre deosebire de produsele ce conțin substanțe chimice. Pătrunde în vene și elimină cauza apariției inflamației și îngustează venele, pentru ca acestea să-și recapete starea lor naturală. Mai mult decât atât, este un produs sigur pentru organism, chiar și pentru vârsta mea, datorită compoziției naturale
Așadar, am comandat imediat această cremă, și am simțit efectul de la prima utilizare: răcorește blând pielea, eliminând astfel senzațiile de durere și relaxează. Trebuia să o folosesc dimineața și seara. Am făcut special o fotografie ”înainte” de folosirea cremei, pentru a putea aprecia eficența ei.

Rezultatul

Este pur și simplu o minune! După 10 zile de utilizare a cremei durerea a dispărut de tot! Acum sunt din nou activă, iar grădina și-a recăpătat stăpâna grijulie :)

Sunt din nou bucuroasă să fiu bunica la care copiii și nepoții se uită ca la o persoană egală cu ei, și nu ca la o persoană neajutorată.
Mă ocup din nou cu ceea ce îmi place cel mai mult și mă bucur de cei dragi mie. Apropo, ați observat că venele au dispărut de tot? Acum măcar nu-mi sperii nepoții cu picioarele mele.
Să fiți sănătoși!
Cristina
http://www.pcjoin1c.com/azduedtsed/

Un comentariu:

  1. am citit articolul dvs.,dar nu reiese clar din site-ul dat(este in ruseste)cum se poate comanda...as vrea sa va spun ca E-mailul meu este blocat si nu pot sa-l deschid(deci nu pot raspunde)...daca vreti sa ma ajutati cu adevarat,va las un nr de tel.pe care pot primi un sms cu o adresa,un nr de tel,sau orice alte indrumari,pt a comanda acest Venum pro...va multumesc ff mult pt ajutor si amabilitate...Silvia... nr meu de tel. 0741 424 217...

    RăspundețiȘtergere