..................................................................................................PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI SUNT ILEGALE ȘI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

Totalul afișărilor de pagină

vineri, 2 septembrie 2016

Deocheate.....

   ​

- Scumpo, stii, cand ma barbieresc dimineata, ma simt cu zece ani mai tanar.
- Dar nu ai putea sa ta barbieresti seara?

O pereche sta pe banca in parc 
El : Pot sa-mi incalzesc mainile intre picioarele tale? 
Ea: La urechi nu ti-e frig?

O blonda ii scrie lui Mos Craciun:
"Mosule, te rog sa-mi aduci un vibrator nou  pentru ca cel de anul trecut mi-a ramas mic."

In Ardeal, el si ea in noaptea nuntii:
- Draga mea, vrei mai intai una mica ?
- Tulai, Doamne, ai doua ?!

Intrebare: Cand te uiti cu un singur ochi la soacra ta?
Raspuns: Cand apesi pe tragaci.

Gigel catre mamica: 
-Mamico, ce faci goala pe taticu? 
-Sar pe el ca sa-i desumflu burta. 
-Te obosesti de pomana! In fiecare dimineata, vine vecina, sta in genunchi si i-o umfla la loc!

Intr-o noapte,  sotul isi bate incet sotia pe umar si incepe sa ii mangaie gentil bratul.Dar sotia ii spune
- "Imi pare rau, draga. Am o programare maine la ginecolog."
 Dupa cateva minute, se intoarce din nou si incepe iar sa-i mangaie usor umarul sotiei,si ii sopteste  la ureche:
- "Ai cumva programare si la stomatolog?"

Un barbat statea pe veranda cu sotia sa. La un moment dat, spune: 
"Te iubesc!" 
Sotia raspunde: 
"Vorbesti tu sau berea din tine?" 
Barbatul: 
"Eu vorbesc. Cu berea "

Pe plaja două doamne se uita la un tip tanar: 
- Cum ti se pare acest băiat? 
- Judecând după zgârieturile de pe spate, este foarte bun!

La semafor, 2 smecheri intr-o masina striga dupa o blonda:
- Pisi, pisi...da' ce mananci tu de esti asa frumoasa?
Blonda:
-Banii de la fraieri ca voi

O ardeleanca si o olteanca dupa examenul la fizica!
Olteanca intreaba : Cat fu' T1 la tine?
Cam 2 ore, raspunse ardeleanca....!

Prostia este infinit mai fascinanta decit inteligenta...
Inteligenta are limitele ei, prostia nu.

Bulă merge la un bordel.
- Vreau o fată, dar să ştiţi că eu sunt sadic. Plătesc oricât!
Patroana îl conduce într-o cameră de lux.
- La mine, plata e înainte, zice fata. Am auzit că eşti sadic, aşa că vreau banii înainte. 2000 de euro!
...Scoate Bulă banii şi-i dă fetei.
- Auzi, zice fata, dar cum se manifestă sadismul tău?
- Mai întâi te bat, după care te f*t, după care iar te bat, apoi te f*t din nou.
- Până când? întreabă îngrozită fata.
- Până când îmi dai banii înapoi.

  
- Bulă, ce ai vrea să îţi scrie pe cruce, după ce mori?
- Ceva simplu şi concis.
- Ca de exemplu?
- Vin imediat!

- Marie, sa stii ca eu niciodata n-am sa te pot iubi pe cat meriti.
- Pai mai Ioane, atunci de ce nu-l aduci si pe Gheorghe?

- Doriti sa vedeti zambetul enigmatic al Monei Lisa, fara sa vizitati Louvre-ul? 
- ...?!
- Intrebati-va sotia, pe ce v-a cheltuit salariul...

Lucrare scrisa intr-o clasa de fete, cu subiectul:
Abordati intr-o maniera concisa, urmatoarele trei teme:
1) Religie.
2) Sexualitate.
3) Mister.
Urmatoarea lucrare a obtinut nota maxima, 10 cu felicitari:
- Dumnezeule! Sunt insarcinata! Cu cine?

O familie tanara traia intr-o garsoniera. Înainte de a face sex, soţul a decis să verifice dacă fiul său doarme:
- Fiule, adu-mi te rog un pahar cu apa .
Liniste .
Soţia spune:
- A adormit.
După sex stateau intinsi in pat şi discutau. Deodata o voce din întuneric:
- Şi cat mai stau aici cu paharul in mana?

Doi tipi discută:
- Stii care-i deosebirea dintre nenorocire si catastrofa?
- Da' ce, nu-i acelasi lucru?
- A, nu! Dumneata te uiti la tv? Stii candelabrul ala urias de cristal din Camera Deputatilor? Daca asta ar cadea pe politicieni, ar fi o catastrofa, nu?
- Da, si?
 - Nenorocirea e ca nu cade...

De ani de zile, femeile isi doresc egalitate intre sexe, dar, din pacate, nu toti barbatii au sexul la fel de mare.

- Ai urla dacă ţi-aş da acum chiloţii jos şi am face sex?
- Vai, aşa ceva n-am mai făcut!
- N-ai mai făcut sex?
- Nu!N-am mai urlat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu