Cităm din declaraţia pe proprie răspundere a lui John Lear:
„Niciun Boeing 767 nu a lovit turnurile gemene, aşa cum au susţinut în mod fraudulos în declaraţiile oficiale guvernul, mass-media, NIST (National Institute of Science and Technology – Institutul Naţional de Ştiinţă şi Tehnologie) şi experţii în domeniul construcţiilor.”
„Astfel
de accidente nu au avut loc deoarece sunt fizic imposibile așa cum au
fost descrise, din următoarele motive: în cazul zborului UA175 care ar
fi lovit turnul de sud, un Boeing 767 real ar fi început să se
telescopeze în momentul în care botul avionului ar fi lovit structura
masivă din coloane de oţel cu diametrul de 14 inch (aproximativ 35,5 cm)
la bază şi vârf şi de 39 de inch (aproximativ 99cm) în partea de
mijloc.”
„Coada orizontală şi cea
verticală s-ar fi separat instantaneu de avion, ar fi lovit coloanele
de oţel şi ar fi căzut la sol. Aceste resturi nu au fost găsite.”
„Motoarele,
la impactul cu coloanele de oţel, şi-ar fi menţinut forma generală şi
fie ar fi căzut la sol, fie ar fi fost găsite printre ruinele clădirii
prăbușite.”
„Bucata
de fuzelaj extern cu trei sau patru hublouri găsită printre dărâmături
este incompatibilă cu un avion care ar fi lovit coloane din oţel de 14
inch (35,5 cm), la o viteză de peste 500 mph (870km/h), aşa cum susţin
autorităţile şi mass-media. În urma unui asemenea impact fuzelajul
avionului «s-ar fi făcut armonică».”
„Nicio
parte semnificativă a Boeingului 767 sau a motorului nu ar fi putut
străpunge structura solidă, cu coloanele groase de oţel a turnului, fără
ca bucăţi din ea să nu fie găsite la sol.”
„Resturile
rămase în urma coliziunii ar fi trebuit să conţină secţiuni masive ale
Boeing-ului 767, inclusiv miezurile celor trei de motoare, având fiecare
o greutate de aproximativ patru tone, care nu ar fi avut cum (şi de ce,
n.r.) să fie ascunse sau «să se piardă». Cu toate acestea, nu există
nicio «urmă-probă» din aceste componente structurale masive ale
niciunuia din cele două Boeing 767 la WTC. Dispariţia completă a celor
două avioane Boeing 767 este imposibilă.”
„Presupusa
coborâre a avioului în New York, cu o viteză foarte mare, pe o linie
relativ dreaptă, de către un pilot novice este puţin probabilă din cauza
dificultăţii extreme de a controla poziţia, rata de coborâre şi viteza
de coborâre în parametrii de zbor «controlat».”
„Este
nevoie de un pilot cu înaltă calificare pentru a interpreta EFIS
(displayurile electronice de zbor) şi de a folosi comenzile, inclusiv
eleroanele, cârma, elevatoarele, spoilerele şi drosselii, cu care
piloţii hijacker, neinstruiţi, nu aveau cum să fie familiarizaţi, astfel
încât să iniţieze, să menţină şi să controleze o asemenea coborâre.”
Declaraţia
pe propria răspundere din care v-am oferit citatele de mai sus a fost
dată pe 28 ianuarie 2014, în cadrul unui proces deschis de către Morgan
Reynolds la Tribunalul Districtual SUA al Districtului de Sud, New York.
În
martie 2007, Reynolds, fost economist-şef în administraţia George W.
Bush a depus o cerere de corectare la Institutul Naţional de Ştiinţă şi
Tehnologie din SUA, invocând convingerea sa, susţinută de dovezi
concludente, că turnurile WTC nu au fost lovite de avioane.
Deşi Mişcarea Adevărul despre 9/11 a respins iniţial teoria „Nu au existat avioane”
ca fiind prea bizară, după o analiză ştiinţifică şi raţională, aceasta a
devenit o explicaţie larg acceptată, datorită probelor colectate.
Spre
deosebire de orice altă formă de declaraţii, o declaraţie pe propria
răspundere devine adevăr de drept, în cazul în care aceasta nu este
infirmată. În acest caz, guvernul american va fi obligat să admită că
varianta oficială dată de Comisia 9/11 este greşită.
Comisia
de investigare a atacului asupra turnurilor WTC nu a luat probe de la
experţi în zbor sau piloţi, atunci când a efectuat cercetările în
2002-2004.
Ideea vehiculată recent în ceea ce
priveşte prăbuşirea turnurilor gemene este că s-a folosit tehnologie
holografică pentru a induce imaginea, prezentată şi pe posturile de
televiziune, a două avioane care au intrat cu viteză în cele două
turnuri, dar acestea au fost lovite şi distruse cu o armă
electromagnetică, scalară, cu impuls sau de alt gen, necunoscută nouă.
Citiţi şi: 11 septembrie 2001 - o operaţiune sub acoperire a serviciilor secrete Marea și cumplita înşelătorie a aşa-ziselor atentate teroriste din 11 septembrie 2001
SURSE:
yogaesoteric din 26 martie 2015 și
http://burebista2012.blogspot.ro/2014/05/un-fost-pilot-cia-depune-marturie-ca.html
yogaesoteric din 26 martie 2015 și
http://burebista2012.blogspot.ro/2014/05/un-fost-pilot-cia-depune-marturie-ca.html
Articolul a fost copiat in mare parte din articolul original de pe blogul meu http://burebista2012.blogspot.ro/2014/05/un-fost-pilot-cia-depune-marturie-ca.html . Eu am indicat sursele din care m-am inspirat in acest caz si o fac intotdeauna cand preiau informatii. Dar nu-i nicio problema, suntem cu totii in slujba adevarului si a trezirii celor inca adormiti.
RăspundețiȘtergereSi eu preiau articole de pe yogaesoteric, dar indic intotdeauna sursa !
Numai bine..
Pentru mine, sursa - de unde am preluat integral articolul - a fost yogaesoteric, din 26 mart. 2015, așa cum am menționat la subsol. Aceasta era singura mea obligație. Deontologic vorbind, observația trebuia îndreptată nu către mine....Oricum, am adăugat și adresa indicată de dv. Important este să existe cât mai mulți oameni care să se pună în slujba celor care au nevoie de informație. În rest...sunt mici tresăriri de orgolii. Salutări C.M.
Ștergereprima aparitie la rampa with project camelot: https://www.youtube.com/watch?v=pj-HzHi3dF0 MJ12 John Lear
Ștergere