..................................................................................................PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI SUNT ILEGALE ȘI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 31 decembrie 2014

Planuri astrale în flăcări!


(31 dec. 2014; channeler: Anarchistbanjo)
Traducere Const. Mihăilescu

În această dimineață, am simțit ca și cum o bombă incendiară ar fi venit din planurile astrale. Era multă distrugere și incendii erau peste tot. Interesant lucru era că pentru mine ceea ce se întâmpla nu era un lucru rău! Simțeam că rău era pentru acele creaturi astrale care nu erau echilibrate și nu erau compatibile cu noul cristalin, 10D, hologramă ce luase foc și se au-distrugea.
Gândirea veche de eoni și activitatea învechită nu vor mai fi susținute și tolerate și dacă în noile planuri astrale oamenii vor continua să gândească și să acționeze după vechile tipare se vor auto-distruge. Acesta este mesajul puternic pe care l-am recepționat foarte clar. Nu se va mai putea continua cu vechile metode, cu aceeași paradigmă.
 Am simțit un sentiment de libertate, pace și eliberare de restricții și mă simțeam capabil să țin sub control zonele care ardeau. Acestea păreau a nu fi creațiile mele astrale, ci ale dușmanilor mei, cei care nu sunt compatibili cu modalitățile noilor elfi, Gaiei și Magiei Noului Pământ. A urmat o serie de cel puțin trei apariții cu noi formațiuni astrale care s-au manifestat fără restricțiile anterioare. 
Activitatea astrală de noaptea trecută și din această dimineață este prima dovadă tangibilă că lucrurile s-au schimbat.
Mai mult, ne putem aștepta ca aceste modificări să se manifeste destul de curând și în plan fizic, dacă nu cumva ele deja au început. Planurile astrale sunt în curs de drastică reorganizare și reorientare.
In primele luni ale noului an se vor produce manifestări globale în natură iar mai târziu și treptat va avea loc o trecere filtrată și în viața obișnuită, în această primăvară.

Dacă și voi (sau unii dintre voi) veți fi experimentat o noapte sălbatică și nebună în plan astral (așa cum am petrecut eu), când ați simțit teamă și pierdere de putere dar și bucurie și un sentiment de împuternicire pe care l-ați recepționat în valuri, care se manifestau puternic și sălbatic, este semn că schimbarea a început deja.

Sursa: lightworkers.org

2 comentarii: