..................................................................................................PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI SUNT ILEGALE ȘI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

Totalul afișărilor de pagină

duminică, 15 septembrie 2013

Schimb de gânduri cu Mer-Nun, de pe Venus și Rakozz, din Alfa- Centauri.



(4 sept. 2013; channeler Konstantinos)


Mer-Nun

Vă salut dragi prieteni și părtași în călătorie, în această mare cartea a vieții. Așa cum ai recepționt la primul nostru contact, când te-ai întâlnit cu spectrul meu vibrațional, numele meu
este Mer-Nun, și exist la un foarte înalt nivel vibrațional, pe planeta pe care voi o cunoașteți sub denumirea de Venus.

Eu sunt ceea ce voi ați numi, ucenic, deși vârsta mea, conform măsurării timpului pe Pământ, a trecut de mult de perioada adolescenței. În această legătură energetică la distanță, îmi manifest disponibilitatea să vă impărtășesc unele dintre gândurile mele. 
După acet mesaj voi reveni în clasă, pe nava noastră cosmică de cercetare, acolo unde ni se predau diferite noțiuni legate de funcționarea navei și natura locurilor prin care trecem. Învățăm tot ceea ce este necesar pentru a ne cunoaște perfect nava, comenzile necesare diverselor activități dar și modul în care putem colabora și conduce mental nava care ne  poartă în multe locuri de interes din galaxie.
Mai târziu, îmi propun cum să-mi coordonez la maxim corpul meu cu mintea și apoi, cum să combin aceste două aspecte cu Mintea Universală. Este vorba despre o probă care privește realizarea de sine, dincolo de forma fizică, prin activități permanente în simbioză cu comunitatea.
Dar, iertați-mi divagația care s-a extins mai mult decât era necesar.
Judecând după rezultatele încercarii mele actuale de comunicare telepatica cu tine, dragă prietene, se pare de când mi sa permis să continui pe această cale am obținut un plus în evoluția mea personală, precum și a ta (poate și a altora).
Formula vieții pe Venus, de la prima sa apariție, este conținută în amintirile celulare ale planetei pe care trăiți în prezent. Aceasta deoarece Forța Care ne-a dat Viață (Creatorul) a transferat precis formulele de viață de pe planeta mea pe planeta voastră. Din acești embrioni, aceste semințe, luate de pe Venus și transplantate pe Pământ, s-a creat o civilizație nouă pe Pământ, experimentul fiind unul dintre cele mai reușite din univers. Într-adevăr, Vrenusienii și cei din Pleiade, în mai multe etape și pe diferite niveluri, stau la originea vieții pe Pământ. Dar ei nu sunt singurii. Au fost mai mulți decât sunteți voi dispuși să acceptați. Acesta este motivul pentru care susținem că noi toți suntem o mare familie.
Ceea ce am înțeles eu de la prima mea existență pe Venus a fost aceasta: chiar și la cele mai înalte niveluri ale existenței, există o puternică dorință de a experimenta care te ajută să-ți îmbogățești cunoașterea și asta face ca viață să fie o continuă aventură de explorare a universului și de auto-descoperire. Chiar dacă cineva ar veni cu întreaga cunoaștere, tot ar mai exista asecte pe care nu le-a experimentat. De fapt, nici nu se poate pune problema unei cunoașteri procentuale dintr-un întreg, din moment ce cunoașterea este infinită.
Care ar fi cel mai potrivit răspuns la întrebarea "Știți totul?" ... "Da și nu", ar putea fi răspunsul. ”Da", deoarece Sinele Adevărat există dincolo de forme și știe într-adevăr totul, căci el se trage din Sursa Primordială. "Nu", deoarece partea conștientă a personalității individuale a formei, încă are infint de multe de descoperit prin experiență, adică inconștientul va fi totdeauna o Sursă nesecată de descoperiri și cunoaștere pentru partea conștientă a ființei. Acest proces de descoperire se face prin experimentare. Dar, din nou, Infinitul este infinit și ceea ce am spus, nu este nimic mai mult decât o simplă reflectare a naturii neconcepută de Tatăl/ Mama a toată Creația .
Dar acum am te las, dragă prietene, căci observ cum se apropie unul dintre profesorii mei, pe care l-ai întânlit deja până acum. El intenționează să continuie discuția cu tine, chiar acum. Îți doresc, ție și cititorilor tăi, numai vremuri bune și pline de satisfacții. Mulțumesc și profesorilor mei care mi-au facilitat acest contact cu tine. Doresc pentru noi toți să vină momentul în care relitatea existenței noastre să fie recunoscută și să ne dorim relații bazate pe principiile iubirii și fraternității universale.
Rămâi cu bine.
Rakozz
Primește salutul mei, dragă channeler pământean. Eu sunt Rakozz și mă prezint în această formă bio-neurologică de structura moleculară tip E și vibrație energetică, 5.3. Eu
provin dintr-o lume care, în limba poporului meu se numește "Nidunt" și ea se regăsește în univers în locația pe care voi o numiți Alfa Centauri.
Îndeletnicirea mea este de profesor și ghid în echipajele armadei lui Kenan, un lider Lyran foarte apreciat în flotele intergalactice. Desigur, el nu este singurul. Știți deja despre Ashtar și Hristos Iisus, de la care noi primim aprobările finale.

 

Evenimentele din lumea voastră urmează în prezent o direcție care s-a dovedit, cu trecerea timpului, a fi de succes, necesară, judicios aleasă și foarte păromițătoare, în ceea ce privește ascensiunea speciei umane de pe Gaia într-o dimensiune cu vibrații mai înalte.  
Cel de al treilea mileniu va fi pentru voi un punct de înalte transformări și prefaceri, care vor debuta chiar înainte de trecerea acestui prag temporal. Vor avea loc multe schimbări importante și manifestări de evenimente mult așteptate. Desigur, pentru voi, acestea par a fi fără sens și nepalpabile, dar, din poziția pe care o deținem noi, vă putem garanta că lucrurile înaintează iar câmpul vibrațional crește permanent, atât în ceea ce privește mediul înconjurător (corpul planetei) cât și corpul vostru total. Garanția faptului că așa se petrec lucrurile v-o poate da Ashtar, Athena și Hristos Iisus, care permanent, și de multă vreme, lucrează pentru evoluția planetei voastre
Programul înălțării voastre nu este încheiat dar derularea lui este continuă, în funcție de modul în care se obține creșterea conștiinței societății umane.

Analiza și simțirea în același timp, atestă faptul că voi v-ați îndepărtat de dimensiunea bipolarității și vă plasați din ce în ce mai bine la centru. Aceasta este dovada faptului că civilizația și sistemul vostru planetar nu vor mai reveni în dualitate. Perspectiva noastră ne permite să afirmăm că lucrurile au fost tranșate și că nu mai există, la nivel general, ambiguitate sau posibilitatea revenirii.


Știința voastră se va apropia tot mai mult de granița spiritualității și din ce în ce mai frecvent ele își vor da mâna pe tărâmul cunoașterii și asigurării unor realizări cu mare impact asupra umanității. Altă istorie urmează să scrieți voi în viitor. Ideile creatoare care se vor naște în mintea oamenilor nu vor mai avea nimic de-a face cu egoismul, competiția, separarea și ura.

Sunt destui cei care înțeleg corect ceea ce doresc să spun prin această afirmație.

Dragul meu, trebuie să plec acum, căci mă așteaptă cursanții.

A fost plăcerea mea de a împărtăși telepatic unele din gândurile mele cu tine, și, prin tine, cu cei care te citesc.

Vă doresc toată puterea și curajul de a înfăptui ceea ce ați început și să nu uitați că în această mare acțiune nu sunteți singuri.  
SURSA: http://awakeningtothedivine.wordpress.com/ and http://konstantinoslightwork.wordpress.com/
(C.M.).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu