..................................................................................................PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI SUNT ILEGALE ȘI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

Totalul afișărilor de pagină

duminică, 8 septembrie 2013

Facem ceea ce ne-a mai rămas: haz de necaz.



Medicul se plimbă cu soția pe o alee, în parc. La un moment dat, o tânără, cam sumar îmbracată, il saluta pe medic, toata numai zambet, privindu-l oarecum insinuant. Sotia, contrariata, il intreaba:
        - De unde o cunosti pe domnisoara?!
        - Ei, de unde o cunosc; am cunoscut-o din motive profesionale.
Sotia se gandeste putin, apoi intreaba din nou:
        - Te referi la profesia ta sau a ei?

Bulă se duce la doctor si se plânge:
        - Doctore, sunt homosexual!
        - Vai de mine... și eu nici macar nu m-am pieptanat!

- Draga, ginecologul meu ma cunoaște mai bine decat tine.
- Normal , pentru ca eu sunt un simplu utilizator, or el este administrator de retea.

O familie a gasit in cutia poștala doua bilete la concert si o scrisoare: "Ghici de la cine?"
Intorcandu-se tarziu de la concert, isi gasesc apartamentul gol, iar pe masa un bilet: "Ei, ati ghicit?"

Ce fac doi politist intr-un dulap?
Echipa mobila...

Surub draguț dorește să facă cunoștință cu o piuliță. Sau cu mai multe, lungimea permite...

Sotul se cearta cu soția:
        - Vorbesti ca o idioată!
        - Vorbesc, ca sa fie pe ințelesul tau!

- Mă, tu stii ce-i un stilist?
- Da, un moldovean care ține cu "Steaua".

- Ce mai faci, draga?
- Sunt suparata! Soțul meu m-a ofensat grav!...
- Cum asa?
- L-am rugat sa-mi dea 1000 RON, ca sa ma duc la un cabinet de infrumusetare, iar el s-a uitat la mine si mi-a dat 2000!

- Domnișoară, va privesc si n-am cuvinte...
- Dar bani ai?

- Dragule, ce ai facut tu ca sa meriti o soție ca mine?
- Nu stiu, dar promit sa nu mai fac!

Un tip jefuieşte o bancă, ascunde banii, dar în cele din urmă este prins. Adus în faţa judecătorului, acesta îi spune:
       - Dom'le, dacă dai banii înapoi îţi voi micşora pedeapsa!
       - Auzi dom'le, dacă voiam să dau banii înapoi, făceam un împrumut!

Fata:  - M-am indragostit de vecinul nostru si voi fugi cu el.
Tatal: - Foarte bine, n-ai sa vezi nimic de la mine, nu voi mai    
           investi timp si bani in tine.
Fata: - Tată, eu citeam scrisoarea lasată de mama!


- Vecine, am o mare durere! Mi-a fugit căţelul de acasă!
- Ciudat, când ţi-a plecat soţia, nu ţi-ai făcut atâtea griji.
- Bineînţeles, soţia mea nu avea trei medalii de la expoziţii internaţionale!

O doamnă intră într-un magazin de arme.
       - Daţi-mi vă rog un Beretta, calibrul 45.
Vânzătorul:
     - Pentru apărare?
     - Nu, pentru apărare mi-am angajat un avocat!

Un oltean si un ardelean erau intr-un tren.
Olteanul: M-a facut muica oltean, măăă!
Ardeleanul: No, iart-o!

Sotul isi asteapta sotia langa un salon de infrumusetare. Aceasta iese si intreaba cochet:
     - Ei, ce spui?
Sotul, privind-o, ii raspunde:
     - Macar ai incercat!

Un client intră furios în magazinul unui comerciant de câini:
      - Boxerului, pe care mi l-ai vândut acum o lună, i-ai prezis 14 ani de viaţă.
     - Da, si?.
     - Află că, a murit ieri.
     - Atunci înseamnă că, ieri a implinit 14 ani.

O voce disperata la telefon, la ora cinci dimineata:
     - Alo, Salvarea?
     - Da.
     - Veniti repede, caci in curte e un nebun care suna goarna si ne aduce la disperare pe toti.
     - Imediat, dati-ne adresa!
     - UM 07177.

 - De ce fotbalul feminin e atat de slab dezvoltat?
 - E greu să gasesti 11 femei care sa accepte sa se imbrace la fel.

O pereche proaspat casatorită ieșa din biserica. Doi băieței stateau si se uitau la miri. Unul il intreaba pe celalalt:
     - Vrei sa ii sperii?
     - Da.
Acesta se duce spre mire si striga:
- Tatăăăă!!!
 
- Vă atragem atentia ca salariul dumneavoastra este confidential.
- Nu va faceti griji, si mie mi-e rusine să spun cu cat ma platiti.

- Cu ce se ocupa sotia ta?
- E programatoare!
- Interesant.
- Da. Scorpia nu pleaca niciodata de-acasa, fără sa-mi faca programul zilnic!.

Sotia se întoarce de la shopping si-i spune sotului:
     - Am pentru tine doua vesti. Cea proasta: am cheltuit toti banii.
       Cea buna: te iubesc asa sarac, cum esti!


Un politist opreste in trafic o masina care mergea in zig-zag si-l intreaba pe conducatorul auto, pregatindu-se sa scrie procesul verbal:
      - Ce-ati baut ?
      - Trece acolo 4 beri, că sigur nu stii cum se scrie "Sauvignon Blanc".

Cei care spun că, noaptea nu se mănâncă, să-mi explice, de ce a fost inventat becul din frigider?
(C.M.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu