..................................................................................................PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI SUNT ILEGALE ȘI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

Totalul afișărilor de pagină

luni, 20 mai 2013

O experiență terifiantă și salvarea mea de către AA Mihail



(19 mai 2013; channeler Konstantinos) 
        
Astăzi (19 mai 2013), am avut o foarte intensă și înfricoșătoare experiență exact în momentul când mă
Konstantinos
trezeam dintr-un vis terifiant.
Această experiență a durat aproximativ 4-5 minute. Îmi amintesc că, aflându-mă încă întins pe pat, am deschis ochii, aproape complet treaz, când, deodată, om văzut o figură a ceea ce părea a fi un bărbat. Stătea în picioare lângă pat și mă privea de sus. Inițial l-am considerat un bărbat care purta părul lung și barbă, ambele de culoare neagră. Când unghiul din care-l observam s-a schimbat și era mai bine luminat, fizionomia i s-a modificat astfel: părul devenise mai lucios, chiar strălucitor, iar culoarea nu mai era neagră ci maro-roșcat. Culoarea ochilor era un amestec de maro cu portocaliu și galben. Oricum, nu-i puteai privi fără să-ți provoace o stare de neliniște, chiar de panică. Pielea părea acum de culoare albă, cu accente de portocaliu în unele zone. De altfel alătur acestui articol și schița de portret pe care i-am făcut-o.

           Imi amintesc ca am fost atât de surprins și speriat, neînțelegând cum a putut pătrunde acea ființă până în camera mea, fără ca cineva din locuință să-l observe. I-am pus telepatic mai multe întrebări de genul: "De ce ești aici? Ce vrei? Ce ai de gând faci cu mine? ", etc. El a auzit gândurile mele și mi-a răspuns în limba greacă : "Nu poți face nimic ca să mă oprești. Timpul tău a sosit". În acel moment, și-a deschis larg ochii, s-a apropiat mai mult de mine și a întins mâinile ca să mă sugrume.

În acea clipă mi-am amintit fulgerător că în seara precedentă, înainte de culcare, nu mi-am creat obișnuitul scut energetic de protecție în jurul corpului. (Fusesem prea obosit din cauza activităților de peste zi și am uitat să mă protejez, așa cum fac de fiecare dată, înainte de culcare). Părea că regretele mele tardive nu mă vor mai ajuta la nimic.

Atacatorul
Când intrusul și-a pus mâinile lui mari în jurul gâtului meu, din mintea mi-a a țâșnit o chemare disperată :"Mihail! Mihail!” (Chemasem astfel în ajutor pe Arhanghelul Mihail, pe care l-am invocat în mai multe situații din viața mea, cerându-i sprijinul).
 Instantaneu, am simțit o energie care vine din dreapta mea, iar atentatorul a fost împins așa de tare, de parcă ar fi fost lovit de o mașină în viteză. Efectul a fost că intrusul a fost izbit brutal de peretele din stânga patului. În momentul impactului cu zidul, individul pur și simplu s-a pulverizat, în locul lui apărând o dâră de fum. Am sărit în picioare, complet trezit de situație. Mi-au trebuit 20 de minute să mă conving să părăsesc patul. Priveam cu frică în toate direcțiile din cameră, de teamă ca individul să nu reapară cumva.
Cu cel de al treilea ochi (pe care eu îl am activat) am putut observa energia care mă salvase. Ea nu avea o formă clară, se parea a fi o ceață în care se regăsea culoarea cyan și câteva segmente de culoare albastru deschis și auriu.

Mental, m-am adresat cu teamă salvatorului meu: ” Îți mulțumesc, Arhanghele Mihail, pentru ajutorul pe care mi l-ai acordat și te rog să mă protejezi în continuare de orice energie malefică!  Te rog, prietene, nu mă părăsi!” 
Telepatic am primit următorul răspuns: " Eu sunt mereu cu tine așa cum sunt disponibil pentru toți care au nevoie și-mi cer ajutorul. Cel care te-a atacat nu te mai poate răni. Ceea ce ai văzut era o entitate din tărâmurile astrale inferioare care au considerat oportun să te atace pentru a se hrăni cu energia fricii tale, în momentul în care tu te aflai la granița dintre vis și realitatea fizică. Fii liniștit și nu-ți face griji!” După câteva minute, m-am simțit mai bine și m-am decis să mai dorm un timp.

         Prin acest mesaj doresc să îmi exprim încă o dată profunda mea iubire și recunoștință pentru Arhanghelul Mihail și pentru toate ființele Luminii sau care servesc Lumina. 
         A fost o dovadă în plus că noi nu suntem singuri, nu suntem abadonați forțelor răului și că, cu credință și iubire, putem apela oricând în caz de nevoie la Forțele Divine.

Ne stau la dispoziție energiile Iubirii și Luminii pe care ar trebui să le folosim tot mai mult în tot ceea ce facem, indiferent unde ne-am afla și dacă suntem în corp fizic sau spiritual. În marea lui iubire, Arhanghelul Mihail ne veghează și ne apără de forțele și energiile malefice; totul este ca gândurile noastre să se îndrepte către el sau către ceilalți slujitori ai lui Dumnezeu -Tatăl.

Multă dragoste și multe binecuvântări pentru toți!

Konstantinos



SURSA:  http://awakeningtothedivine.wordpress.com .

(C.M.)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu