..................................................................................................PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI SUNT ILEGALE ȘI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

Totalul afișărilor de pagină

duminică, 20 ianuarie 2013

Ultimele noutăți de la channeler-ul Konstantinos.



14 ian.2013..

Konstantinos
Bună ziua, dragi prieteni și cititori. A trecut ceva timp de când nu am mai postat nimic despre mesajele și imaginile pe care eu le primesc. Adevărul este că, în această perioadă, eu trec prin propriul meu proces de ascensionare, care-mi oferă o multitudine de aspecte și de experiențe.

Am luat decizia de a nu mai posta ceva dintre aceste mesaje până când nu mi se va da un semn/semnal că o pot face, ceea ce mi se întâmplă, de obicei, prin vis. Ei bine, acest vis a venit astăzi, pe 14 ianuarie 2013. În vis am văzut un manechin din lemn a cărui pezență mi-a atras atenția. După un timp, manechinul a început să se anime, iar aspectul său s-a transformat ușor din manechin într-un copil. Fizionomia aducea cu cea a unei combinații între un Reticulian Zeta și un ET Spielberg.

Copilul a început să-mi zâmbească, timp în care culoarea pielii sale a trecut de la gri, la albastru și, în final, portocaliu. Îmi amintescam zis: "bine, există o varietate în familii Reticulian, ființele de acolo, au structuri diferite, culori și fețe care nu sunt exact identice”. Ființa-copil a clipit din ochi și mi-a zîmbit, confirmându-mi telepatic ceea ce spusesem cu câteva clipe mai devreme.

Îmi amintesc bine că, în urmă cu cca două săptămâni, am avut o serie de vise despre oameni din copilăria mea, profesori, studenți și de la Universitate.

În alt vis am avut de-a face cu bătăuși care obișnuiau să mă agaseze, dar pe care i-am iertat și acest sentiment m-a făcut ca în ziua următoare să mă simt minunat.

În ultimele trei săptămâni, sau cam așa ceva, am continuat, de asemenea,primesc semne și mesaje, prin intermediul unor ființe ale altor civilizații, din diverse dimensiuni, maeștri, ghizi care au trăit cândva pe planetă și care au trecut la nivelul următor, după moartea fizică, simboluri etc, așa cum arată exemplele următoare:
Din cauza multitudinii de imagini și date, am hotărât să împart aceste informații în trei categorii: ființe din civilizățiile altor lumi, ființe care au trăit cândva pe Pământ și o categorie cu simboluri. Adresele de accesare sunt cele de mai jos..
1) http://awakeningtothedivine.wordpress.com/channeled-depictions-of-extra-terrestrialsdimensionalsmastersguidesdeceased-beings-and-symbols/etds-angels-guids-spaceships-places/ 
2) http://awakeningtothedivine.wordpress.com/channeled-depictions-of-extra-terrestrialsdimensionalsmastersguidesdeceased-beings-and-symbols/deceased-beings-like-peopleanimals-etc/,
3) http://awakeningtothedivine.wordpress.com/channeled-depictions-of-extra-terrestrialsdimensionalsmastersguidesdeceased-beings-and-symbols/symbols/
În plus, programul de la Universitate îmi ia destul timp, și toate astea, se pare, nu-mi mai asigură suficient echilibru și energie, pentru a putea continua o activitate de channeling susținută și eficientă. Intuiesc că, cel puțin pentru o perioadă, nu mai trebuie să-mi consum energia pentru primirea mesajelor.
Sper că această situație este pasageră și că voi putea cât de curând să-mi reiau acest tip de activitate. Sper, de asemenea, că ceea ce am postat până acum a fost și va mai fi de folos oamenilor interesați de evoluția lor. 
Propria-mi experiență, mi-a arătat că asemenea mesaje ne fac mai toleranți, mai buni, mai iubitori, adică ne fac să evoluăm mai repede.  Presupun că aceasta au constatat și cititorii mei și ai altor channeleri.

Împreună cu tatăl meu suntem ”prinși” și într-o acțiune de ajutorare a copiilor defavorizați din Grecia, în care încercăm să cooptăm cât mai mulți voluntari. Acțiunii pe care am inițiat-o i-am dat denumirea de "Zâmbetul Copilului". Cei care aveți asemenea preocupări, cunoașteți cât de mari și înălțătoare sunt asemenea preocupări, când, prin munca ta faci un copil să zâmbească și să fie fericit.
Încercați și voi, cei care nu ați făcut-o până acum. În fiecare țară există, din păcate, copii sărmani, flămânzi, bolnavi, părăsiți sau abuzați.

Îmi place să ofer ajutor în orice fel pot s-o fac și, atunci când se întâmplă, știu că am pus o pietricică la crearea unei lumi mai drepte, mai bune, mai fericite. 
Știu că prin aceasta ajut la dărâmarea zidurilor separării între oameni, între ființele acestui pământ și acestui univers. Nu există un sentiment mai curat, mai înălțător decât cel pe care ți-l produce zâmbetul unui copil care, poate, râde pentru prima oară.
Faptele noastre mari sau mici sunt cele care clădesc Noua Lume. Eu cred că nu avem dreptul să stăm pe margine, așteptând ca alții să ne clădească această lume.

Faceți în fiecare zi măcar o faptă bună și implicați-vă, căci este mult de lucru în ograda noastră!

Konstantinos.

SURSA: http://awakeningtothedivine.wordpress.com

(C.M.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu