Publicat 13 noiembrie 2020
Traducere Const. Mihăilescu
Anéeka: În
Taygeta încercăm să rezolvăm problemele
matematice folosind tonuri muzicale imaginate în minte sau invers.
De exemplu, frecvența țintă a unei nave spațiale este
reprezentată de un număr matematic, dar poate fi și este adesea
stocată ca o serie de tonuri muzicale. Adică coordonatele Pământului
sau ale oricărui alt corp pot fi reprezentate printr-o melodie, nu prin
numere seci.
(Se
prezintă un clip din filmul „Întâlniri apropiate ale celui de-al
treilea fel — Tonuri”)
Aceasta
este gândire holografică. O conversație. O direcție energetică
folosind frecvențe și matematica perfectă între fiecare ton și
notă. Relație perfectă. Cânți o melodie și nava știe unde se află și spre ce se îndreaptă.
După cum se spune, aceasta este conversație care folosește
doar frecvențe, note muzicale. Se spune că limbajul universal este
matematica, dar nu este chiar așa. Lipsesc lucruri. Matematică în
bază 12 s-ar apropia cel mai mult, dar tonurile și notele muzicale
redau cel mai bine și într-un mod mai plăcut un plan de
deplasare.
Dacă melodia este frumoasă și perfectă și are o exprimare armonică între note, matematica care o guvernează este
corectă. În caz contrar, un dezacord, o stridență, indică o
eroare.
Dacă notele disonante, nu sunt de acord între ele, ceea ce în
muzică se numește cacofonie, atunci există o eroare în formulă. Noi utilizăm melodia pentru a ne corecta erorile mai ales când ne aflăm într-o
deplasare spațială, de exemplu. Exprimată prin muzică, matematica
devine plăcută și mai ușor de înțeles.
Practic, matematica
este muzică iar muzica este matematică, și această relație
schimbă totul.
De exemplu, o simfonie Warner poate fi scrisă cu
note sau poate fi reprezentată printr-o serie de formule matematice
cu o anumită înălțime, anumite frecvențe relaționate între ele.
Scrierea unei simfonii prin exprimare matematică, care
reprezintă frecvențe, este mai precisă și mai exactă.
De altfel,
așa se scrie muzica în Taygeta. Folosind matematica în muzică
poți merge la infinit cu reprezentarea de sunete și frecvențe din
ce în ce mai subtile și mai precise.
De exemplu, luați-l pe
Mozart, pun pariu că dacă el ar asculta cum este interpretată
astăzi muzica lui, ar fi dezamăgit și ar spune că nu, cei de după
el i-au schilodit opera. Dacă muzica lui ar fi fost imortalizată
prin scriere matematică, nimic nu s-ar fi pierdut.
Pământean:
Este adevărat că o mare parte din muzica noastră a fost modificată
ca frecvență? Această deplasare s-a accentuat mai cu seamă în
ultimii ani.
Anéeka:
Da, și
asta e o altă problemă. Modificare prin disonanță. De ce? Pentru
a se modifica substanța și calitatea emoțiilor. Pentru ca emoțiile
să fie deturnate de la valoarea lor originală. Cei interesați au
încercat mereu, și în bună parte au reușit, să modifice, de
fapt să altereze, calitatea emoțiilor prin interferarea în
conținut a unor vibrații care rup sau diminuează emoția. La
aceasta a contribuit și vaccinul. Frecvența inițială a acestuia
era 432 hz și era benefică. Astăzi este 440.
Explicație numerologică: 432
= 4+3+2 = 9, în timp ce numărul 440
= 4+4+0 = 8 . Numărul (cifra) 9
este
cheia, el fiind numărul perfect al matematicii și geometriei sacre;
exprimă sincronizarea.
P:
Ce tare! Nu mai avem nimic bun,se pare. Știți de unde poate veni
pământenilor inspirația pentru capodopere muzicale (Mozart sau Beethoven sau Debussy etc.)?
Anéeka:
Da, vine din planuri superioare. Acei compozitori sunt semințe
stelare care mai au legături puternice cu tărâmurile superioare
unde au avut vieți. Cu cât acea muzică este mai minunată, mai
plăcută cu atât originea ei este în planuri mai apropiate de
SURSA ORIGINALĂ.
P:
Știi cam ce rase, ce civilizații sunt inspiratoare de
capodopere?
Aneeka:
Nu știu. Ar trebui să o investighez.
P:
Voi ascultați muzică din gama frecvențelor 432, ori altele?
Anéeka:
Frecvența 432 Hz este baza; este, dacă vrei, cifra 9 a geometriei
sacre și a matematicii în bază 12. Observați armonia perfectă în
geometria sacră. Vedem asta ca pe o reprezentare grafică a muzicii.
Aceasta nu este doar ceva frumos pentru ureche ci și muzică redată vizual,
motiv pentru care prin muzică se pot face vindecări. Este terapia des folosită în dimensiunea 5D, inclusiv în
Taygeta.
Fiecare grup de sunete, bazate pe anumite frecvențe, are
capacitatea de a modifica anumite grupuri, categorii de țesuturi,
așezând acolo armonie în și în celule și în aspect. Procesul
vindecării prin muzică este mai eficient, mai rapid în 5D decât
în 3D.
Cunosc
că în Egiptul antic existau camere de terapie pentru vindecare prin
muzică.
Sunetele folosesc în special în destresare, în relaxare mentală
și fizică.
Acolo unde, în paralel, se folosesc sunetele
împreună cu suprimarea simțurilor, rezultatele sunt mai rapide și
mai profunde. Când „plutești” într-o cameră în care nu se aude
nimic în afară de tonuri adecvate, în întuneric și într-o cadă
cu apă, la temperatura ideală, corpul și spiritul au numai de
câștigat. Apa în sine ridică vibrația corpului, mai ales dacă
în ea s-au pus și cristale de cuarț.
P:
Ce
efecte au sunetele asupra creierului? Stimulează unele părți ale
creierului? Ce modificări biologice produc sunetele în creierul
nostru?
Anéeka:
În primul rând eliberează tensiunile, armonizează și
stabilizează neurotransmițătorii. Vă întărește conexiunea cu
Sursa și cu câmpul unificat. Apoi, resetează creierul, ca în
meditație. În funcție de tonuri, o parte sau alta a creierului
este stimulată, rezultând rearmonizarea corpului, a organelor sale
componente, o împăcare și acceptare a ființei cu sine însăși.
P:
Mulțumesc Anéeka. Prin asemenea metode, s-ar putea stimula
schimbarea densități unei ființe scalare?
Anéeka:
Rearanjarea simțurilor în funcție de frecvențe, ajută la
deplasarea existențială a ființei, mai aproape sau mai departe de
un anumit plan (depinde de frecvență).
P:
Cum lucrează sunetele subliminale asupra receptorilor?
Anéeka:
Le reprogramează creierul în mod inconștient, așa că trebuie să
fii atent la ce asculți. Prin subliminal pot fi programate lucruri
(porniri) nedorite. Dar, folosită cu intenții benefice, tehnica
aceasta poate fi utilă și este indicată.
P:
Undele binaurale au efecte similare asupra creierului nostru și al
vostru, sau este diferit?
Anéeka:
Nu știu, dar la noi (în 5D și mai sus) totul se mișcă mai repede
în ceea ce privește schimbările și manifestările. În principiu,
diferența o face densitatea (3D, 5D etc).
P:
Mulțumesc Anéeka. Aici se spune că spațiul este un vid și nu
sunet. Am aflat că nu e un vid, dar există sunet?
Anéeka:
Da,
doar că mai întâi trebuie să descifrezi sau să înțelegi ce
este, sau ce înțeleg ei prin sunet, pentru că, practic, sunetul se
percepe prin simțuri, contrastând cu vibrația și frecvența.
Deci, sunetul ca atare (ca atunci când poți spune că auzi
ceva) nu există în spațiu, dar există frecvență și vibrații.
Spațiul nu este un vid, este considerat astfel doar pe Pământ
pentru că pământenii nu reușesc să detecteze ceva cu
echipamentele lor de ascultare, deoarece acestea sunt astfel
realizate încât să corespundă agendei întunecaților, care țin
planeta sub control și refuză progresul științei umane.
Spațiul
în sine este un fluid care are o frecvență foarte înaltă; e ca o „apă” și se comportă ca apa. Chiar și în Biblie se vorbește
despre apele de deasupra, poate o referire la cunoașterea interzisă.
Spațiul
este apă la frecvență înaltă și se numește Eter.
Se comportă exact ca un fluid, cu undele de șoc, cu valuri, cu tot..
Aceste unde se răspândesc prin spațiu, de la cele mai mici la cele
mai mari unde de șoc. Această mișcare are la bază energia
potențială conținută în Eter, în acest fluid.
Ca orice val
de apă, acesta conține energie potențială care trebuie disipată,
până când apa iazului revine din nou la echilibru perfect, adică
fără valuri.
În Eter (în spațiu) sunt valuri (unde) care
sunt dispersate, folosind aceleași legi matematice și proprietăți
din mecanica fluidelor, sunt gravitaționale. De fapt gravitația se
propagă prin unde, precum apa. Fiecare val reprezintă o armonică a
frecvenței sale specifice..
Punctul în care energia potențială
este concentrată și nu se mai prăbușește se numește „nod”.
Energia potențială este concentrată în acest punct (nod) deoarece
armonica frecvenței care controlează undele din Eter sau din apă,
alimentează constant punctul, împiedicând-o să se prăbușească.
Deci acest punct va rămâne întotdeauna activ ca nod.
Nodul
este locul în care materia se manifestă în Eter. Materia nu este
altceva decât energie potențială ținută într-un singur punct de
armonicile frecvenței sale. Muzica este manifestată de materia
corect alcătuită..
Revenind,
gravitația este un flux sau un curent într-o mare de energie
potențială, eterul.
Ceea ce dă direcție energiei potențiale, ceea ce determină
direcția de propagare a unei unde este gravitația; este
conștiința însăși. Adică gravitația este un flux în Eter, o materializare a conștiinței observatoare. Nimic
nu există dacă nu este observat. Sau, altfel spus, ceea ce nu este
observat, nu există.
Acest lucru a fost verificat în anul 1909 cu experimentul cu dublă
fantă (vezi
videoclipul).
Swarúu 9 a spus complet și exact cum a fost realizat. Materia
se manifestă din energie potențială organizată pe o armonică a
unei frecvențe care ea însăși este orchestrată de observatorul
conștient.
Deci spațiul nu este un vid. Doar că nu putem
observa apa sau fluidul pentru că suntem cufundați în el, așa cum
este și un pește în apă. El nu știe că există ceva în afara
apei în care se află.. Și, ca și peștele, care percepe
curenții din apă, care-l împinge într-o parte sau alta, noi
percepem acești curenți ca gravitație.
P:
Una dintre temele mele preferate (după noțiunea de timp) este
cea legată de crearea materiei prin concentrarea atenției.
Aneeka:
Fără atenție, fără armonica de o frecvență anume, pretabilă
exprimării matematice, unda creată se prăbușește, readucând
ceea ce fusese materie la energie potențială sau
Eter.
P:
Deci, în spațiu, ar fi muzică?
Anéeka:
Da, muzica se creează din armonici ale frecvențelor; tonurile exacte, frecvența
exactă cu care nodul primește stimulul care nu-i permite să se
prăbușească iar acea muzică armonică este însăși conștiința
observatorului.
https://swaruu.org/transcripts/musica-en-el-universo-gravedad-eter-y-conciencia-sin-video
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu