..................................................................................................PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI SUNT ILEGALE ȘI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

Totalul afișărilor de pagină

marți, 23 iunie 2020

Prof. dr. Virgil Păunescu: «Vaccinarea obligatorie este o prostie!»


Prof.dr.Virgil Păunescu: ”Nu poți vaccina oamenii cu forța”

Directorul Institutului Oncogen, care lucrează la vaccinul românesc anti-Covid, susține că încercarea de a legifera vaccinarea obligatorie este o prostie. Măsura nu va face decât să scadă și mai mult numărul celor care doresc să se vaccineze, pentru că nu poți vaccina copilul cuiva cu forța, ca pe animale, susține acesta.
Un sondaj recent a arătat că patru din 10 români nu sunt dispuși să se vaccineze împotriva Covid, ceea ce înseamnă că reticența nu este legată de vaccinul anti-Covid, ci de acele campanii împotriva vaccinării, care au avut mai mult succes decât campaniile Guvernului pentru vaccinare, ne spune prof.dr.Virgil Păunescu, directorul Institutului Oncogen din Timișoara. ”Discuțiile despre legiferarea vaccinării obligatorii au făcut foarte mult rău, din punctul meu de vedere. Am discutat și cu Cercel și cu Nicolăescu, ministrul Sănătății de atunci, când au făcut porcăria aia că, dacă nu dai în scris că nu vrei să-ți vaccinezi copilul cu vaccinul HPV, ți-l vaccinează obligatoriu la școală. Eu am dat atunci în scris că nu sunt de acord să mi-l vaccineze și l-am vaccinat eu acasă, separat. Dar ideea asta m-a scos din minți și le-am spus că dacă pe mine, care înțeleg, m-au scos din minți, d-apoi pe oamenii ăștia, care nu înțeleg. Cum adică să îmi vaccinezi tu copilul cu forța ca pe un animal dacă nu refuz în scris? Ideea de acum cu vaccinarea obligatorie arată că în Ministerul Sănătății și în zona asta cu Cercel și cu Arafat nu există reflexe democratice. Ei cred că lumea trebuie să facă cum spun ei pentru că sunt ei deștepți, dar rezultatul va fi invers. Nu ar trebui obligată lumea să se vaccineze, e o prostie asta. Dar nici nu o să poată. Și dacă vor da legea, în instanță vor pierde pentru că nu mă pot obliga pe mine să-mi vaccinez copilul că așa vor ei. Și ce-o să facă cu legea în mână? O să fugărească copiii la școală să-i vaccineze, o să-i bage în pușcărie pe părinți? Ce-o să facă? Este un război care este pierdut din start. Ce-ar trebui să facem? Să vorbim noi mai mult și mai bine decât cei care sunt împotriva vaccinării. Dar nu să-i obligi”, ne-a declarat prof.dr.Virgil Păunescu, directorul Institutului Oncogen.
Când se pot înscrie voluntarii pentru vaccinul anti-Covid
Cel mai târziu la începutul toamnei vaccinul românesc anti-Covid va putea fi testat pe oameni, în studii de fază I și fază II, susține prof.dr.Virgil Păunescu. ”Am câștigat competiția națională de proiecte lansată de Ministerul Cercetării, de 700.000 de euro, dar cel mai important este că la această competiție am participat în asociere cu Institutul Cantacuzino, care va face experimentele pe animale. Noi o să încercăm să ne ocupăm de studiile clinice și ce a mai rămas din preclinic, pentru că nu am avut suficienți bani, și să vedem cât de repede putem ajunge la studiul de fază I, adică măcar 20 de voluntari să apucăm să-i testăm într-un timp rezonabil. Acum noi pregătim actele și am semnat deja acordul de confidențialitate cu două firme din Statele Unite, care sunt capabile să ne producă peptidele acestea și să le ambaleze sub formă de seringi fără ac pentru administrare intranazală. Așteptăm de la ei ofertele de preț, pentru că le-am trimis deja tehnologia. Americanii vor produce și vor ambala vaccinul într-o primă fază pentru testele pe voluntari. Pentru producția mare această tehnologie va putea fi pusă la punct și de Institutul Cantacuzino, dacă ea va merge. Experimentele pe animale vor costa între 200.000 și 300.000 de euro, pentru că se fac pe șoareci umanizați, care vor fi cumpărați din SUA, singura țară care produce așa ceva. În principiu, dacă noi ne facem bine lecțiile, s-ar putea ca Agenția Națională a Medicamentului să ne permită să începem în același timp studiile pe voluntari. Oxfordul a început studiile pe voluntari în același timp cu studiile pe maimuțe”, ne-a precizat directorul Institutului Oncogen, prof.dr.Virgil Păunescu.
 https://www.national.ro/news/prof-dr-virgil-paunescu-vaccinarea-obligatorie-este-o-prostie-685527.html/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu