..................................................................................................PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI SUNT ILEGALE ȘI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

Totalul afișărilor de pagină

luni, 25 septembrie 2017

O femeie vândută în copilarie unui cerc criminal de pedofili belgieni, membri ai caselor regale şi politicieni mărturiseşte ororile prin care a trecut


O femeie supusă abuzului și sclaviei sexuale în copilărie, vândută într-un cerc de aristocrați belgieni pedofili, unde fetele și băieții erau torturați și uciși, mărturisește ororile celor 5 ani de abuz 

Anneke Lucas, 53 de ani, a fost vândută într-un cerc criminal de pedofili belgieni la vârsta de 6 ani. Ea a fost violată 1700 de ore înaintea împlinirii vârstei de 12 ani într-un abuz terifiant.

Copiii tăceau de frică iar cei ce amenințau cu poliția erau uciși de membrii rețelei.

La vârsta de 11 ani au decis că nu le mai este de folos și trebuie ucisă, dar a fost cruțată, a fugit din Belgia iar acum vorbește despre ororile îndurate.

Amintindu-și abuzurile mizerabile, ea spune:
„Am fost violată de foarte, foarte, foarte multe ori. Nu am atâtea cicatrici pentru a vă arăta de câte ori am fost violată. De obicei se petrecea timp de o noapte întreagă în weekend, așa că făcând socoteala am fost violată în medie 6 ore pe săptămână – peste 1700 de ore până să împlinesc vârsta de 12 ani.”

Ea a declarat celor de la Daily MailOnline:
„Am fost dusă în cercul de pedofili când aveam 6 ani de către o femeie care lucra ca menajeră pentru mama mea. Ea, împreună cu soțul ei m-au luat pentru un weekend în calitate de babysiteri, iar soțul ei a fost cel care m-a dus efectiv în cercul de pedofili.
Mai târziu, propria-mi mamă s-a implicat și a început să mă ducă chiar ea. Nu a fost niciodată o mamă adevărată. Era o femeie bolnavă și o psihopată.”

S-a petrecut în jurul vârstei de 6 ani, când doamna Lucas a fost dusă pentru prima dată la o orgie, într-un castel. Era folosită pentru show-uri S&M (sado-masochiste), fiind legată la gât cu o zgardă de fier pentru câini și obligată să mănânce excremente umane.
„La sfârșit eram lăsată să zac pe jos ca un obiect stricat, simțindu-mă umilită”, spune aceasta.

Vorbind cu curaj despre chinul său terifiant în cadrul Global Citizen, ea menționează:
„Bărbații adulți care făceau parte din rețea se aflau acolo pentru motive diverse.
Era mult alcool și droguri. Copiii erau un produs, cel mai de preț, însă folosiți pentru sex.
Niciun copil nu merită să treacă prin ce am trecut eu, sau alți milioane de copii. Copiii tăceau de frică, iar cei ce amenințau cu poliția erau uciși de membrii rețelei.”

Ea a mai adăugat:
„A trebuit să mă supun (violurilor) deoarece eram amenințată cu moartea. Copiii erau uciși. Băieții erau torturați adesea iar fetele ucise. Eram amenințată practic… nu era ceva despre care doar se discuta. Crimele nu se săvârșeau pe ascuns tot timpul; țin minte că la un moment dat am văzut un cadavru. Copiii erau asmuțiți unii împotriva celorlalți. Se legau prietenii, dar am încercat să țin lucrurile cât se poate de simple pentru a supraviețui.

Nu voiam să fiu «favorita» cuiva din rețea, deoarece știam ce se petrece cu fetele care se izolau… se creau multe probleme. Am încercat să nu ies în evidență.”

În timpul săptămânii, fata mergea la școală unde se autodescrie ca fiind o „himeră”.
Ea adăugă:
„Am fost o fată timidă, cu puțini prieteni la școală, iar acasă nimănui nu i-a păsat de mine. Am primit însă mai multă atenție în rețea. M-am simțit bine fiind văzută ca un obiect de o frumusețe și o senzualitate perfectă, de către oameni puternici cu standarde înalte în preferințe. Acesta a fost singurul lucru pozitiv din viața mea și m-am agățat de el ca de o vestă de salvare, ca să nu mă înec în această mare de batjocură și scârbă de propria-mi ființă.”

A mai declarat celor de la MailOnline:
„Când am revenit acasă pentru săptămâna școlară, părinții mei se comportau ca și cum nu se întâmplase nimic, așa că mi-am asumat comportamentul lor și mi-am repetat în continuu că sunt normală. Mi-era așa de rușine de ceea ce se petrecea cu mine în timpul weekendurilor, încât refuzam să-mi amintesc.
Mai era o fată din aceeași scoală cu mine printre cele abuzate, dar din păcate nu am putut găsi niciodată un profesor căruia să-i vorbesc despre ea. La un moment dat în 1974 aveam o situație școlară foarte proastă, iar unul din profesori, pe care îl simpatizam, a țipat la mine și îmi amintesc că am început să plâng. Nu îndrăzneam să iau atitudine și să vorbesc. Eram amenințată într-o manieră în care simțeam că nu mai am scăpare.”

La vârsta de 11 ani, după ce petrecuse 5 ani și jumătate în cercul sexual al aristocraților scrântiți, s-a decis că nu mai este de folos și trebuia ucisă.
Ea își amintește:
„Eram imobilizată de un butuc negru de măcelar, plin de sângele copiilor dinaintea mea. Un bărbat forța 5 copii să-mi facă rău. Făcea parte din îndoctrinarea la care erau supuși.
Tortura a durat câteva ore. O țigară aprinsă mi-a fost stinsă pe antebraț. Corpul meu este plin de cicatrici și fiecare din acestea îmi aduce aminte de momentele acelea. Am crezut că voi fi ucisă ca și restul copiilor care nu mai erau iubiți îndeajuns de mult pentru a fi ținuți în viață și de asemenea voi fi uitată la rândul meu.”

Ea adaugă:
„Când eram torturată îi vedeam pe ceilalți copii că nu voiau să facă asta. De cele mai multe ori nu am simțit durere în timpul torturii… era ca un răspuns la traumă al organismului. Dar mai târziu am simțit-o cu adevărat și era oribilă. Dar nu doream ca adulții să mă vadă suferind.”

Fetița a fost salvată când unul din abuzatorii ei a făcut o înțelegere cu politicianul care era șeful rețelei de pedofili, în timp ce aceasta era torturată. Înțelegerea era ca abuzatorul să lucreze pentru politician în schimbul cruțării fetiței.

Bărbatul care a torturat-o a fost unul din inculpații din cazul Dutrox, care, când a izbucnit în 1996, se credea că va arunca în aer rețeaua Belgiană de pedofilie. Dar în schimb, 8 ani mai târziu, doar Marc Dutrox a fost pedepsit și a fost condamnat pe viață.
Dar mulțumită înțelegerii, doamna Lucas nu a mai fost obligată niciodată să se întoarcă în acel club.

Ea a declarat celor de la MailOnline:
„După aceea m-am întors la mama. Mă simțeam amorțită și îmi era foarte greu să trăiesc acasă cu mama nefericită că nu mai putea să mă mai pedepsească deloc. Am încercat să o mulțumesc cât am putut de mult. Am plecat de acasă la 16 ani și am trăit cu un adult care avea în jur de 30 de ani… iar la scurt timp după ce ne-am mutat împreună mi-a fost clar că mă dorea pentru sex, așa că am fost folosită pentru sex din nou.”

Apoi, doamna Lucas a locuit singură, înainte să părăsească Belgia în anii ’80 și să se mute rând pe rând la Londra, Paris, LA, stabilindu-se în final la New York.

Doamna Lucas, care acum are o fiică de 15 ani, a spus:
„Îmi doresc să nu fi fost povestea mea și să fi fost altfel, dar este important să mă fac auzită, deoarece chiar am pierdut decenii până să ajung într-un loc unde m-am simțit onorată să trăiesc.
Cred că faptul că trebuia să rănești alți copii a fost cea mai dureroasă parte, deoarece m-am simțit agresor și nu victimă.”

Ea a adăugat:
„Fiica mea m-a întrebat acum câțiva ani de ce nu o cunoaște pe bunica sa și i-am răspuns că deoarece nu este o persoană sigură.
Abia anul trecut i-am povestit în mare ceea ce s-a întâmplat. A ascultat și după câteva zile m-a îmbrățișat. A fost foarte mișcător.”




Citiți și:
Investigație în curs în Norvegia: Rețea imensă de pedofili
Este mult mai rău decât credeţi. Unde ajung copiii ce sunt răpiţi de sistem? Norvegia este doar un vârf de iceberg…
Prinţul Andrew al Marii Britanii acuzat de abuz sexual asupra unei minore!

yogaesoteric 
24 septembrie 2017
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu