..................................................................................................PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI SUNT ILEGALE ȘI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 30 aprilie 2016

MAGNEZIUL SI IMPORTANTA ACESTUIA PENTRU ORGANISM



de  la 25 apr. 2016
Magneziul si importanta acestuia pentru organism


Magneziul reprezinta unul dintre mineralele esentiale pentru buna functionare a organismului, a sistemului nervos si a sistemului muscular.

Corpul uman foloseste diferite cantitati de magneziu pentru mai mult de 300 de reactii biochimice, ajutand implicit la mentinerea unui sistem imunitar sanatos, stimularea bunei functionalitati a inimii si dezvoltarea corecta si puternica a oaselor.
Reglarea nivelului de glucoza din sange, productia de energie si de proteine sunt functii ale organismului pentru care magneziul joaca un rol important si sunt necesare cantitati corecte ale acestuia in corp. Corpul unui adult sanatos contine aproximativ 25 grame de magneziu, mai mult de 50% din cantitate regasindu-se in oase, restul fiind distribuit in tesuturile moi si doar 1% in serul sanguin.
Organismul uman isi extrage cantitatile necesare de magneziu din alimentatie, insa, in functie de dieta urmata si de capacitatea de absorbie a nutrientilor, medicul iti poate recomanda utilizarea unor suplimente alimentare cu concentratii ridicate de magneziu pentru a acoperi deficitul. Cele mai importante surse alimentare de magneziu sunt nucile, cerealele integrale, germenii de grau, pestele si legumele verzi. Insa, cantitati importante de magneziu poti asimila si din banane, caise uscate, avocado, mazare, fasole, tofu si lapte.
Important de stiut este faptul ca nu exista motive de ingrijorare cu privire la aportul crescut de magneziu, in general, corpul uman eliminand cantitatile in exces. Astfel ca vor fi regasite cantitati peste limita normala doar in organismul celor ce abuzeaza de suplimente. Insa, in cazul persoanelor ce nu asimileaza nutrientii ori manaca haotic, pot fi observate deficiente de magneziu, principalele simptome fiind slabiciunea musculara, hiperexcitabilitatea si somnolenta.
Pentru a constientiza nevoia acestui mineral in organism regasesti in randurile urmatoare cele mai importante 10 beneficii pentru sanatate ale magneziului.

1. Somn odihnitor
Stresul si tensiunea acumulate reprezinta principala cauza a insomniilor, insa, magneziul are rolul de a reduce hormonii de stres si de a echilibra melatonina, hormonul responsabil pentru dormitul la ore regulate, acesta suferind modificari in cazul deficientei de minerale. Astfel ca, pentru a beneficia de un somn odihnitor in fiecare noapte, ai nevoie de cele 25 grame de magneziu necesare bunei functionari a organismului.

2. Dezvoltarea musculaturii
Magneziul permite organismului sa produca mai multa insulina, aceasta avand un rol important in dezvoltarea musculara.

3. Flexibilitate mai buna
Magneziul are o functie importanta in relaxarea musculaturii si prevenirea crampelor, determinand astfel usurinta in miscare si prevenind acumularea acidului lactic responsabil pentru senzatiile de durere si apasare.

4. Magneziul previne aparitia osteoporozei
Suplimentele de calciu si magneziu imbunatatesc densitatea minerala osoasa, pe cand deficientele de magneziu afecteaza hormonii ce regleaza calciul determinand aparitia osteoporozei.

5. Previne aparitia bolilor cardiovasculare
Un nivel optim al magneziului in organism reduce riscul aparitiei bolilor cardiace si riscul de a avea un accident vascular cerebral.

6. Regleaza tensiunea arteriala
Tensiunea arteriala poate fi scazuta si reglata cu ajutorul unei diete alimentare bogate in fructe si legume, acestea fiind importante surse de potasiu si magneziu.

 7. Reminalizarea dintilor
Deficitul de magneziu influenteaza dezechilibrul de calciu si fosfor in saliva, ceea ce dauneaza sanatatii danturii.

8. Hidratarea organismului
Magneziul reprezinta un electrolit esential necesar in procesul de hidratare a organismului.

 9. Previne aparitia diabetului
Persoanele cu deficit de magneziu in organism sunt mai expuse riscului de a dezvolta diabet zaharat de tip doi sau retinopatie diabetica severa. Acest lucru se intampla deoarece magneziul joaca un rol important in producerea insulinei responsabila pentru niveul de glucoza din sange.

10. Tratarea migrenelor si a depresiei
Printre numeroasele beneficii ale magneziului penrtru sanatate se numara si tartarea migrenelor si a simptomelor de depresie. De asemenea, suplimentele de magneziu sunt administrate si pentru a diminua intensitatea atacurilor de panica, elimina stresul si anxietatea.

 Sursa foto: bunadimineata.ro
http://www.sanatatesistaredebine.ro





28 de comentarii:

  1. Am o senzatie de ameteala, ma doare capul des, ma simt slabita, am insomnii, mananc normal , cat se poate de sanatos. am facut analize si mi au iesit bine , (eu ma gandeam la o anemie) o prietena mi-a recomandat sa iau Magnerot, imi este util? multumesc

    RăspundețiȘtergere
  2. Interesant articol. Am tot tcitit insa ca alimentele nu prea mai contin asa mult magneziu cum contineau acum 20 de ani... Suplimentele, nu stiu care or mai fi bune. O prietena spunea ceva de Magnerot, pe baza de magneziu, ca se simpte bine... Ce parere aveti ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce medicamente ar trebui sa luam pentru deficitul de magneziu? Un prieten mi-a recomandat Magnerot, care este eficient ptr contractii musculare, hipertensiune, insomnii,bufeuri,frisoane,disconfort abdominal,tremuraturi, neliniste,teama.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am aflat ca lipsa de magneziu poate fi si cauza stării de vertij (starea de ameteala la schimbarea brusca a privirii) Am aceasta stare la revenirea la normal, dupa ce privesc in sus ma concentrez asupra unui lucru . Mi-a fost recomandat Magnerot, care a dat rezultate f bune doar dupa cateva zile de administare

    RăspundețiȘtergere
  5. Lipsa de magneziu de care sufar, creste odata cu consumul de alcool, cofeina, , excesul de zahar si diuretice.Am rezolvat nesperat de repede aceste probleme administrandu-mi Magnerot, niste pastile de magneziu

    RăspundețiȘtergere
  6. Magneziul este necesar pentru mai mult de 300 de reactii biochimice din organism. Pentru ca am constatat ca pierderea acestuia duce la contractii musculare, hipertensiune, insomnii,bufeuri,frisoane,disconfort abdominal, am reusit sa suplines foarte bine cu Magnerot, pastile de magneziu, iar rezultatele pozitive au aparut dupa doar cateva zile

    RăspundețiȘtergere
  7. Bravo,felicitări ! am mai aflat ceva f important ,am inceput,deja ,tratamentul cu Magnerot, magneziu pastile

    RăspundețiȘtergere
  8. Indispensabil pentru sanatatea dintilor, a oaselor si pentru reglarea tensiunii arteriale, magneziul favorizeaza si absorbtia proteinelor, a calciului si a vitaminelor C si D. Avand deficienta de magneziu am suplinit-o cu succes folosind Magnerot, niste pastile de magneziu, care dupa doar cateva zile si-au fracut efectul, scapand chiar si de crampele musculare.

    RăspundețiȘtergere
  9. Observ ca o categorie importanta de alimente ne ajuta sa suplinim lipsa magneziului; fata mea a decoperit ( ea facand si mult sport ) ca o solutie este folosirea Magnerot, care este eficient si acopera lipsa Mg din corp, ajutandu-te astfel sa simplifici cautarea alimentelor necesare pentru a obtine acelasi lucru

    RăspundețiȘtergere
  10. Deficienta de magneziu de care sufar, creste odata cu consumul de alcool, cofeina, , excesul de zahar si diuretice.Am rezolvat nesperat de repede aceste probleme administrandu-mi Magnerot, niste pastile de magneziu.

    RăspundețiȘtergere
  11. Am avut o stare cumplita , durere ingrozitoarede cap,stari de voma si foarte multa slabiciune,am luat pastile de Magnerot si mi-am revenit foarte repede.Foarte important este magneziul pt organismul nostru si merita administrat pt ca viata noastra sa fie mai sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  12. Deficitul de Magneziu genereaza ameteala, cistita, anxietatea, convulsiile, confuzia
    Hipertensiunea, migrenele, pierderile de memorie, crampele musculare, deficitul de potasiu- sete extrema Iritabilitatea, retentia de lichide, probleme cu inima, depresia, dificultate la inghitire Tratament:Capacitatea corpului tau de a functiona, deci si sanatatea ta vor avea de suferit daca nu primesti suficient Magneziu in fiecare zi. 300 de procese chimice si reactii necesita prezenta acestui mineral. Considera urmatorul fapt: nivelul de Magneziu din organismul tau va creste daca alegi sa consumi produsele potrivite, Magnerot fiind unul dintre ele.

    RăspundețiȘtergere
  13. Am aflat ca lipsa de magneziu poate fi si cauza stării de vertij (starea de ameteala la schimbarea brusca a privirii) Am aceasta stare la revenirea la normal, dupa ce privesc in sus ma concentrez asupra unui lucru . Mi-a fost recomandat Magnerot, care a dat rezultate f bune doar dupa cateva zile de administare.

    RăspundețiȘtergere
  14. Din cate am tot citit pe aici si in alte reviste alimentele din ziua de azi nu prea mai au un asa mare continut de magneziu din cauza culturilor care nu sunt tocmai bio... Imi spusese un prieten ca a incercat Magnerot si ca s-a simtit mai bine .

    RăspundețiȘtergere
  15. Deficitul de Magneziu genereaza boli ale rinichilor si ale ficatului, cheaguri de sange, astm bronsic, boli intestinale, deficit de Calciu Hipertensiune arteriala, osteoporoza, oboseala, constipare, tremuraturi, diabetul de tip 2 Tratament:Capacitatea corpului tau de a functiona, deci si sanatatea ta vor avea de suferit daca nu primesti suficient Magneziu in fiecare zi. 300 de procese chimice si reactii necesita prezenta acestui mineral. Considera urmatorul fapt: nivelul de Magneziu din organismul tau va creste daca alegi sa consumi produsul potrivit, Magnerot fiind cel mai potrivit.

    RăspundețiȘtergere
  16. Sotul meu are lipsa de magneziu si asa am realizat si eu ce important este. Adevarul e ca nici nu ma interesa ce alimente contin magneziu si ce nu, dar recent am citit ca Magnerot-ul, niste pastile cu magneziu ajuta la inlaturarea spasmelor musculare, a insomniilor,regleaza tensiunea arteriala. Dupa nici 2 saptamani de tratament era ca nou.

    RăspundețiȘtergere
  17. Deficitul de Magneziu genereaza ameteala, cistita, anxietatea, convulsiile, confuzia
    Hipertensiunea, migrenele, pierderile de memorie, crampele musculare, deficitul de potasiu- sete extrema Iritabilitatea, retentia de lichide, probleme cu inima, depresia, dificultate la inghitire Tratament:Capacitatea corpului tau de a functiona, deci si sanatatea ta vor avea de suferit daca nu primesti suficient Magneziu in fiecare zi. 300 de procese chimice si reactii necesita prezenta acestui mineral. Considera urmatorul fapt: nivelul de Magneziu din organismul tau va creste daca alegi sa consumi produsul potrivit, Magnerot fiind cel mai potrivit.

    RăspundețiȘtergere
  18. Pentru ca eram stresat tot timpul - aveam si insomnii prelungite - iar crampele musculare ma sacaiau exact cand as fi dormit, mi-am administrat Magnerot ( niste pastile cu magneziu ) si dupa doar 2 saptamani rezultatele au fost excelente!

    RăspundețiȘtergere
  19. Am o senzatie de ameteala, ma doare capul des, ma simt slabita, am insomnii, mananc normal , cat se poate de sanatos. am facut analize si mi au iesit bine , (eu ma gandeam la o anemie) o prietena mi-a recomandat sa iau Magnerot, imi este util? multumesc

    RăspundețiȘtergere
  20. Am insomnii,bufeuri,frisoane,disconfort abdominal,tremuraturi,carcei,neliniste, teama,
    o prietena mi-a recomandat Magnerot, mi-a spus ca dupa o cura de 2 saptamani
    se simte mult mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  21. Am avut o stare cumplita , durere ingrozitoarede cap,stari de voma si foarte multa slabiciune,am luat pastile de Magnerot si mi-am revenit foarte repede.Foarte important este magneziul pt organismul nostru si merita administrat pt ca viata noastra sa fie mai sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  22. Indispensabil pentru sanatatea dintilor, a oaselor si pentru reglarea tensiunii arteriale, magneziul favorizeaza si absorbtia proteinelor, a calciului si a vitaminelor C si D. Avand deficienta de magneziu am suplinit-o cu succes folosind Magnerot, niste pastile de magneziu, care dupa doar cateva zile si-au fracut efectul, scapand chiar si de crampele musculare.

    RăspundețiȘtergere
  23. Am o mare problema cu carceii, in special in timpul sofatului si cand port tocuri. Fac sport de cateva ori pe spatamana, am o dieta echilibrata si cu toate astea carceii tot apar. Un prieten mi-a recomandat Magnerot, un produs pe baza de Mg. Ce parere aveti?

    RăspundețiȘtergere
  24. Lipsa magneziului, care are un rol deosebit de important in prevenirea bolilor cardiovasculare si este esential pentru buna functionare a muschilor si nervilor, poate fi suplinita cu pastile de magneziu, Magnerot.

    RăspundețiȘtergere
  25. Magneziul este necesar pentru mai mult de 300 de reactii biochimice din organism. Pentru ca am constatat ca pierderea acestuia duce la contractii musculare, hipertensiune, insomnii,bufeuri,frisoane,disconfort abdominal, am reusit sa suplines foarte bine cu Magnerot, pastile de magneziu, iar rezultatele pozitive au aparut dupa doar cateva zile

    RăspundețiȘtergere
  26. Pentru ca eram stresat tot timpul - aveam si insomnii prelungite - iar crampele musculare ma sacaiau exact cand as fi dormit, mi-am administrat Magnerot ( niste pastile cu magneziu ) si dupa doar 2 saptamani rezultatele au fost excelente!

    RăspundețiȘtergere
  27. Aproape totul despre magneziu, mai bine zis despre deficienta lui in corp. pentru starile mele de ameteala, aparitia destul de frecventa a carceilor, a crampelor musculare si a frisoanelor sora mea, care a trecut prin aproximativ aceeasi stare, mi-a spus sa iau Magnerot si urmandu-I sfatul am constatat ca dupa o saptamana mi-am gasit partial linistea. O sa iau in continuare ca simt ca-mi face bine.

    RăspundețiȘtergere
  28. Aveam insomnii,bufeuri,frisoane,disconfort abdominal,tremuraturi,carcei,neliniste, teama,
    iar o prietena mi-a recomandat Magnerot, niste pastile cu magneziu pe care le-am luat , conform prospectului, numai cate 2 x3 pastile /zi – si dupa o cura de 2 saptamani
    m-am simtit mult mai bine.

    RăspundețiȘtergere