”Mă vindec de tot trecutul meu întunecat, de toate faptele și gândurile care m-au oprit să evoluez și care m-au îndepărtat de Lumină. Vreau să evoluez în iubire. Eu sunt iubire. Așa să fie!” (în sprijinul cititorului interesat)

Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 23 martie 2016

CAUZELE LIPSEI DE ENERGIE PE DURATA ANTRENAMENTELOR LA SALA

de  la 22 mart.. 2016
Cauzele lipsei de energie pe durata antrenamentelor la sala

Obisnuiesti sa te antrenezi in mod regulat, insa observi cum in ultima perioada ai inceput sa te simti slabit si lipsit de energie, insa pui totul pe seama programului incarcat si a oboselii. Afla ca lucrurile nu stau chiar asa!

Pe timpul antrenamentelor de intensitate moderata nu ar trebui sa te simti slabit si nici nu ar trebui sa simti oboseala in picioare dupa doar 10 minute de alergat pe banda. In cazul in care prezinti aceste simptome pe durata a mai mult de doua antrenamente ar trebui sa consulti un medic pentru un consult general. Cu ajutorul unui specialist vei verifica si elimina sau trata afectiuni precum anemia, boli de rinichi, boli de ficat si niveluri anormale ale tiroidei. 

Exercitiile si energia
In cazul in care te stii sanatos din punct de vedere fizic, afla ca antrenamentele normale ar trebui sa iti alimenteze nivelul energiei in organism si nu invers. Acest lucru se intampla deoarece exercitiile fizice in mod regulat intaresc musculatura, iar pe timpul antrenamentelor presiunea sanguina creste, ajutand distribuirea oxigenului si a substantelor nutritive catre creier, organe si tesuturi.  
De asemenea, exercitiile fizice au o buna influenta si asupra starii generale de spirit, ceea ce aduce un plus de energie in organism. Imbunatatind functiile inimii si ale sistemului respirator, exercitiile cardiovasculare pe termen lung iti vor permite sa desfasori cu usurinta activitatile zilnice.
Daca te numeri printre persoanele sedentare, lipsite de motivatie si private de energie, te sfatuiesc in cel mai serios mod sa introduci doua andrenamente cardio in programul tau saptamanal. Chiar daca iti va fi greu la inceput, continuand sa exersezi vei observa si schimbarile. 
Supraantrenarea
Poate fi una din cauzele lipsei de energie si a senzatiei de slabiciune atunci cand, in mod brusc, introducem in rutina zilnica exercitii fizice epuizante. Nu iti ajuti si nici nu iti modelezi corpul daca il supui la mai mult stres si efort decat este dispuns in mod natural. In urma supraantrenamentelor te vei alege doar cu oboseala si intoleranta la antrenamente, deoarece acestea invoca pierderea de energie, lipsa de concentrare, insomnie, dureri de cap, convulsii, pierderea poftei de mancare, scaderea performantei, deshidratare, imunitate scazuta si cresterea pulsului. Daca resimti aceste simptome te sfatuiesc sa intrerupi orice activitate sportiva pentru 5 zile si sa dormi mult, daca simptomele vor persista dupa acest repaos, consulta un medic. 
Hidratarea
Un organism deshidratat devine un organism slab si lipsit de energie, ce isi va sabota obiectivele antrenamentelor. Nivelul de hidratare a corpului poate fi observat chiar din urina, in cazul in care aceasta are culoare galben inchis te sfatuiesc sa bei imediat un pahar mare de apa. Pentru a-ti asigura hidratarea, ai grija sa bei trei cani cu apa in ultimele doua ore inainte de exercitii, o cana cu apa la fiecare 20 de minute pe durata antrenamentului si doua cani cu apa imediat ce te opresti din activitatea fizica. 
Nutritia
Din punct de vedere nutritiv, ai nevoie de energie, vitamine si minerale pentru a face fata antrenamentelor si este recomandata o masa usoara cu doua ore inaintea efortului fizic. Aceasta ar trebui sa contina carbohidrati complecsi, regasiti in paste si paine, o portie de proteine si o mica cantitate de grasime. De exemplu, poti incerca un sandwich cu paine integrala, branza slaba, salata verde, rosii, ceapa, iar la 15 minute dupa antrenament poti lua o gustare usoara. Tine cont de numarul caloriilor consumate zilnic si incearca sa aproximezi la 1200.
http://www.sanatatesistaredebine.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu