..................................................................................................PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI SUNT ILEGALE ȘI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

Totalul afișărilor de pagină

joi, 7 ianuarie 2016

Nu-mi mai este niciodată frică

imn scris de Milarepa, marele yoghin tibetan.

* De frica cea cumplită a morţii, mi-am construit şi eu o casă.
Şi acum, această casă este beatitudinea oceanică şi nemărturisită a Sinelui Suprem pe care deja l-am descoperit în mine.
* De frica frigului, mi-am cumpărat şi eu o haină.
 Şi acest veşmânt îmi dă acum mereu căldura din interiorul inimii  mele care arde de o iubire nestinsă. Acum tocmai de aceea nu-  mi mai este deloc teamă de frig.
* De frica sărăciei, am căutat mereu bogăţia.
 Şi glorioasă îmi este acum această misterioasă bogăţie fără limite, care îmi vine clipă de clipă de la Dumnezeu.
 Acum nu-mi mai este deloc teamă de mizerie.
* De frica foamei, am căutat mereu hrana.
Şi acum hrana îmi este meditaţia yoghină profundă ce este realizată asupra adevărului ultim care m-a eliberat.
Acum tocmai de aceea nu-mi mai este deloc teamă de foame.
* De frica setei, am căutat mereu să beau ceva,
Iar băutura mea cea nelipsită a devenit acum nectarul cel tainic şi veşnic îmbătător al adevăratei cunoaşteri supreme.
Acum nu-mi mai este niciodată teamă de sete.

* De frica duşmanului, mi-am căutat şi eu mereu un tovarăş,
Şi până la urmă l-am găsit în vidul cel enigmatic şi etern al betitudinii divine care nu se sfârşeşte niciodată.
Acum nu-mi mai este deloc teamă de nici un duşman.

 * Din cauza fricii de a nu greşi, am căutat şi eu cu o neostenită frenezie o Cale spirituală adevărată.
Şi acum aceasta este pentru mine Calea Uniunii Transcendente în Dumnezeu cel UNIC şi mereu OMNIPREZENT.  
Acum nu-mi mai este deloc teamă de nici o greşeală.
Pentru că sunt deja un înţelept în care se oglindeşte fără încetare întreaga măreţie ascunsă a lumii ce a fost manifestată de Dumnezeu.
Acum beneficiez oricând de nenumărate comori ale cunoaşterii supreme; şi peste tot acolo unde merg.

Sunt veşnic fericit şi pe deplin liber.


yogaesoteric 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu