..................................................................................................PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI SUNT ILEGALE ȘI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

Totalul afișărilor de pagină

vineri, 22 august 2014

Deocheate

Un tip vine la doctor:
- Ce s-a intamplat?
- D-le doctor, sunt impotent.
- Trebuie sa mancati cat mai mult peste, contine fosfor…
- D-le doctor, eu vreau sa mi se scoale, nu sa lumineze!

-----------------------------------------------------------------------------
Dacă aveţi de gând să mergeţi în cazino, îmbrăcaţi cei mai frumoşi chiloţi. S-ar putea să vă întoarceţi acasă numai în ei!
-------------------------------------------------------------------------------
- Care viciu la bărbați este inacceptabil pentru femeia modernă: alcoolismul sau impotenţa?
- Sărăcia!
 

-----------------------------------------------------------------------------
Nu intotdeauna viata se termina cu moartea. Uneori se termina cu nunta.
---------------------------------------------------------------------------------
Dacă nu înjuri când conduci, înseamnă că nu eşti atent la drum...
---------------------------------------------------------------------------------
Un beţiv, ieşind din bodegă, întreabă:
- Ce-i cu duhoarea asta?
Un trecător răspunde:
- E mirosul de aer curat, domnule!
 
 
 

-------------------------------------------------------------------------------
 Statisticile arata ca 25% dintre femei iau medicamente pentru afectiuni psihice.
Asta este groaznic! Inseamna ca 75% dintre ele traiesc in societate fara nici un fel de tratament!

---------------------------------------------------------------------------------
Femeia care găteşte bine îl va găsi întotdeauna pe bărbatul care mănâncă mult.
-------------------------------------------------------------------------------------
Când soţia tace mult timp înseamnă că are foarte multe de spus.
------------------------------------------------------------------------------------------
Mai dulce decât orice femeie e prietena sa.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Orice sistem rigid sfarseste prin dictatura. Orice sistem relaxat sfarseste prin haos.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Cand esti mort, nu stii asta, dar ii afecteaza pe ceilalti. La fel si cand esti prost.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Două ouă, un el şi-o ea, fierbeau într-un ibric.
Ea i se confesează: - Ştii, am o crăpătură…
El: -Ai răbdare până mă-ntăresc

---------------------------------------------------------------------------------------------
Mă cheamă şefu' la el în birou astăzi şi-mi zise:
- Am observat că în ultima vreme cam moţăi în timpul şedinţelor. Dormi îndeajuns?
- Nu prea, îi zic, şedinţele sunt tot mai scurte.

-------------------------------------------------------------------------------------------- 
- Nu te supăra, băiete, mă laşi să mă aşez, că sunt şi gravidă!!
- O, bine-nţeles, zice acesta. Dar în ce lună sunteţi, că nu prea se vede?!
- Păi, de un sfert de oră, că d-aia sunt aşa de obosită!

------------------------------------------------------------------------------------------------
Bulă, la reuniunea de 20 de ani, se adresează foştilor lui dascăli:
- Stimaţii mei profesori, mă tot frământă o întrebare: chiar atât de imbecil eram, de mă tot lăsaţi corijent?
- Vaaai, se poate, domnule Prim Ministru?!

----------------------------------------------------------------------------------------------
Primite pe net, C.M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu