..................................................................................................PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI SUNT ILEGALE ȘI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

Totalul afișărilor de pagină

luni, 2 decembrie 2013

VINDECAREA PRIN GÂNDIRE (4)



De la VALERIU POPA 


Boli cu litera D
C.M.P. = cauza mentala a problemei
 N.M.G.= noul model de gandire

* Degete (afectiuni) 
C.M.P.: Nearmonizare cu detaliile vietii. 
N.M.G.: „Sunt in deplina pace cu toate detaliile vietii.” 

  - Degetul mare 
C.M.P.: Probleme cu intelectul si grija. 
N.M.G.: „Mintea mea este in pace. Sunt in siguranta.” 

- Degetul aratator 
C.M.P. : Probleme cu egoul si frica. 
N.M.G.: „Ma aflu intr-o deplina siguranta. Sunt in pace.”

 - Degetul mijlociu. 
C.M.P. : Probleme cu furia si sexualitatea. 
N.M.G.: „Ma simt bine cu propria sexualitate. Sunt in pace.” 

- Degetul inelar 
C.M.P.: Necazuri si probleme cu mariajul sau diverse
legaturi.
N.M.G.: „Sunt intr-o iubire plina de pace.”

 - Degetul mic 
C.M.P.: Probleme cu familia si prefăcatoria. 
N.M.G. : „Sunt eu insumi cu familia vietii. Mintea mea este in pace. Sunt insiguranta.”

* Degete artritice 
C.M.P. : Dorinta de pedepsire. Culpabilizari. Senzatia de victima. 
N.M.G. : „Privesc si inteleg cu iubire. Imi ofer intreaga experienta Luminii si Iubirii.” 

* Degete de la picioare 
C.M.P. : Probleme cu micile detalii din viitor. 
N.M.G.: „Toate detaliile au grija de mine.”

 * Dureri 
C.M.P. : Tanjire dupa iubire, dorinta de a fi imbratisat, pastrat. 
N.M.G.: „Ma iubesc si ma accept din adancul fiintei mele. Am grija de mine si sunt in siguranta.” 

* Dureri de cap. 
C.M.P.: Nerecunoasterea propriei fiinte. Autocriticism. Frica. 
N.M.G.: „Ma iubesc si ma accept. Ma vad asa cum sunt intradevar si tot ce fac privesc cu bucurie. Sunt in deplina siguranta. Sunt in pace.” 

* Durere (fizica). 
C.M.P. : Vina. Vina indepartata care isi cere pedepsirea si razbunarea. 
N.M.G.: „Renunt cu iubire la trecut. Totul inseamna libertate si eu insumi sunt liber. Acum totul este bine in inima mea.” 

* Dureri (osoase, vertebrale). 
C.M.P. : Furie neexprimata, sedimentata. 
N.M.G.: „Imi exprim emotiile cu bucurie intr-un mod pozitiv.” 

* Diabet. 
C.M.P.: Tanjind dupa ceea ce ar fi putut sa aiba sau sa fie. Nevoia exagerata de a controla totul. Regrete adanci. “Nimic dulce nu a ramas”.
N.M.G.: „Acest moment este plin de bucurie. Acum aleg sa experimentez si sa gust partea dulce a vietii. ”

* Demența 
C.M.P: Refuzul de “a cadea la pace” cu lumea asa cum este ea. Furie si lipsa desperanta.
N.M.G : „Ma aflu in locul meu perfect. ”

* Depresie. 
C.M.P.: Simti furie desi nu ai dreptate. Lipsa de speranta. Disperare. Dezamagire. 
N.M.G.: „Mă aflu departe de limitarile si fricile oamenilor. Imi traiesc propria viata cu bucurie, plina de vitalitate si lumina.” 

* Diaree. 
C.M.P. : Teama. Respingere. Fuga. Renuntare. 
N.M.G.: „Hranirea mea, asimilarea si eliminarea sunt intr-o ordine perfecta. Sunt in pace si in echilibru perfect cu viata insasi.” 

* Dizenterie. 
C.M.P. : Frica si furie intensa. 
N.M.G.: „In mintea mea creez o stare de pace adanca, iar corpul meu oglindeste acest lucru.” 

* Dizenterie amoebiana. 
C.M.P. : Credinta ca “ei” sunt gata sa te prinda. 
N.M.G.: „Sunt singura putere si autoritate din viata mea.” 

* Dizenterie bacilara. 
C.M.P.: Opresiune si lipsa de speranta, disperare. 
N.M.G.: Sunt plin de viata, de bucurie de a trai si plin de energie. 

* Dismenoree. 
C.M.P.: Furie fata de propria persoana. Ura, antipatie fata de corp sau față de femei.
N.M.G.: „Imi iubesc corpul. Ma iubesc pe mine insami. Imi iubesc toate ciclurile.Totul este in ordine.” 

* Dureri dentare. 
C.M.P.: Oscilari si decizii indelung amanate. Incapacitate de a selecta ideile pentru analiza si decizie.
N.M.G.: „Deciziile mele sunt bazate pe principiul adevarului si sunt protejat stiind ca doar actiunile corecte isi gasesc locul in viata mea.”

* Măsele de minte sfaramate. 
C.M.P.: Nepermiterea spatiului de gandire sa creeze o noua fundatie. 
N.M.G.: „Imi deschid constiinta catre o viata in plina evolutie. Exista spatiu suficient pentru a ma dezvolta si a ma schimba.” 

Boli cu litera E 
* Echimoze.
 C.M.P.: Mici ciocniri in viata. Autopedepsire. 
N.M.G.: „Ma iubesc si-mi sunt drag. Sunt bun si gentil cu mine. Totul este bine.”  

* Enurezis. 
C.M.P. : Frica de un parinte, in special de tata. 
N.M.G.: „Acest copil este privit cu iubire, compasiune si intelegere. Totul este bine.” 

* Echilibru (pierderea sa). 
C.M.P.: Gandire imprastiata. Necentrare. 
N.M.G. : „Ma centrez in siguranta si accept perfectiunea vietii mele. Totul este bine.” 

* Eczema. 
C.M.P.: Eruptii mentale. Antagonisme. 
N.M.G. : „Armonia si pacea, dragostea si bucuria ma inconjoara si raman cu mine. Sunt in siguranta.” 

* Emfizem (pulmonar). 
C.M.P. : Teama de a accepta viata. Nu merita sa traiesti. 
N.M.G.: „Este dreptul meu din nastere sa traiesc din plin si in libertate. Iubesc viata. Ma iubesc pe mine.”

 * Epilepsie. 
C.M.P.: Mania persecutiei. Respingerea vietii. Sentimentul unui mare efort. Auto-violenta.
N.M.G.: „Aleg sa vad viata eterna plina de bucurie. Sunt etern, bucuros si in pace.” 

* Edem. 
C.M.P. : De ce sau de cine nu te poti desprinde ? Ce iti este teama sa pierzi ? 
N.M.G.: „De buna voie ma eliberez de trecut. Este bine pentru mine sa-l uit. Sunt liber acum.” 

* Endometroza. 
C.M.P.: Insecuritate, dezamagire si frustrare. Inlocuirea iubirii de sine cu substituenti invinuitori.”
N.M.G.:„Sunt puternica si dorita. Este minunat sa fii femeie. Ma iubesc si sunt implinita”
* Entorse. 
C.M.P.: Manie si rezistenta. Nu doresti sa te misti in anumite sectoare ale vietii. 
N.M.G.:„ Am incredere ca viata ma conduce spre binele meu. Sunt impacat.” 

* Excrescente. 
C.M.P.: Hranirea unor vechi dureri. Intretinerea resentimentelor. 
N.M.G.: „Iert ușor. Ma iubesc in totalitate si imi port de grija. Sunt multumit.”

Sanda Stefan 

SURSA: http://www.scribd.co

(C.M.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu