..................................................................................................PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI SUNT ILEGALE ȘI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

Totalul afișărilor de pagină

marți, 13 august 2013

Voi credeți că vă cunoașteți trecutul



Mesaj de la entitatea Brigit.



A trecut ceva timp de când am primit un mesaj de la Brigid Zeita Brigid (cunoscută mai bine ca Sf. Brigid), mesaj pe care m-am horărât să-l public.
Bella

Chiar dacă am știut întotdeauna că este unul dintre ghizii mei principali, în ultima vreme ea a fost mai rezervată, pentru a-mi permite să iau hotărâri în deplină libertate și liniște. Dar în acea dimineață, m-am trezit simțindu-mă un pic descumpănită și foarte obosită ca urmare a multelor simtome ale tranziției prin care ființa mea trece în această vară. Pe la ora 5, m-am trezit, și, nemaiputând să adorm din nou, am privit luminile orașului. Bostonul deja întrase în plină activitate.
Luminile de la birouri, se aprindeau una după alta, semn că femeile de serviciu începeau să facă ordine și curățenie. Nu peste multă vreme forfata străzilor se amplificase și traficul mașinilor crescuse repede.
Atât de mulți oameni! Toți, copiii lui Dumnezeu. Uimitor, fiecare dintre ei veniți aici pe Pământ, în această viață, cu o misiune specială, în această perioadă de profunde transformări. Oare câți dintre ei sunt conștienți de misiunea cu care au ales să vină în această viață? Cu siguranță, majoritatea dintre ei sunt ocupați cu problemele vieții cotidiene și doar un infim număr dintre ei fac din spiritualitate preocuparea lor esențială. Și totuși, lumea înaintează parcă fără să fie preocupată de această chestiune esențială. 

La un moment dat, o ploaie nevăzută a început să arunce jeturi peste ființa mea. Mă simțeam atât de ciudat! Ceva parcă m-a ajutat să pătrund în mintea oamenilor de pe stradă și să percep o frenetică preocupare a fiecăruia, o agitație precipitată și o activitate a subconștientului fiecăruia, de parcă toată lumea se apropia de un moment care urmează să vină, acel moment ”Aha!”, când majoritatea dintre noi vor înțelege, în sfârșit, ce așteptăm.  Cu aceste gânduri, m-am așezat să meditez invocând prezența și sprijinul zeiței Birgid. Nu a trebuit să aștept prea mult....

Brigid:
"Sunteți în căutarea a ceva ce ați pierdut cu mult timp în urmă, se pare. Voi, ați uitat sunteți ființe sublime, cu mari puteri de a crea. Din moment ce vă aflați acum aici, când atât de multe se schimbă, veți recăpăta cunoașterea faptului că, în realitatre, nu există separare și că ceea ce este jos se află și sus. Aceasta înseamnă că nimeni nu este mai sfânt decât celălalt, și că deosebirea dintre voi este un aspect de moment. Sunteți deosebiți dar, spre exasperarea înțelegerii voastre, sunteți aproape identici.Uitați-vă în jurul vostru și observați că, deși vă atingeți unul de altul, deși aveți obiceiuri destul de apropiate, sunteți foarte diferiți în comportament și în alegerile pe care le decideți. Fiecare dintre voi este într-o permanentă căutare chiar dacă o face la modul conștient sau nu. Nemulțumiți și singuratici. Încotro alergați, către ce vă îndreptați, ce vă determină să treceți pe lângă viața voastră fără a o lua în seamă? De fapt, voi căutați acel adevăr, singurul adevăr, care dă sens existenței voastre și explică permanenta voastră căutare. Aveți senzația că vă aflați între niște gratii care vă interzic trecerea în libertate, acolo unde găsiți ceea ce căutați: adevărul.

Vă îndemn să ascultați cu atenție cuvintele mele. Există o profunzime de nedescris pentru voi, o adâncime fără fund. Eoni peste eoni de experiențe, v-au modelat și v-au făcut de nerecunoscut chiar pentru voi înșivă. Din plăpânde luminițe, v-ați făcut puternice reflectoare. Înțelepciunea voastră acumulată în esența voastră ca ființă, strălucește puternic și departe. V-ați depășit mediocritatea și rutina care păreau că vă vor țintui într-o dezagreabilă necunoaștere. Ați crezut la un moment dat că nu veți afla niciodată cine sunteți și cu ce scop vă aflați în viața pe care nici măcar nu vă aminteați că v-ați ales-o. 
 Acum, fiecare dintre voi va începe să-și deslușească propria-i poveste; va afla întregul periplu prin care a circulat în viețile anterioare. Așteptați-vă să descoperiți că sunteți ființe mărețe, cu puteri colosale, făpturi care au plecat cândva să clădească lumi, să descopere minuni și să revină la SURSA care le-a creat, mai îmbogățite, mai pline de daruri. 
 Aveți încredere în destinul vostru minunat, oferiți-vă o viață plină de pace și de bucurii, căci numai de voi depinde.
Schimbările care au loc, sunt schimbări monumentale în conștiința și realitatea voastră și ele depind în primul rând de ceea ce vă hotărâți să alegeți.  
Ați muncit mult pentru a vă afla în această viață. Noi cunoaștem aceasta deoarece ne-ați avut ca ghizi. În lupta pentru propășirea voastră ne-am angrenat și noi cu toată cunoașterea și abilitățile de care dispuneam. 
Se putea mai repede? Desigur. Numai că noi am intervenit numai în limitele delegărilor noastre, fără a vă încălca dreptul inalienabil al Liberului vostru Arbitru.
Se pare că noi toți am făcut o treabă bună, din moment ce, iată, ne apropiam cu pași repezi de încheierea programului.
Ca mulți dintre voi, și eu am încercat mereu să stau cât mai aproape de Gaia și de dorințrele și necesitățile ei.
Vă îndemn să fiți, în continuare, puternici, cutezători și deplin încrezători în izbânda voastră. Stați aproape de inima voastră! Este cel mai important lucru. 
V-am vorbit astăzi despre acest subiect deoarece constat că unii dintre voi încep să nu-și mai asculte inima și se lasă conduși mai cu seamă de minte.
  Nimeni nu ia decizii mai bune decăt, sufletul vostru, decât inima voastră.
Nu mai este mult până când veți culege roadele eforturilor voastre îndelungate. 
Fiți aproape de Gaia și de nevoile ei căci ea este mama voastră iubitoare care în numeroase ocazii a făcut sacrificii pentru copiii ei, copii pe care ni i-a renegat, nici atunci când ei lucrau împotriva ei. Țineți aproape! Mergem mai departe. Împreună. Pace și iubire!
Sunt Brigid, cu voi totdeauna.

SURSA: http://cupcakesandangels.wo
(C.M.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu