..................................................................................................PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI SUNT ILEGALE ȘI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 15 iunie 2013

Unele experiențe, desene, fotografii și un mesaj de la El Morya.



 (7 iunie 2013; channeler Konstantinos)

 [Bună ziua, prieteni. După data de 1 mai 2013, când am primit comunicări cu forme de conștiință superioară, revin după aproape o lună, să vă împărtășesc câteva experiențe pe care le-am avut cu aceste ființe.
Așadar, să începem.
Pe data de 3 mai 2013, în timp mă aflam  înafara corpului meu fizic, m-am trezit dintr-o dată întro stare de extaz datorat unui spațiu translucid, plin de culori vesele. Părea a fi o încăpere ce se afla pe o navă spațială. În acea cameră și-a făcut apariția o ființă ce părea a fi foarte pașnică și blândă. Era un bărbat care s-a plasat în fața mea, dar căruia nu-i puteam obseva picioarele, partea inferioară a corpului părea a se pierde într-un fel de ceață. Cu toate acestea, impresia mea era că nu aveam în față o hologramă ci ceva destul de material. Eram așezat jos pe un scaun translucid iar în fața mea stătea în picioare acea ființă cu trăsături de bărbat. Avea părul blond și afișța tot timpul un zâmbet cald. În acel spațiu au apărut trei imagini holografice reprezentând  niște diagrame. Ființa mi-a transmis telepatic că aceste diagrame afișate arătau diferența conținutului de vitamine dintre alimentele sănătoase și cele mai puțin sănătoase. Apoi, fără măcar să sesizez, mă aflam din nou afară, angajat într-o plimbare pe jos.



  În ultimele zile ale lunii mai și în primele zile ale lunii iunie a.c. am început să recepționez niște imagini de pe nava-mamă, Stellarion, unde îmi apăreau și uni
 dintre membri echipajului, inclusiv comandantul. Unele date despre această navă mi-au fost transmise, în ultima comunicare, de către pleiadianul Naivelle, membru al echipajului navei Stellarion. Mai jos reprezint o schiță a navei și emblema aplicată pe ea.  
 
  Prezint, în continuare, câteva portrete ale unora dintre membri echipajului: Nurnuna, Glognog, Eli(e)la și căpitanul Wenol (e) al acelei nave.




În plus, am primit câteva imagini a ceea ce păreau a fi piese tehnologice, pentru care nu am primit  explicații. 

 Dacă doriți, puteți accesa : http://awakeningtothedivine.wordpress.com/konstantinoss-photos-of-cloudships-and-cloudsigns/part-2 unde puteți vedea noile mele fotografii

Pe data de 5 iunie 2013, încă de dimineață, îmi stăruiau în minte întrebări despre viitorul meu și al colectivității în care trăiesc. Am început să aud cuvinte precum "Surprize .. surpriza .. vei fi surprins .." și "Nu vă faceți griji!". În după-amiaza acelei zile, m-am dus la o librărie pentru a căuta cărți cu subiecte ezoterice. Încă înainte de a intra, am observat o carte mică, cu coperți albastre, cu titlul "Apel către frunzele din grădina lui El Morya", prima dintr-o serie de cărți canalizate prin Helena Ivanovna Roerich în perioada 1924 -1939, cred.
Vă sugerez să citiți partea care se referă la Elena și soțul ei, Nicholas Roerich, care, prin scrierile, conexiunile și abilitățile lor au oferit o mulțime de lucruri care ajută la progresul spiritual al omenirii. Puteți citi, de asemenea, cărți ale Elenei, pe Internet, aici: http://agniyoga.org/.
Când am dat cartea la cassă, vânzătoarea a căuta pe calculator codul pentru a afla prețul. S-a creat o situație neobișnuită deoarece din calculator, reieșa că prețul acelei cărți era de..0,01 euro! Asta i-a determinat pe lucrătorii acelui magazin să cerceteze unde se afla greșala. Au verificat înregistrările în calculator, au dat telefoane și, după, cca 10 minute, au ajuns la concluzia că nu este nicio greșală, așa că, mi-au oferit gratuit acea carte. În mintea mea am auzit din nou cuvintele: "Surprize .. surprize". 
 
Mai târziu, tot în acea zi, am fost contactat de El Morya. Legătura era foarte puternică, ca o explozie interioară, dar foarte clară. Mai întâi am primit imaginea de mai jos. XX
Iată conținutul acelui mesaj viguros: Ce este Înțelepciunea fără ființa umană?
Not rechanneled (?) și, în același timp indestructibilă și eternă.
Cum este omul fără înțelepciune? Vulnerabil și ignorant. Din acest motiv, el are nevoie să fie îndrumat. El are nevoie de dragoste, de afecțiune și de proțe Înțelepciunea, chiar dacă este indestructibilă, lasă în același timp loc pentru denaturare și asta pentru că, în acest mod, poate contribui la evoluția spirituală a ființei, ca oricare alta. Acesta este modul vast, infinit, prin care Înțelepciunea devine intangibilă.
Să nu credeți că din cauza faptului că porțile inimii multora dintre voi sunt închise, Înțelepciunea este de neatins, inaccesibilă. Totul este deja în voi, gata și la dispoziția voastră, în orice moment. Trebuie însă spus că Înțelepciunea stă departe de aceia dintre voi care sunteți dominați de ignoranță.


Nu stați blocați și nu dați mai multă atenție decât este necesar incidentelor care apar în mediul fizic, material, în societatea voastră care vă înconjoară. Aceasta, deoarece, ceea ce se întâmplă în interiorul vostru este responsabil de toate manifestările externe, de tot ceea ce se petrece în jurul vostru.  
Dacă vindecarea nu se realizează în ființa voastră, atunci boala și dezordinea din jurul vostru vor continua să existe și să se propage. Nu puteți vindeca ceea ce este în jurul vostru dacă nu vă vindecați rănile din interiorul vostru. Indicațiile care vă sunt date, îndrumările pe care le primiți, indiferent de forma lor și de sursa de la care sunt transmise, nu au decât valoarea unui moment trecător din viața voastră, căci voi decideți ceea ce vreți să faceți în continuare și în ce direcție alegeți să mergeți. Sugestiile date se pierd, dacă nu sunt preluate și tratate cu atenția de care au nevoie pentru a fi transpuse în viața fiecăruia. Diferitele tipuri de cunoaștere sunt ușor de asimilat, mai ales dacă ele sunt repetate și preluate cu seriozitate.

Înțelepciunea nu poate fi exprimată prin cuvinte, dar poate fi experimentată doar prin viață. Și, pentru ca această experiență vină în viața voastră, este necesar ca, mai întâi, să fie înțeleasă și dorită. Înțelepciunea leagă mintea de inimă.
Confundarea counoașterii cu Înțelepciunea crează întotdeauna dizarmonii puternice în lumea voastră, la nivel spiritual și fizic. Creând această situație, voi dați speranță dușmanilor voștri și posibilitatea să-și crească puterea asupra voastră pentru a vă manipula.
Aceia dintre voi care se trezesc, realizează ce se întâmplă și strigă ”Destul!”, sau recunosc: " Am mai trecut prin situațiile astea dar n-am învățat nimic din ele” , înțeleg că acum schimbarea atitudinii a devenit extrem de importantă, mai ales la început de drum, când multe transformări trebuie înfăptuite. Dacă nu veți proceda astfel, nu vă va fi de niciun ajutor contactul și cunoașterea altor civilizații galactice, obiceiurile și experiența lor, ca locuitori ai acestei Galaxii. O asemenea determinare din partea voastră va contribui la creșterea nivelului lor de încredere și respect față de umanitate.
Trebuie înțeles că fiecare entitate posedă cheia trezirii și evoluției sale și că ușa spre tărâmurile evoluate poate fi deschisă numai cu cheia pe care o deține fiecare. Nimeni nu va putea merge înaintea voastră pentru a vă deschide, dacă nu vă veți utiliza propria cheie. Altfel spus, degeaba cel de lângă tine s-a trezit, înțelege și acționează în consecință, dacă tu nu faci nimic pentru trezirea ta. Ești responsabil pentru propria ta evoluție și niciodată nu vei putea justifica propria-ți ignoranță prin lipsa de asistență și ajutor din partea celorlalți.
Cu toate acestea, la modul general, se poate aprecia că un procent ridicat dintre ființele umane au înțeles că doar de ele depinde creșterea lor spirituală și, în moduri diferite, încearcă să țină pasul cu evoluția umanității. Acestei părți însemnate din umanitate îi transmit iubirea și recunoștința mea.
De asemenea, îți mulțumesc și ție pentru munca pe care o depui în interesul celor care doresc să ascensioneze în dimensiunea 5D.
V-a vorbit El Morya.


(C.M.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu