..................................................................................................PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI SUNT ILEGALE ȘI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 23 noiembrie 2011

UMANIZAREA LUI DUMNEZEU (1)


Kryon
De la Kryon

(6 September 2011; channeler: Lee Carroll, la Totowa, New Jersey )

Salutari, dragii mei, eu sunt Kryon din Serviciul Magnetic. Revin cu un mesaj despre percepţie.

Schimbările care se petrec acum pe această planetă, vă privesc în modul cel mai direct. Ele se referă în primul râmd la comunicarea atât dintre aspectele (componentele) ființei voastre totale cât și la comunicarea dintre suflete, indiferent unde s-ar afla ele (ca locație și ca dimensiune). Primordială în acest sens este comunicarea (contopirea) cu Sinele vostru Inalt.

Este timpul pentru ca toţi să audă acest mesaj, chiar dacă părţi din el pot rămâne, deocamdată, de neînțeles. Aspectele multidimensionale ale creației sunt dificil de înțeles pentru umanitate, atâta timp cât ea există în dimensiunea a treia.

Energia de pe această planetă este într-o radicală schimbare. Zilnic apar materiale despre această aschimbare, prin mijloacele de comunicare ale Lucrătorilor în Lumină. Chiar dacă mulți nu conștientizează, schimbări există și ele se precipită, cu cât vă apropiați de termenul limită de la sfârșitul anului 2012..

Să începem, aşadar, cu o afirmaţie, o declaraţie de intenţie pentru o mai bună înţelegere. În timp ce stați în grup sau singuri, retrași în spațiul vostru de reculegere, faceți următoarea invocație: " Dragă Spirit, ajută-mă să înţeleag la un nivel multidimensional noile concepte care apar în viața mea și în mediul în care exist". Această scurtă invocașie vă poate ajuta să vă ridicați nivelul de înțelegere și de cunoaștere, contribuind la subțierea vălului care desparte lumea voastră de cea subtilă.

Umanizarea lui Dumnezeu.
Am întitulat ca mai sus acest capitol deși știu că channeler-ul meu nu o agrează.

Nu întotdeauna titlurile pe care le dau sunt pentru înțelegerea din 3D, însă rămâne cel pe care l-am pus. (Partenerul meu ia loc pe scaun, manifestându-și consternarea. Lucrăm de 22 de ani împreună, așa că ne cunoaștem foarte bine).

Chiar dacă conceptele de dincolo de vălul care vă desparte se regăsesc și în Sinele vostru Înalt, ele nu sunt ușor de accesat și de înțeles. De 22 de ani partenerul mei (Lee) face munca de liniarizare a conceptelor multidimensionale, pentru a fi inteligibile oamenilor cărora li se adresează.

Știu că nu toți care vor citi rândurile de mai jos le vor și înțelege. În special mă refer la cei care încă nu s-au contopit cu Sinele lor Inalt. Multora le vor apărea doar fleshuri de înțelegere, după care vor reveni la nivelul de neînțelegere caracteristic dimensiunii a treia.

Exemple ale liniarizării.
Așa cum stau aici, probabil, un individ care ar fi aici pentru prima oară, ar putea pune întrebarea, "Cine eşti tu, Kryon, şi de unde ești?" Cele două întrebări pot fi absolut logice şi normale pentru o ființă umană care le aude sau le citește, dar eu vă voi spune că ele trădează o gândire liniară. Pentru Kryon nu este cine este ci de unde. Cum se poate aceasta? Singurul mod în care vă pot explica acest lucru este prin metafore, deși știu că metaforele nu oferă o explicație exhaustivă, căci analogia nu poate fi perfectă.

Să presupunem că simțiți o iubire incredibilă pentru un alt om sau  un animal. Să spunem că această iubire este atât de copleşitoare încât nu vă puteți reține lacrimile. Este un sentiment care vine de peste tot și de nicăieri. Poate este născut din iubirea pentru Dumnezeu, Cel din voi și Cel de pretutindeni. Acest sentiment copleșitor îl simțiți ca pătrunzându-vă fiecare celulă a ființei voastre. Oricum ar fi și de oriunde ar fi venit, este o trăire sublimă care dă măsura celui mai inefabil sentiment.

Eu nu sunt un ''cine''. Voi mă auziți printr-o voce venind din acest corp singular aparținând unei ființe umane. Mă puteți identifica cel mai bine ca fiind un cumul de energie creatoare venită din Univers. Energia din care mă compun nu este singularizată, este o energie care se poate identifica și exprima ca singularitate, dar consistența sa este universală. Cu 22 de anui în urmă, m-am recomandat partenerului meu cu expresia: "Eu sunt ceea ce sunt. Şi așa ești și tu." Am susținut că pot fi localizat chiar și în centrul atomului. Am mai afirmat că spațiul dintre ceața electronilor în mișcare și nucleu este umplut cu iubire și că energia binevoitoare a Sursei Creaţiei face parte din voi și din mine. Acea energie formează totalitatea lucrurilor și a ființelor luate împreună.O puteți regăsi  într-un copac, în pământ şi în iarbă. O veţi găsi în aer şi aiurea, dar n-o veți putea singulariza, așa cum nu puteți separa sarea sau aroma dintr-o supă; puteți să vorbiți doar despre totalitatea ingredientelor: supa. Pur si simplu, acel ceva "ESTE" supa.

Dumnezeu nu are mintea unei ființe umane ci conştiinţa ei. Dumnezeu nu este o colecţie de piese formată din mai multe conştiinţe separate ci este totalitatea lor, chiar dacă aceasta ți se pare greu de înțeles. Dumnezeu poate vorbi cu fiecare ființă în parte dar și simultan, cu toți cei peste 6 miliarde de indivizi, purtând un dialog independent cu fiecare. Gândiţi-vă la asta! Acesta nu poate fi numit ''cineva''. Spuneți-i doar CREATORUL. Nu aveți cum să transferați caracteristicile umane ale unui individ lui Dumnezeu.

Gânditorul liniar.
Oamenii au tendința să individualizeze totul, să separe totul. Voi vreți să delimitați totul, să-l secvențializați, să-l măsurați, să-l cuantificați. Face parte din natura umană ca tot ceea ce vine în contact cu voi să fie un ‘’acesta’’ sau ’’acela’’, fie el om, animal sau lucru. Vă simțiți mai confortabil dacă în ecuația voastră de liniarizare îl puteți încadra și pe Dumnezeu. Numai atunci îl puteți înțelege și recunoaște pe Dumnezeu. Dacă-i puneți barbă albă, acceptați că acea fizionomie ar păutea fi Dumnezeu. Ei, dar la încadrarea Duhului Sfânt, vă cam încurcați.

Tu faci parte din Dumnezeu căci fiecare parte din tine este parte din ființa Lui. Nu a stabilit nimeni un protocol de adresare când vorbește Ființei Supreme. Mii de ani de religie au creat mii de "reguli" de cum să te referi la "Cel de Sus " pentru a-I obține favoarea. Lasați-mă să vă întreb ceva: dacă aţi dori "să vorbiți" cu structura propriului vostru corp, cum ar fi trebui să vă adresați? Înțelegeți ce vreau să spun? Oamenii nu-L considera pe Dumnezeu ca făcând parte din ei, ceea ce revine la faptul că ei se văd separați de El, deși, în sinea lor nu asta vor. Ei Îl cioplesc, Îl pictează și-L afișează pe Dumnezeu la vedere, pentru a ști cui se adresează. Asta vreau să spun eu că înseamnă „umanizarea” lui Dumnezeu.

Ghizi şi Îngeri.
Să vorbim despre ceea ce aş numi eu cel mai rău caz de umanizare a lui Dumnezeu, deși, prin asta, știu că voi atinge un punct sensibil al umanității. Mă refer la cum vă raportați voi la ghizii spirituali și la îngeri. Va fi destul de diferit de cum este în credința voastră. Așteptați-vă să auziți un punct de vedere diferit.

Există îngeri? Absolut! Dar nu cum ați fost voi învăţaţi.

Există ghizi spirituali? Absolut! Dar nu cum vi-i imaginați voi.
Timpurile începutului, când îngerii vizitau oamenii, ar putea fi descrise de cei care erau pe-atunci întrupați. Dacă ei și-ar aminti, v-ar putea spune că totul era mult diferit de cum scrise în cărțile voastre de religie.

Când un înger aparea în faţa unui om, acesta vedea un vârtej de energie luminoasă, o vâlvătaie de foc care nu era fierbinte. Ingerii nu au formă umană, n-au avut niciodată. Ei sunt ființe multidimensionale și viețuiesc în dimensiuni superioare. Dar pot să ia, pentru scurt timp, o formă umană. Această transformare o pot face pentru ca cel căruia i se arată să nu se înspăimânte.

"Cine sunt ei?" Voi le dați nume și le atribuiți o anumită înfățișare, în conformitate cu atributele pe care le au. Acest înger face acest lucru, acest înger face asta. Totuși, nu trebuie să împingeți „specializarea” îngerilor prea departe. Comparați-i cu moleculele aerului care vă intră în plămâni: totalitatea aerului vă ajută să trăiți.

Să discutăm despre ghizii şi ajutoarele spirituale într-un context istoric specific. Scripturile anticilor atribuie fiecăruia dintre voi trei ghizi spirituali. Conștientizați că acest număr poate avea o legătură cu dimensiunea a 3-a, în care existați.

Am o veste pentru voi: nu aveţi trei ghizi! Numerologic, acest 3 este un indicator spre un alt sens.
Am spus-o mai devreme astăzi, într-o canalizare anterioară, la care au participat toţi, și când m-am exprimat într-o altă limbă. Unii dintre voi nu sunteți prezenți cu corpul fizic, acum când transmit acest mesaj, dar vă puteți raporta la timpul prezent când îl veți citi sau asculta înregistrat. Prin urmare, ceea ce noi numim "Limba a treia" este o limbă catalitică, multidimensională. Ea catalizează o energie între mine și voi, și asta deoarece vi se deschide al ‘’treilea ochi’’, glanda pienală, prin care energia mea vă va fi transferată ca și când v-ați fi aflat acum, în această sală.

SURSA: http://www.kryon.com

(C.M.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu