..................................................................................................PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI SUNT ILEGALE ȘI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 25 decembrie 2010

LUMEA, DUPĂ SCHIMBARE (3)

De la MAESTRUL KIRAEL
(2009; prin Kahu Fred Sterling Kirael)
(ultima parte)

Intrebare : Animalele vor rămâne sau vor merge Acasă (adica, vor muri, n.m.) după Schimbare?
Kirael : Orice energie fizică are dreptul să treacă prin această Mare Schimbare. Gândacii o pot face dacă doresc, dar nu prea au şanse, deoarece numai animalele evoluate vor putea fi selectate. Animalele evoluate sunt capabile de iubire.
Deci, câinii şi pisicile vor trece prin Schimbare. Caii vor trece pentru că ei adoră să fie iubiţi. Vacilor, pe de altă parte, nu le pasă. Deci ele nu vor trece. Cangurii vor trece, deoarece sunt capabili de iubire.Un animal carnivor nu va avea şanse, mai ales speciile care ucid mai mult decât le este necesar şi, cu atât mai mult, dacă o fac din sadism, din plăcere.
Câteva dintre speciile de animale pe care le mâncaţi, vor trece, dar nu multe; majoritatea se vor întoarce la Creator (vor muri n.m.).

Tu nu vei mai vrea să fii un consumator de carne, când vei trece prin această nouă energie a schimbării. Mai ai încă suficient timp pentru a renunţa la carne. Vei învaţa să mănânci nuci, struguri şi boabe, care vor constitui o masă hrănitoare şi suficientă. 
Una dintre slujbele pe care câinii şi pisicile le vor face în viitor va fi să culeagă strugurii şi să ţi-i aducă.

Intrebare : Eu simt, ca şi cum aşi fi plantat seminţele a ceea ce am făcut şi lucrat în pregătirea Schimbării. Au aceste seminţe sau energii au de-a face cu deschiderea inimii?
Kirael : Energiile inimii se mişcă în această călătorie. In cazul tău, tu ai plantat aceste seminţe ale energiei inimii şi le vei recunoaşte când le vei simţi. Tot ce ai făcut până acum a facut parte din călătorie. Când vei trece prin Schimbare, vei fi conştient de tot ceea ce ai realizat. Acea cunoaştere va fi acolo pentru ca tu să o foloseşti pentru a energiza inima.
Intrebare : Luând în considerare situaţia economică actuală, cum ne pregătim pentru Schimbare?
Kirael : Această dimensiune trebuie să fie completă, în timp ce următoarea dimensiune se deschide. Aşa aţi plănuit voi. 
Câţiva dintre voi, care aţi pierdut bani la Bursă, gândiţi: " Eu nu mai vreau să fiu aici ". Lăsaţi acest gând să plece. Scoateţi-vă acest gând din minte. Veţi începe din nou şi veţi proceda corect data viitoare. Concentraţi-vă în Acum. Ceea ce faceţi în Acum, va afecta ceea ce veţi face mai târziu. Trataţi fiecare zi ca fiind Acum si nu veţi mai simţi nevoia de a merge în trecut sau în viitor, pentru a înţelege lucrurile. Intrebaţi-vă :" Ce pot face astăzi, ca mâine să-mi fie mai bine?" Staţi în momentul prezent.
Cât despre situaţia economică, nu vă lăsaţi prinşi în ea. Oamenii bogaţi îşi vor pierde banii. Câţiva vor mai face escrocherii. Lăsaţi să se întâmple. Fiţi concentraţi pe propria voastră călătorie. Faceţi călătoria (trăiţi-vă viaţa) în Acum. Dacă sunteţi destinat să fiţi învăţător, gândiţi-vă cum să învăţaţi pe cineva acum. Nu aveţi nevoie de studii superioare pentru a-i învaţa pe alţii. Invăţaţi-i prin exemplul personal.

Intrebare: Cum îi pot pregăti pe copiii mei mici (de 3, respectiv 6 ani) pentru Schimbare şi care va fi relaţia mea cu ei după Schimbare, dacă vor trece prin portal?
Kirael: La început, le poţi vorbi tare în timp ce ei dorm şi apoi, mai târziu, le vei vorbi în mintea ta. Ii vei întreba dacă vor să treacă prin Schimbare. Ei iţi vor răspune cu da sau nu. Ei pot fi nesiguri. Dacă sunt nesiguri, atunci, probabil, vor trece prin portal.
Odată ce ştiţi că vor tece prin Schimbare, vorbiţi-le în timpul somnului despre ce îi aşteaptă, dar faceţi-o în gând, nu cu glas tare.
În cazul tău, ambii copii vor trece prin Schimbare, la fel si tu.

Intrebare : Vom găsi pe cineva la sosire în cea de a 4-a dimensiune ?
Kirael : Eu voi fi acolo. De aceea fac toată aceasta muncă aici, acum.
Intrebare : A 7-a dimensiune îţi va duce dorul.
Kirael : Oh, da ! Energiile din a 7-a dimensiune mă cheamă în fiecare zi şi mă întreabă dacă vreau să fac o altă călătorie. Eu lucrez deja, din nou, la o schimbare în Andromeda. Şi andromedanii vor trece printr-o altă schimbare, dar nu vor face un salt atât de mare ca voi. Andromedanii sunt oameni iubitori, dar pot fi şi incredibil de aroganţi.

Intrebare : Cum va evolua conştiinţa celulară când trecem prin portaluri?
Kirael : Pe măsură ce treceţi prin portaluri, corpul fizic va fi curăţat, electronii şi metabolismul vor fi ajustate, inima va fi realiniată şi puterea creierului va expanda. Corpul fizic va continua să treacă prin schimbări dramatice.
Pe măsură ce corpul se va încărca cu lumină, mitocondria va fi de 4 ori mai mare decât acum. Acesta este unul dintre efectele noii energii a schimbării.
Nu veţi experimenta boli în a 4-a dimensiune. Câţiva dintre voi veţi aduce bolile prin portal, dar veţi scăpa de ele când veţi ajunge dincolo, în a 4-a lumina.
Conştiinţa voastră celulară a fost şi va fi acolo unde este conştiinţa voastra ca fiinţă umană. Vor fi unii care vor putea citi, înţelege şi comunica cu conştiinţa celulară a unui individ. Veţi auzi corpul vorbindu-vă. Veţi putea lucra cu cineva care la modul conştient nu va fi de acord cu voi pe parcursul vindecării. Dacă asta se va întâmpla, discerneţi dacă el ştie ce se întâmplă, comunicând cu conştiinţa sa celulară. Dacă întreaga sa fiinţă a ales sa nu ascensioneze, lăsaţi-l în pace ; este alegerea lui.

Inchiderea sesiunii.
Acum este un timp memorabil în istoria Pământului. Veţi vedea tranziţia de la a 3-a la a 4-a dimensiune. Patru miliarde de oameni NU vor face tranziţia. Asta înseamnă că doar 2 miliarde o vor face. Nu este atat de rău pe cât gândiţi.

Nimeni nu a întrebat despre cei dragi care nu aleg (la nivel de suflet n.m.) să treacă prin Schimbare. Dacă aveti o soţie neprogramată pentru Schimbare, o puteţi ajuta până atunci să progreseze. Dacă gânditi:" Aş dori ca ea să vină cu mine ! ", dorinţa voastră neexprimată, o poate face conştientă de Schimbare. Dacă eşuaţi, atunci, lasaţi-o să-şi urmeze calea ! Ea se va întoarce la Dumnezeul Creator (adică îşi va părăsi corpul fizic n.m.) şi va putea primi un nou corp după care, va reveni la experienţa acestei Mari Schimbări (altfel spus, va relua ciclul evoluţiei de la nivelul la care l-a lăsat n.m.).

Prietenii mei, a fost un privilegiu pentru mine să împart acestea cu voi.
Desigur, voi ştiaţi răspunsurile la toate întrebările, doar aţi dorit reconfirmari.

Sunt onorat să fac parte din această călătorie, împreună cu voi.
Eu spun toate acestea în numele Dumnezeului Creator.
Bună seara!
                                           S F Â R Ş I T
Sursa: http://www.kirael.com
(C.M.)

Un comentariu:

  1. Vreau sa va spun o experienta care am trait-o si as vrea sa stiu parerea cuiva:

    Am visat intr-o seara cum am trecut pintr-un astfel de portal in cea de a 4a dimensiune cred, ca nu stiu nici eu in ce lume am trecut in acel vis, si cand am ajuns acolo o voce in mintea mea, probabil am primit o telepatie de la cineva, ca sa ma linistesc ca acolo unde am ajuns sunt in siguranta , si apoi dupa acea voce mi s-a terminat visul si m-am trezit in lumea asta…

    Are cineva vreo idee ce s-a intamplat cu mine? Acea schimbare cu portalurile a trecut sau va urma?

    RăspundețiȘtergere