..................................................................................................PENSIILE SPECIALE ȘI FONDURILE ALOCATE PARTIDELOR POLITICE DIN BUGETUL STATULUI SUNT ILEGALE ȘI REPREZINTĂ FURT DIN AVUȚIA NAȚIONALĂ

Totalul afișărilor de pagină

luni, 20 decembrie 2010

‘’DE CE STĂRILE MELE EMOŢIONALE SUNT ATÂT DE FLUCTUANTE?’’

Răspunsul lui Saint-Germain.

(17 November 2010; Channeler: Alexandra Mahlimay & Dan Bennack, Cluj-Napoca, Romania)  
 

(Aceasta este o parte din răspunsul dat de Saint-Germain unei persoane preocupate de starea sa de sănătate. A fost obţinută permisiunea clientului).

"Dragă Saint Germain, permanent mă confrunt cu unele stări şi gânduri fluctuante care mă trec de la momente de entuziasm exacerbat la depresii profunde, în doar căteva clipe. Sunt o mamă singură, iar această situaţieafectează atât pe mine cât şi pe copiii mei, cu impact asupra stării mele generale de sănătate. Din această cauză, am şi unele dificultăţi în păstrarea preocupărilor mele gospodăreşti, de foarte mult timp. Mă poţi ajuta? "
Răspuns: Draga mea, tu esti un om cu o sensibilitate crescută. Din cauza asta, eşti puternic influenţată de gândurile şi emoţiile altora. Aceasta are un impact puternic asupra corpului tău energetic. Practic, aceste stări nu îşi au originea în fiinţa ta ci sunt venite de la alţii.
Fiind un receptor foarte sensibil, stările de bucurie sau deprimare trăite de diverse persoane aflate în proximitate sunt preluate cu uşurinţă de corpul tău emoţional, mai ales dacă trăieşti într-un mediu cu densitate mare de populaţie. Îţi sună familiar această explicaţie? Dacă este aşa, atunci ar fi necesar:
- să cauţi o cât mai sigură izolare faţă de aceste surse,
- înţelegerea realităţii că nu este nimic în neregulă cu fiinţa ta,
- şi găsirea unor preocupări care să te sustragă de la acceptarea recepţionării unor stări  emoţionale care nu-ţi aparţin.

Singură îţi poţi stabili limitele de preocupări în care să te poţi mişca fără a intra în zona de influenţă emoţională din afara fiinţei tale. Aş numi aceasta, formarea unui ‘’scut de protecţie energetică’’.
(C.M.)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu